skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> suri 14.05.16 22:21:46: Super, koupit asi origo co?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:17:44: mal by sa dať vybrať normálne odzadu , dá sa aj na dieslaku tak tu to bude pohoda , musíš zhodiť hadice , saharu , a hore sú dve skrutky čo držia silentbloky chladiča , dole je len zasunutý
-> suri 14.05.16 22:06:51: Moc se mě nechce, ale zase když už... Co to obnáší, klima chladič zústane na místě nebo jsou spojený? Jaký koupit?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:05:26: a ešte vymeníš chladič
-> Karel. 14.05.16 18:46:40: všetko nie , záleží na prioritách a skúsenostiach -> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:04:17: dal by som novú G13 Velvana/origo
A tohle jsem dnes objevil :-/
byla tam i kapička, ale pod autem za celých 10 dni nic není. Je to jen tenhle roh, druhá strana vypadá OK.
Dát raději nový chladič a nebo to ještě nějaký pátek vydrží? Pokud nový, tak jaký?
byla tam i kapička, ale pod autem za celých 10 dni nic není. Je to jen tenhle roh, druhá strana vypadá OK.
Dát raději nový chladič a nebo to ještě nějaký pátek vydrží? Pokud nový, tak jaký?
-> suri 14.05.16 14:10:29: Doufám že ne, je to vše origo, tak snad SKF nezklame. Svíčky jsou NGK Japan.
Ještě dotaz, když se bude vypouštět chladící kapalina, tak co tam dát? Na nádobce je leden 2015 na -25°C fixem, ale otázka je zda dávali novou a nebo jen měřili hustotu.
Ještě dotaz, když se bude vypouštět chladící kapalina, tak co tam dát? Na nádobce je leden 2015 na -25°C fixem, ale otázka je zda dávali novou a nebo jen měřili hustotu.
-> suri: ok, nebudu se s tebou hadat... ja si budu dal davat ty svoje kovove lopatky...
-> suri: vsechno co neni original je blbost ze?
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 18:31:24: ja som na koncerne videl pretočenú plastovú vrtuľku pár krát , a boli to staré 1,6 55kw 8V a staré 1,4 , ktoré mali 300tkm , pôvodnú pumpu a boli ktovie koľkokrát uvarené pre termostat .. inak nikdy , nevidel som jediný common rail kde je interval rozvodu 210tkm že by sa bol pretočil , ani žiadnu inú origo pumpu ... nevidím výhodu v ťažkých liatinový lopatkách , navyše väčšinou tvaru takého ako keby som to odlieval doma sám ,a k tomu plnej remenice na strane rozvodu...
-> suri: kdyz myslis... kdybych je nemenil tak ti snad i uverim...
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 14:42:03: to je citát zo sveta motorov ? je to blbosť ...
-> suri: neni to jen z me hlavy, navic prasklych lopatek a nasledne protaceni a nechlazeni jsem uz par videl a menil... Treba skf dela jen plastove a pry drzi a nejsou problemy, ale nevim no. Precejen verim kovu.
,,Vodní čerpadla montovaná v prvovýrobě pak mají plastová oběžná kola. Plast věkem a střídáním teplot stárne. Stává se, že se plastové oběžné kolo na hřídeli protočí. Následkem může být přehřátí motoru, protože utlumené ručičky přístrojového panelu reagují tak pomalu, že než dle panelu zjistíte, že je teplota motoru v nepořádku, může být pozdě. ... v případě vodní pumpy dejte důraz na kovové oběžné kolo. Ano, zde překvapivě platí, že druhovýroba dokáže nabídnout odolnější než automobilka při montáži.,,
,,Vodní čerpadla montovaná v prvovýrobě pak mají plastová oběžná kola. Plast věkem a střídáním teplot stárne. Stává se, že se plastové oběžné kolo na hřídeli protočí. Následkem může být přehřátí motoru, protože utlumené ručičky přístrojového panelu reagují tak pomalu, že než dle panelu zjistíte, že je teplota motoru v nepořádku, může být pozdě. ... v případě vodní pumpy dejte důraz na kovové oběžné kolo. Ano, zde překvapivě platí, že druhovýroba dokáže nabídnout odolnější než automobilka při montáži.,,
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: Je to originál tak s tým nebude problém ....-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 11:24:46: Laický dotaz , aký význam majú plechové lopatky ? nevidel som ešte pretočené plastové na originálnej pumpe ktorá bola menená v intervale rozvodu , nehovoriac o tom že pumpy s kovovými lopatkami sú ťažšie , nemajú ani odlahčenú remenicu a celková kvalita stojí za prd ...a sviečky vidím na fotke japonce , takže nakoniec 101000033AA ?
-> Tuner#2: U rozvodu bych se toho nebal, za ty leta jsem dal na auta spoustu znacek a nikdy nebyl zadny problem. Vodni pumpu vybiram tak aby byly lopatky kovove. Plastove se muzou zacit protacet na hridelce, pak asi vis co nasleduje...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: hele na Mazdě mám SKF Made in Vietnam :-D Holt to mají asi blíž :-D
Vcerejsi nakup. Pobavilo me, ze jeden remen je Germany, druhy Japan. Co me zarazilo je napinaci kladka. Ta je SKF France, ale tak treba i na Zlutce mam France loziska a drzi. Snad to nebude takovy pruser jako jste psali o vodni pumpe.
-> Jirik_Tuňák1983:
LOL
LOL

