skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Subaru
-> dragon_cb_cz: na kourivost ne no... tam uz cokoli... olej, tesneni pod hlavama...) me kdyz umrel kat, tak to byl smrad hroznej.
-> U-Geen 17.04.23 10:34:52: Zrovna na kouřivost by kat neměl mít moc vliv, ne? Na ten smrad jo... tzn nejspíš kombinace s tou spotřebou oleje. U Subaru docela jistá sázka ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: chciplej katalyzator nejspis.
-> Jirik_Tuňák1983: U moderních vozů dokáže hodně podivně smrdět, když papají olej - vůbec to nepřipomíná "vůni" dvoutaktů nebo vyběhaných škodovek, ale občas to smrdí, jak když se připejká igelit...
...ale je to jen tip.
...ale je to jen tip.
Včera jsem přecházel přes přechod a stálo tam Subaru Impreza, takovej ten hečbek. Úplně normální, nic speciálního. Nezaregistroval jsem, co tam bylo za motor, ale podle zvuku asi benzín. Strašně to kouřilo a chemicky smrdělo, jako když se pálí nějaké plasty. Za jízdy i při stání. Co s tím mohlo být?
-> Jirik_Tuňák1983:
Sen pro důchodce který se ještě necejtí na hrob.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sen pro důchodce který se ještě necejtí na hrob.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> U-Geen 20.11.22 12:57:48: Přitom to mohlo jít tak krásně skloubit. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jako např. tady ekologie a sport, tedy překrásný Ford Ecosport.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jako např. tady ekologie a sport, tedy překrásný Ford Ecosport.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> SO545: njn... měli jsme 3 Subárka, BL/BP už byl pro mě fail (možná smůla na kus)... kámoš má minulou verzi Forestera, 2.0 CVT a je to tragédie. Bralo mě to "sportovní" směřování značky, to současné "bezpečnostní" zrovna nějak ne.
-> U-Geen 19.11.22 19:09:46: tie bezramovky som zral uz v 90rokoch...to este malo subaru aj vrstvu laku....dnes bacha s utierkou nech neprebrusis hranu...
-> Milan 136: Myslím, že tahle škatule nijak nevybočuje.
-> Jirik_Tuňák1983: a zaroven to dle tech papirovejch parametru pocitove ani nejede, a CVT to dojebe uplne :-)
-> dragon_cb_cz 19.11.22 22:57:01: Ale pěkný auta to byly i bez STI.
-> Milan 136: Tak ono asi není úplně fér porovnávat obyčejnou Imprezu a STI.... To je ještě daleko větší propast než běžná Okta a RS.
-> Milan 136 19.11.22 19:01:24: To co má za parametry ta základní 1.6, tak má více tříválcová 1.2 od PSA. ![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> Milan 136: to uz je ale davno +/- s odchodem bezramovek uz je to fuj.
-> Jirik_Tuňák1983 19.11.22 18:03:12: To teda. Taková pěkná auta to byla.
-> Milan 136 19.11.22 18:01:07: Ty poslední dvě nejsou tak hnusné.
Koukal jsi na ty brutální parametre?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Koukal jsi na ty brutální parametre?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 19.11.22 17:56:47: To teda. Jak nějaká kombinace Fordu, Kii a Hyundaie.
To je ale hnusná škatule....
www.garaz.cz/clanek/novin ky-zbrusu-nove-subaru-impr eza-jednodussi-presto-mode rnejsi-a-stale-s-boxerem-2 1009251
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
www.garaz.cz/clanek/novin ky-zbrusu-nove-subaru-impr eza-jednodussi-presto-mode rnejsi-a-stale-s-boxerem-2 1009251
-> Jirik_Tuňák1983: vzhledove se mi teda ta Mazda libi o dost vic... techniku neresim (neb CVT stejne neni muj salek kakava)
-> castrol 19.11.21 20:35:27: Ne, ale kdybys neměl na očích smaltovaný castróly, tak bys v článku viděl, že to má být jejich odpověď na Outbacka. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: a to je subaru ?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> U-Geen: Taky se mi nezdá.
