skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sharan, Alhambra, Galaxy
22:42:47
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Pavel P@nkáč: ¨tak jsou tam 3 těsnění a vím, že ty gumy vevnitř už občas netěsní jak mají, o nátrubku vím, ale chci to sundat celý.
22:25:25
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Mě zatím ŤUK ŤUK slouží a snad vydrží než bude nástupce. Stejně jako všechno ostatní co je na tom motoru původní... tzn všechno
21:58:39
22.10.2014
22.10.2014
darklord
-> dragon_cb_cz: moja ma 320 tiez, ale uz odkedy som auto pri 250k kupil viem ze je v riti, nova sedi v garazi pod ponkom ale nejsou lidi na to aby sa to spravilo (ved to poznas, ked uz sa v tom rypat tak sa vymenia gufera na spajzke, pretesni motor, atd vsecky prace na ktore treba motor/spajzku von) - a ked sa to vezme kolek a kolem, tak je to na tri dni bez auta...
21:51:20
22.10.2014
22.10.2014
Pavel P@nkáč
-> Karel.: a co chceš přetěsňovat? ten nahubek se me taky vyklal a pořadně to neposilovalo , stačí ho přelepit a funguje dal,
21:48:47
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 21:00:57: občas z toho začne tect nafta, vyklající se nátrubek na podtlak
21:00:57
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Jarda/felda: a víš co tam je za problémy?vždyˇtam kromě úniku vzduchu snad nic nemůže být ne?
20:36:58
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> darklord: Nestraš, mě ta moje s 320ti tisícema na hrbu musí ještě vydržet než bude novej povoz
20:34:38
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 20:30:58: jetej, na Dieselpower Ladas by moh mít
20:30:58
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Jarda/felda: nejseš první co mi to říká, ani jsem netušil, že se dělali 2 výrobci co tam bylo za problém? Jako 9tis se mi do toho fakt nechce dávat, za to jsem teď koupil gumy Rád bych to přetěsnil, tam přece nemůže být jinej problém ne?
19:57:18
22.10.2014
22.10.2014
darklord
-> Petkar: ze sa dvojhmota vysere v 230tkm je celkom bezne ked ma planovanu zivotnost ~150tkm. za to chip isto nemoze
18:41:55
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
-> Karel. 22.10.14 16:24:15: luk vyhodit a dát bosch
16:44:42
22.10.2014
22.10.2014
Petkar
Bacha akorát po čipu na vyšší namáhání součástek...
Mám čipnuté Galaxy 1,9TDi (96 kW/310 Nm v serii) na cca 120 kW/400 Nm, což jsou samozřejmě papírové hodnoty, subjektivně to jede výrazně lépe a i zátah se dostavuje výrazně jiný po roztočení turba... akorát v 230 000 km rozpadlý dvohmotnostný setrvák a nemusím ukazovat fotky, jak vypadá příruba převodovky po profrézování kalenými pružinkami...
Mám čipnuté Galaxy 1,9TDi (96 kW/310 Nm v serii) na cca 120 kW/400 Nm, což jsou samozřejmě papírové hodnoty, subjektivně to jede výrazně lépe a i zátah se dostavuje výrazně jiný po roztočení turba... akorát v 230 000 km rozpadlý dvohmotnostný setrvák a nemusím ukazovat fotky, jak vypadá příruba převodovky po profrézování kalenými pružinkami...
16:24:15
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Peca: respektive tandemové čerpadlo
16:00:05
22.10.2014
22.10.2014
dragon_cb_cz
-> Peca:
15:35:02
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
-> Peca: vole
15:11:20
22.10.2014
22.10.2014
Peca
-> Karel.: To řešíš docela brzo po svatbě
14:34:53
22.10.2014
22.10.2014
Karel.
repasoval respektive přetěsněval jste někdo vakuovou pumpu?
14:18:21
22.10.2014
22.10.2014
Jarda/felda
18:17:59
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: Vidžejo, já si to myslím taky.
17:36:15
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> vhml 15.10.14 17:34:55: je to přídavná jednotka, něco jako přestavba na E85, montuje je i dieselpower a to už je nějaká kapacita v úpravách
17:34:55
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Jarda/felda 15.10.14 17:34:24: tomu se říká trimr ne?
17:34:24
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> Luky 15.10.14 14:04:38: jsou i programovatelný "powerboxy" to je potom jiný kafe
14:28:14
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 14:24:56: Ke mě ne, ale někomu by se to na žíhadlo asi i hodilo. Jinak bych je klidně s keramikou dal, protože s originálama se mi hnojí kola jako prase.
14:24:56
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: na sérii? vyhozený peníze
14:17:34
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
Líbí se mi ty jejich kotouče od Taroxu, ale ty ceny.
14:12:56
15.10.2014
15.10.2014
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: a to že je dražší znamená že je i lepší?
14:10:37
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 15.10.14 14:04:38: Tohle je ale powerbox zcela jiné cenové kategorie a výrobce. Nezapomeň, že je to u prodejce, kde prodávají samé věci jako kovaný součástky, turba, vstřiky, hlavy, sady ventilů apod. Pro sportovní a soutěžní použití. Můžu ti to případně ještě nakreslit.
14:09:10
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 14:01:33: Taky si myslím.
14:04:38
15.10.2014
15.10.2014
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: powerbox = ta krabička s jedním nezapojeným odporem, co se píchne na benzínovou hadici a zázračně to o 50% sníží spotřebu a o 40% zvedne výkon?
Jo to je dobrý, to si kup
Jo to je dobrý, to si kup
14:01:33
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: dle mě ne, já bych to u svého auta považoval za zbytečnost
13:27:01
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Karel. 15.10.14 12:36:22: Má to smysl u benzínu bez šneka?
