
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> saskyn2: Uvidíme jak to půjde
zatím mám jenom akorát pár tipů na úpravu teploty vody, kontrolku denních světel, staging a změnu siluety vozu na maxidotu

-> Nwkt: Ok, tak kdy mam přijet na zprovoznění komfortního menu

-> Syny 16.05.16 08:49:45: Koukni jakej jsou rok výroby, měli by jí mít až od 2006 nebo kdy ....
-> suri 16.05.16 08:57:32: Já mám 2005 a nemám ...
-> suri 16.05.16 08:57:32: Já mám 2005 a nemám ...
-> saskyn2: Jj o tom vím
btw: objednal jsem si hračku a budu si hrát s eepromem v budíkách www.aliexpress.com/item/. ../1134868132.html

btw: objednal jsem si hračku a budu si hrát s eepromem v budíkách www.aliexpress.com/item/. ../1134868132.html

-> Nwkt 16.05.16 08:40:38: Na to bacha, bez výměny gw by mu vybíjelo baterku, gw kdyžtak umím sehnat novou za 1000kč
-> Nwkt 16.05.16 09:00:37: to netuším , ale podľa mňa tam tá kontrolka bude, nikdy som takéto staré budíky fyzicky nerozoberal
-> suri: šla by aktivovat v eepromu? Je fyzicky na desce? 

-> Syny 16.05.16 08:49:45: majú , len 2004-2005 nemali
-> M@rtin 16.05.16 08:39:02: Tak to je divny. Ve firme mame nekolik OII (starej xicht) a tempomatovou kontrolku maj (oranzovou). Passat ma zelenou.
-> Tuner#2: Jo kdybys chtěl rádio tak mám VW RCD310, umí to mpétrojky, handsfree a další kravinky 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.05.16 21:39:51: Pěkné, mě ani automatický rozsvícení potkávacích světel po otočení klíčku nevadí, když chci aby nesvítili, tak nechám svítit jen parkovací a pohoda. Jediný co mi vadí, tak že mi nikde nesvítí na palubce aktivovanej tempomat. Má to tak FL a u mě ne. 

-> Tuner#2: dotáhnout dešťák, vyměnit vypínač, vyměnit Gateway, vyměnit rádio, vyměnit BSG a budeš z toho mít vládu 
samozřejmě nahodit RS interiér a nárazníky

samozřejmě nahodit RS interiér a nárazníky
-> saskyn2 15.05.16 23:41:22: Ani jedno to nemá. 

-> Tuner#2: Pípání pásu ani dojezdy oken nemají s BSG nic společného. Pokud nemáš dešták a polohu auto na spínači světel, tak pro tebe ta 23bytová nic víc asi umět nebude.
Dneska tu byl Wéna (Predator3D) a mám auto komplet přeprogramovaný. Pípání pásů odstraněno, denní svícení je na ručku, takže po otočení klíčku to nezačne hned svítit a bude tak v zimě dostatek energie na start. Když rupne žárovka v hlavním světle, tak se na té straně nouzově rozsvítí mlhovka a jako bonus nemusím držet zamčení když chci aby okna vyjeli až nahoru. Stačí první tři sekundy a pak už to dojede samo. Více asi netřeba, takže jednotku -> saskyn2: nepotřebuji pokud nebude umět něco zásadně více. Díky za nabídku.
-> Nwkt 15.05.16 21:22:07: njn, ani na volbu 6V se nechtěla chytit. Tak ji stacilo pobídnout startovacima kabelama a pak uz běžela.
-> M@rtin 15.05.16 15:30:26: já když 2 týdny nedobiju nebo neprojedu fabii - neodjedu... a to tam mám 75Ah baterku ... to fávo vydrží celou zimu v garáži pak příjdu napumpuju udělám drnc a jedu...
-> vhml: Jo to je u tý nabíječky blbý, že nezačne nabíjet 

-> vhml 15.05.16 18:35:11: Tak mě nikde nic nesvitilo

-> M@rtin 15.05.16 15:30:26: já měl teď na Mazdě po dvou měsících na zvedáku krásných 2,5 Voltu :-) Zůstalo svítit světlíčko v kufru. Aneb když musíš i nabíječku startovat kabelama aby pochopila že chci 12V 