-> Jirik_Tuňák1983: no nevim :)
-> Milan 136: to mohla bejt vcelku slusna rana
-> Milan 136: Koukal jsem na to na novinkách či kde a přemýšlel, co je to za krabici... nic moc teda.
-> dragon_cb_cz: ten Forester je 2.0 no... ono je taky otázka, kde jsi s tím jel, já po místních kopcovitých komunikacích.
-> U-Geen 26.11.20 16:59:31: V Subaru ne, ale jel jsem s (prý prakticky identickou) převodovkou v S-Cross-u a přišlo mi to fajn. A kolega je s tím v loňském OTB taky spokojený. Ale má 2.5 teda myslím.
-> dragon_cb_cz 26.11.20 14:25:18: aspon se drzej tradic u neturbo motoru :-)
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.20 14:38:59: pro mě po smrti :-)
-> dragon_cb_cz 26.11.20 14:40:00: jel si s tím? Já měl půjčenýho Forestera a bylo to utrpení - a to jsem k tomu přistupoval s očekávání, ne apriori negativně. Imho ta kombinace nevýkonu a CVT je tragédie.
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.20 14:38:59: pro mě po smrti :-)
-> dragon_cb_cz 26.11.20 14:40:00: jel si s tím? Já měl půjčenýho Forestera a bylo to utrpení - a to jsem k tomu přistupoval s očekávání, ne apriori negativně. Imho ta kombinace nevýkonu a CVT je tragédie.
-> Luky 26.11.20 13:59:18: No ono taky subaru ve dvoulitru obyčejně spíš dle recenzí jezdilo za 10 než za 8...
Ale jako pro babičku na hory, co málo najezdí, asi dobrý :-D
Ale jako pro babičku na hory, co málo najezdí, asi dobrý :-D
-> dragon_cb_cz 26.11.20 14:40:00: Já tomu na chuť nepřišel. Ty virtuální stupně jsou vyloženě trapné, ale co nemůžu, tak jen ten projev skútru při prudkém zrychlení. Nevadilo mi to tak maximálně v Outlanderu.
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.20 14:38:59: Spíš automobilka, která má Evropu v zásadě jako dost doplňkový trh... Převodovka vůbec špatná není.
-> Luky 26.11.20 13:59:18: Zrychlení taky o hovně. Projev vozu celkově zabitý převodovkou. Podle mého je ta automobilka před smrtí, stejně jako Mitsubishi.
V Levorgu je vývoj motorizací a motorizací dostupných u nás také směšný. Hezké auto pohřbené pohonem a převodovkou.
V Levorgu je vývoj motorizací a motorizací dostupných u nás také směšný. Hezké auto pohřbené pohonem a převodovkou.
-> Luky: Ona by to byla sad story i kdyby to hybrid nebyl, co si budeme povídat.
Kamarád ten e-boxer včera testoval a jeho komentář byl "žere a nejede"...
Kamarád ten e-boxer včera testoval a jeho komentář byl "žere a nejede"...
-> Jirik_Tuňák1983: 150 koní se spotřebou 8/100 z hybridu (!!) - to mně přijde jako hodně smutný kino, řekl bych že takový parametry měly čistě spalovací motory někdy před 20 lety, nějak v tom vývoji nevidím smysl (jasně, má to nižší emise při stejný spotřebě, ale...)
www.garaz.cz/clanek/subar
u-impreza-2-0-e-boxer-dvou
litr-je-zpet-21005188
Tywole, ten čumák z aktuálních Opelů.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tywole, ten čumák z aktuálních Opelů.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 20.05.20 23:38:47: Asi bych si na ty tvary musel chvíli zvykat, ale věřím, že bych si zvykl. Mě se totiž líbí i Soul ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: A tohle je taky parník. Kia Telluride. Bohužel zase jen pro USA.