12:36:22
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Jirik_Tuňák1983: jenže tohle je už někde trošku jinde Na normál ježdění stačí chip, aby se aspoň trošku využil potenciál motoru.
12:08:53
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
Ty vaše čip tunynky . Já jsem teď narazil na stránky, kde mají na moje VTi sadu kovaných pístů Wiseco a ojnic K1 + haldu dalších věcí včetně powerboxů, příslušenství k turbu, hadic atd.
S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější .
S tím už by se dalo kouzlit, nicméně sada pístů stojí 22 400,- a ojnice nejsou o moc levnější .
10:57:09
15.10.2014
15.10.2014
Čokin
-> Jarda/felda:
10:36:00
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: jinak ano i spotřebu jsem poznal, že šla dolů. Podle palubáku, reálně jsem neměřil, tak nedokážu říct přesně kolik.
10:34:18
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: Ano prosím jezdím teď za 0,5L/100km a jsem pirát
Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka
Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své
Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak
Tak o tom, že to jede lépe se absolutně nemusíme bavit, než jsem jel na chip, tak jsem jel do jednoho kopce kudy jezdím přes 10 let a pak tam po chipu, ano je tam rozdíl a né malej. Navíc já chip nechtěl riskovat, ale šlo to přes známýho proto jsem do toho šel, že bude určitá jistota a záruka
Razantně jsem to poznal při plném obsazení, kdy předjíždění (bezpečné) bylo absolutně nulové a nyní vcelku bezproblému, krouťák a turbína dělá své
Není to závodnička, ale rozhodně nebrzdím provoz, spíš naopak
10:30:32
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Peca 15.10.14 10:22:20: zpravidla načipovanýmu autu i více šlapeš, takže reálný snížení se nekoná. Ale díky vyššímu tlaku turba se zvyšuje i účinnost motoru. Pokud se k tomu za správný konstelace otáček a polohy plynu namíchá i chudší směs, spotřeba jde snadno dolů...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
Samozřejmě pod plným plynem to pak žere něco jinýho...
10:22:20
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> vhml: Takže při výrazném zvýšení výkonu motoru nastane výrazný úbytek vzduchu kolem vozidla, a nastalá podltaková vlna urychlí vůz o 2-3 machy. A stačí natankovat jednou za rok.
Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.
-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?
Ne, dělám si srandu, chiptuning rozhodně nezlehčuji.
-> Karel.: Subjetivně můžeš potvrdit, že jsi opravdu palivo ušetřil a navíc jede to o dost lépe?
10:18:17
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: "Veškeré uváděné nárůsty výkonů a snížení spotřeby jsou orientační a mohou se lišit. Veškeré úpravy jsou určeny pouze pro sportovní účely a po úpravě se vozidlo stává nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích dle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích č.56/2001 Sb. Úpravy je možné provádět dvěma způsoby a to pomocí softwarové úpravy řídících map nebo pomocí přídavné řídící jednotky."
Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...
Karle, tomu nerozumím, přeci neporušuješ zákon...
10:18:07
15.10.2014
15.10.2014
vhml
-> Peca 15.10.14 10:14:34: ne, to je turbo motor
10:14:34
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: Zvýší výkon a přitom uspoří palivo. To jsou kouzelníci, ne?
10:07:44
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
-> Peca: www.profi-chiptuning.cz/ 4tis kč. Ale bylo to přes známýho a dělal nám tam mapy přímo majitel firmy, měly jsme 2 auta.
10:05:51
15.10.2014
15.10.2014
Jarda/felda
-> Peca 15.10.14 10:04:42: v tvojim případě bych volil tdifun český těšín
10:04:42
15.10.2014
15.10.2014
Peca
-> Karel.: A kde ti to chipovali, a co to koštuje?
09:54:17
15.10.2014
15.10.2014
Karel.
Jako otočný sedačky jsem už využil i jako přebalovací stůl a super. Manželka seděla vzadu, otočil jsem přední sedačku, kam se dal prcek a bylo
6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.
6Q mám a super, mám 85kW po chipu na 110kW a to je už něco jinýho, těch 85kW je doopravdy málo, pokud jedu naloženej.
09:46:50
15.10.2014
15.10.2014
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
mám tady kdyžtak navíc otočný sedáky z galaxy 1, kdyby někdo chtel tunit ..
09:37:46
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Peca 15.10.14 09:28:43: Někteří, když jedou obráceně v tramvaji a autobusu, tak blejou. Takže bych jízdu s otočenou přední sedačkou nejdřív vyzkoušel při stání, následné jízdě do 15 km/h a postupně přidával.
09:28:43
15.10.2014
15.10.2014
Peca
Potvrzuji vyhodu 6qaltu, otočných předních sedaček, a sedaček ve 3 řadě, které milují děti. Ty tam tak mají na stálo autosedačky a prostřední řadu mám komplet vyhozenou, náklad vozím tam a aspoň je přístupnej ze dvou stran :)
08:24:17
15.10.2014
15.10.2014
Jirik_Tuňák1983
-> suri 15.10.14 07:57:30: To mi říkali kucí, jeden z nich je mechanik, já jim pod auto nelezl a však jsem psal 77 nebo 74, já nevím co z toho tam dávali.
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
Edit: Tak jsem si vzal karton, klekl si a skutečně tam není klacek. To jsou ti mekánici...
08:01:21
15.10.2014
15.10.2014
Čokin
-> Jirik_Tuňák1983: zSedacky se sklapi do podlahy sice to jakoby vytvori rovinu ale pri otevreni kufru uz je schodek a ne rovnou rovina.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.
Ja vozim vice veci nez lidi...... takze transpik nebo multivan by se me libil.