Já mojí O2 po 75 dnech odstavení nenastartoval. Baterka 9,8V. Po dobití v pohodě startuje. Tohle bych ale typoval na zesilovače. Ty si vyply něco můžou vzít. Zkusím to změřit.
Přežil jsem to na letní 17", kde jsem po dvou letech skladování našel jeden poškrábanej. Ale co je nejhorší tak jsou šílený rány od přední nápravy při přejezdu větších děr. Retardér bez problému, ale takový kostky pod městem hrůza. A pak objevena další koroze. Tentokrát přední blatníky
Přežil jsem to na letní 17", kde jsem po dvou letech skladování našel jeden poškrábanej. Ale co je nejhorší tak jsou šílený rány od přední nápravy při přejezdu větších děr. Retardér bez problému, ale takový kostky pod městem hrůza. A pak objevena další koroze. Tentokrát přední blatníky
-> saskyn2: A nebo taky vydrží 10 let (před rokem jsem prodával auto s devítiletou Vartou a pokud vím, jezdí dodnes)... zrovna u baterek bych fakt nedělal závěry... jinak ale preferenci origo dílů chápu, pokud to není spotřebák typu kotouče, kde je spousta příležitostí to ozkoušet a případnej omyl nestojí moc. Je to prostě sázka na jistotu, když mám auto který "musí jezdit", tak si radši za ten klid duše připlatím...
-> Milan 136 15.05.16 08:52:25: tiež ma to napadlo , prinajhoršom stena dole
Automobilka si většinou kvalitu dílu ohlídá. A to že to je dodavatel do prvovýroby neznamená vůbec nic- viz. baterie, origo vydrží 10 let a varta zdechne 10 dní po konci dvouleté záruky
To samé třeba to SKF kde s origo ložisky nebyl nikdy problém, zatím co pumpy vyrobené někde v PRC začnou téct max do půl roka...

To samé třeba to SKF kde s origo ložisky nebyl nikdy problém, zatím co pumpy vyrobené někde v PRC začnou téct max do půl roka...
-> Tuner#2: Mě takhle slzel asi přes rok a půl na Toledu. Pak tedy na jaře povolil úplně
-> tunerlada: kdyz jsou ty dily vyzkouseny a nesrovnatelne kvalitnejsi nez aftermarket, nevidim duvod to tam nedat...
-> suri: no snad by to melo jit bez sundavani steny. Nafta ma vyhodu v tom, ze chladice drzi ve stene za IC a vodni je zezadu na IC na 4 torxech.
Na benzinu jsem ho asi jeste nemenil jak je jich malo
-> suri: no snad by to melo jit bez sundavani steny. Nafta ma vyhodu v tom, ze chladice drzi ve stene za IC a vodni je zezadu na IC na 4 torxech.
Na benzinu jsem ho asi jeste nemenil jak je jich malo
-> Tuner#2: pokud se dostaneš na takovýhle ceny, tak to chápu. Ale i my jako autoservis nemáme větší slevu než 15%, takže pokud máš větší tak to bych taky pak asi neřešil.
-> Karel. 14.05.16 23:29:39: Tak když máš origo díl za cenu co běžný smrtelník druhošku, tak to neřešíš 

-> tunerlada: souhlas, jen se směju tomu, že nic než original se tu nepřipouští, při tom je spousta kvalitních značek (za přijatelnější ceny), které dodávají do prvovýroby, ale každýho věc co si koupí

-> Karel. 14.05.16 18:46:40: taky mi to na virtu v poslední době příjde že tento názor se stává pravidlem
ale když si někdo rád připlatí za odznáček na krabičce tak proč ne :)

-> suri:





-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:24:07: k tomu sa radšej nejdem vyjadrovať :-D
-> suri 14.05.16 22:21:46: Super, koupit asi origo co?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:17:44: mal by sa dať vybrať normálne odzadu , dá sa aj na dieslaku tak tu to bude pohoda , musíš zhodiť hadice , saharu , a hore sú dve skrutky čo držia silentbloky chladiča , dole je len zasunutý
-> suri 14.05.16 22:06:51: Moc se mě nechce, ale zase když už... Co to obnáší, klima chladič zústane na místě nebo jsou spojený? Jaký koupit?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:05:26: a ešte vymeníš chladič
-> Karel. 14.05.16 18:46:40: všetko nie , záleží na prioritách a skúsenostiach -> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 22:04:17: dal by som novú G13 Velvana/origo
A tohle jsem dnes objevil :-/
byla tam i kapička, ale pod autem za celých 10 dni nic není. Je to jen tenhle roh, druhá strana vypadá OK.
Dát raději nový chladič a nebo to ještě nějaký pátek vydrží? Pokud nový, tak jaký?
byla tam i kapička, ale pod autem za celých 10 dni nic není. Je to jen tenhle roh, druhá strana vypadá OK.
Dát raději nový chladič a nebo to ještě nějaký pátek vydrží? Pokud nový, tak jaký?
-> suri 14.05.16 14:10:29: Doufám že ne, je to vše origo, tak snad SKF nezklame. Svíčky jsou NGK Japan.
Ještě dotaz, když se bude vypouštět chladící kapalina, tak co tam dát? Na nádobce je leden 2015 na -25°C fixem, ale otázka je zda dávali novou a nebo jen měřili hustotu.
Ještě dotaz, když se bude vypouštět chladící kapalina, tak co tam dát? Na nádobce je leden 2015 na -25°C fixem, ale otázka je zda dávali novou a nebo jen měřili hustotu.
-> suri: ok, nebudu se s tebou hadat... ja si budu dal davat ty svoje kovove lopatky...
-> suri: vsechno co neni original je blbost ze?
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 18:31:24: ja som na koncerne videl pretočenú plastovú vrtuľku pár krát , a boli to staré 1,6 55kw 8V a staré 1,4 , ktoré mali 300tkm , pôvodnú pumpu a boli ktovie koľkokrát uvarené pre termostat .. inak nikdy , nevidel som jediný common rail kde je interval rozvodu 210tkm že by sa bol pretočil , ani žiadnu inú origo pumpu ... nevidím výhodu v ťažkých liatinový lopatkách , navyše väčšinou tvaru takého ako keby som to odlieval doma sám ,a k tomu plnej remenice na strane rozvodu...
-> suri: kdyz myslis... kdybych je nemenil tak ti snad i uverim...
-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 14:42:03: to je citát zo sveta motorov ? je to blbosť ...
-> suri: neni to jen z me hlavy, navic prasklych lopatek a nasledne protaceni a nechlazeni jsem uz par videl a menil... Treba skf dela jen plastove a pry drzi a nejsou problemy, ale nevim no. Precejen verim kovu.
,,Vodní čerpadla montovaná v prvovýrobě pak mají plastová oběžná kola. Plast věkem a střídáním teplot stárne. Stává se, že se plastové oběžné kolo na hřídeli protočí. Následkem může být přehřátí motoru, protože utlumené ručičky přístrojového panelu reagují tak pomalu, že než dle panelu zjistíte, že je teplota motoru v nepořádku, může být pozdě. ... v případě vodní pumpy dejte důraz na kovové oběžné kolo. Ano, zde překvapivě platí, že druhovýroba dokáže nabídnout odolnější než automobilka při montáži.,,
,,Vodní čerpadla montovaná v prvovýrobě pak mají plastová oběžná kola. Plast věkem a střídáním teplot stárne. Stává se, že se plastové oběžné kolo na hřídeli protočí. Následkem může být přehřátí motoru, protože utlumené ručičky přístrojového panelu reagují tak pomalu, že než dle panelu zjistíte, že je teplota motoru v nepořádku, může být pozdě. ... v případě vodní pumpy dejte důraz na kovové oběžné kolo. Ano, zde překvapivě platí, že druhovýroba dokáže nabídnout odolnější než automobilka při montáži.,,
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: Je to originál tak s tým nebude problém ....-> Sejki - zrušená registrace 14.05.16 11:24:46: Laický dotaz , aký význam majú plechové lopatky ? nevidel som ešte pretočené plastové na originálnej pumpe ktorá bola menená v intervale rozvodu , nehovoriac o tom že pumpy s kovovými lopatkami sú ťažšie , nemajú ani odlahčenú remenicu a celková kvalita stojí za prd ...a sviečky vidím na fotke japonce , takže nakoniec 101000033AA ?
-> Tuner#2: U rozvodu bych se toho nebal, za ty leta jsem dal na auta spoustu znacek a nikdy nebyl zadny problem. Vodni pumpu vybiram tak aby byly lopatky kovove. Plastove se muzou zacit protacet na hridelce, pak asi vis co nasleduje...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.05.16 10:24:18: hele na Mazdě mám SKF Made in Vietnam :-D Holt to mají asi blíž :-D
Vcerejsi nakup. Pobavilo me, ze jeden remen je Germany, druhy Japan. Co me zarazilo je napinaci kladka. Ta je SKF France, ale tak treba i na Zlutce mam France loziska a drzi. Snad to nebude takovy pruser jako jste psali o vodni pumpe.
-> Jirik_Tuňák1983:
LOL
LOL