Atmosférická V6 3.8. To by mohlo slušně zavařit XC90 a dalším evropským SUV.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8606265?goFrom=lis...
Atmosférická V6 3.8. To by mohlo slušně zavařit XC90 a dalším evropským SUV.
www.sauto.cz/osobni/.../1 8606265?goFrom=lis...
-> 11mAjA11: mám 1.4 tgdi už cca rok a půl jako služebák a z mojí strany naprostá spokojenost. Jede to vcelku obstojně, je krásně odhlučněnej a oproti 1,6 crdi (po roce jsem směnil naftu za benzin) je podstatně lépe zpřevodovaný. Spotřebu mám dlouhodobou kolem 7 litrů - někdy se povede méně, někdy více. Není to ideální, ale když to srovnám s naftou tak jsem jen o 0,5-0,7 l výš s podstatně lepším zážitkem z jízdy.
Doma mám jako soukromý povoz G7 s 1.4TSI. Spotřebově je na tom o něco lépe, dá se jezdit kolem 6-6,5l, při stejném jízdním stylu jako s 30. Dynamicky je na tom 30 o chlup lépe, i se mi víc líbí řízení a posez v autě. Golfik má lepší převodovku, sedačky, zpracování interieru a víc místa.
Měl jsem párkrát půjčenou Konu a Tuscon s 1.6tgdi a jede moc hezky to uznávám, ale ať se s tím jelo jakkoliv, tak to prostě bralo kolem 9,5-10l což mi přijde moc.
Doma mám jako soukromý povoz G7 s 1.4TSI. Spotřebově je na tom o něco lépe, dá se jezdit kolem 6-6,5l, při stejném jízdním stylu jako s 30. Dynamicky je na tom 30 o chlup lépe, i se mi víc líbí řízení a posez v autě. Golfik má lepší převodovku, sedačky, zpracování interieru a víc místa.
Měl jsem párkrát půjčenou Konu a Tuscon s 1.6tgdi a jede moc hezky to uznávám, ale ať se s tím jelo jakkoliv, tak to prostě bralo kolem 9,5-10l což mi přijde moc.
My mame s Zilinskou Kiou stejne motory a prevodovky a obecne 90% dilu je stejnych podvozkovych a tech mechanickych.
Lisi se "jen" kastle.
Hele obecne neni nic moc jina volba, v Tucsonu ta 1.6 TGDi jede hodne pekne prekvapive.
Defekty na turbech a podobne veci se nedeji, stava se ze cukaji, jsou problemy s GPF, pribyvani oleje (u aut co moc nejezdi), ale zas kolem a kolem asi kazde auto ma sem tam nejake ty nemoci v dnesni dobe..
Lisi se "jen" kastle.
Hele obecne neni nic moc jina volba, v Tucsonu ta 1.6 TGDi jede hodne pekne prekvapive.
Defekty na turbech a podobne veci se nedeji, stava se ze cukaji, jsou problemy s GPF, pribyvani oleje (u aut co moc nejezdi), ale zas kolem a kolem asi kazde auto ma sem tam nejake ty nemoci v dnesni dobe..
A obecně nějaké ohlasy na ty jejich T-GDi? Konkrétně ta 1.6 v ProCeedu a X-Ceedu?
-> dragon_cb_cz: Vypadá to, že ten 2.0 v Optimě GT (184 kW) je stejný jako základní v i30N.
-> dragon_cb_cz: Vypadá to, že ten 2.0 v Optimě GT (184 kW) je stejný jako základní v i30N.
-> 11mAjA11: Ten sedan by byl taky fajn, kdyby se maska hodila do origa a daly stříbrný kola. Je tam Hirsch kobra, duplex nerez výfuk, kat, regulátor tlaku paliva a pochopitelně software - takže to těch 300 koní fakt má a zvládá bezpečně. Původně za to chtěl nesmysl (přes 200k), teď už je ta cenovka docela dobrá.
Kombik je fajny.