-> suri 10.05.16 18:43:25: Škoda, že si to kucí musí vždycky přepočítat do západní měny. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.05.16 16:28:23: 30.5 idem do prahy a potom mám asi tri dni voľna na táranie sa , ak chceš odletujem tie lišty zabalím a pošlem ...-> Nwkt 10.05.16 17:01:37: čo tak pozerám okolo 150eur je rozumná suma , stálo to teda nejakých 189eur bez DPH a bez káblov
-> Tuner#2: Dopravit z Prahy bych neviděl jako takový problém, pokud na to nepospícháš
-> suri: Si řekni kolik chceš, kdyžtak taky SZ 

-> suri 10.05.16 16:22:16: A to jedeš v týdnu a nebo víkend? Já jsem časově úplně zabitej
Klidně SZ před tím než pojedeš.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.05.16 16:17:52: ako po Prahu nie je problém vôbec a možno pôjdem aj smerom k vám ale to som si nie istý ... je to škoda zahodiť lebo som s toho použil len jedno čalúnenie pod šoféra a zavadzia to
-> suri 10.05.16 08:35:00: NJ ale jak to dostat do Rokycan
To raději očistím ty svoje, kdy mě to bude stát jen tu námahu, ale díky za nabídku, vážím si toho.
-> MATTESS 10.05.16 10:58:56: Ale prd, jen podběhy a světla a zadní tapec na 5. vratech a ... raději nic

-> MATTESS 10.05.16 10:58:56: Ale prd, jen podběhy a světla a zadní tapec na 5. vratech a ... raději nic

-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.05.16 22:02:46: vždyť to máš rozebraný skoro víc jak já když jsem čistil Rapida. A to jsem byl blázen



-> saskyn2 10.05.16 10:10:07: to bude stejné všetko
-> saskyn2: Hele drobnej upgrade
www.bronken.de/usb-mod

-> suri: Ještě tu pak mám toto-iPod adapter , ale to je mi úplně k ničemu protože žádný iSráč nemám.
-> suri 10.05.16 09:58:35: No raději zruším Markétě AUX než moje monitory v opěrkách...tak interface je asi v tom. Akorát jak říkám, co jsem kdy viděl tak škodovky mají to MDI rozhraní. Tj. do něj se pak dá kablík na jehož druhém konci je USB, kdyžto u tohoto je už přímo konektor pro USB.
-> saskyn2 10.05.16 09:57:39: jj buď MDI alebo AUX , je to na stejnom konektore ... podla mna je to to isté , tú interface jednotku 5N0 píše ku všetkému , aj Rapid to má len je to potom prepojené priamo na usb vstup
-> suri 10.05.16 09:47:23: Já tomu hovno rozumím, ale toto má konektor přímo na USB, kdyžto MDI má jiný konektor do kterého se pak dá propojovací kablík s konektorem pro USB ne? Alespon si to myslím. Ještě by mě zajímalo jak je to na rádiu, tam abych měl volný stekr tak bych musel asi zrušit origo AUX že?
-> saskyn2 10.05.16 09:44:36: toto je tiež len interface a zároveň prepojené na priamy výstup na USB nie ?
-> Nwkt: Když by si to od Suriho koupil tak ti to teoreticky můžu vyměnit za origo Pasatácký i s kastlíkem. Já bych to asi dával do Oktávky, protože v Passsatu mám v kastlíku DVD přehrávač pro zadní monitory v opěrkách. Tudíž tam nemám místo a mám i obsazený štekr v navi. Ale teda já asi nemám MDI ale přímo USB
-> Nwkt 10.05.16 08:47:14: otázka je koľko zaň dáš :D
-> suri: promysli :) v passatu je naštěstí schovanej
-> Milan 136: Škoda že nejsou v 5x100 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 21:56:35: ak chceš tak tapecy so striebornými lištami mám , dá sa to odtaviť a naspäť naletovať prípadne priskrutkovať drobnými skrutkami ... -> Milan 136 09.05.16 22:15:26: ja tak špekulujem R16 Crateris/Sirius , otázka je čo to spraví s dynamikou a pohodlím , som celkom nerozhodný ... -> Nwkt 09.05.16 21:41:35: no môžeme sa dohodnúť , ja sa na neho asi vykašlem , treba rezať do kaslíka a USB ani Ipod nemám , stačí mi SD karta , musím to premyslieť
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.05.16 22:17:05: Tak tak na léto minimálně 16" s 205/55

-> Pavel P..: et 20 by uz piskovalo prahy...
-> Tuner#2: taky bych tu měl sadu nových podobných 16tek.. mě na passatu nesedí kvůli ET, jsou jetý 100km, ale nevim jestli by na octávce to ET 20 taky nebylo moc vylezlý....a nechám je levnějc než v tom inzerátu.

-> Tuner#2: tomu možná někdo pomohl nějakou chemíí. Jako jdou sundat. Pak tam zpět nějak upevnit. Skládal jsem koženej tapec asi ze 4 dalších
www.google.cz/search?q=%C 4%8Dal...

www.google.cz/search?q=%C 4%8Dal...
A nedají pokoj s těma 16tkama dokud je nekoupím 

www.sbazar.cz/almite/.../
16269395-prodam-sadu-alu-k
ol-dezent-tf-65x16
celkem pěkný kola za dobrou cenu
celkem pěkný kola za dobrou cenu
-> Milan 136 09.05.16 22:10:08: Můj rok je ten co se loupe a jsou odřený. Jde to ale ve finále škrabat nehtem, stejně tak i taková pologuma z madel. Soused má o rok mlasdší a madla má vroubkované a nic se mu neloupe. Chtěl jsem to očistit na základ, kde je pěkný šedivý plast a lépe by se to dělalo sundané.
-> Milan 136: Loupou se mu
-> Tuner#2: co vymějšlíš s těma lištama?
-> Tuner#2: Nebo se zkus poptat po lidech co rozebírají ty testovačky
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-2-2004-2008 -autodily.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Octavia-2-2004-2008 -autodily.php
-> Tuner#2: Vem to i se sedačkama
auto.bazos.cz/inzerat/...
/OCTAVIA-II-RS-sada-sedace
k--vyplne-dveri.php

-> suri 09.05.16 20:50:29: Super, díky za rady s těma dveřma jsi mě nepotěšil, zkusím ten "lak" umejt z lišt teda rovnou na dveřích. Oblepím to dokola a snad to půjde.