Ach bože tuhle stránku číst to je opravdu kvalitka No nic jelikož jezdim napůl frantíkem a napůl koncernem (Audi) tak mi u každeho vyhovuje něco ale číst komenty některých lidí je opravdu vtipné :o)
Osobně zastávám názor že jak se člověk k autu chová takové ho má. :)
-> alpin: ja som toto nasiel na nete, pozrel co tam zhruba je a potom som siel do zeleziarstva a vysvetlil co po nich chcem a pani vytiahla spod pultu presne to co som chcel, tak som to vzal ...
-> alpin: ty, ja som kupoval tu sadu nastavcov na tu golu a stalo to 30 € a bolo to v plechovej skatuli okrem torxov tam su aj imbusy a este ine nastavce, kt. neviem pomenovat :D
-> alpin: ako, ja som kupil nejaku sadu v ludovke, take tie zahnute do praveho uhla ako tie blatove imbusy, za necele 3€ a este som neutrhol ani jeden ... staci to. Neskor som do dielne kupil sadu nastavcon na golu, imbusaky, torxy a vselijake take kraviny ...
-> afro100: kurva vsade same torxy no nic pride vejplata a idem torxy kupit aj tak sa mi zidu este , ale na blatnikoch ktore vymienas ozaj mozno ani raz za zivotnost auta su kalsice 6 hrany a na veciach ktore ides rozoberat kazdy druhy ten su torxy , z toho b jedneho
-> alpin: podobny problem som mal tiez, posunuli sa mi kvalty, spiatocka bola ako jednotka,jednotka ako trojka a trojka ako 5 pricom 5 tam nesla vobec ... tak som nasilu potiahol tu paku dolava a skocilo to zas spiatky :D potom som zistil, ze sa to da zospodu ta kulisa trocha pritiahnut, tak sa to dotiahlo a odvtedy to maka ... ako paka ma vole, ale zatial to funguje, a na to co funguje sa nesaha
-> afro100: mne sa vytrhlo ulozenie gulicky hned na radicke , proste mas gulicku v takom gulatom ulozeni a to je potom uz v tom drziaku a sa mi odtrhlo to ulozenie , mam jednotku a buchne mi to o doraz petky
-> palinator: td mali cerpadla vp44 od bosch ( tisum taky to je typ ) tddi neviem jaky ma musel by som kuknut zoznam , ale vseobecne vp44 je dost kazive cerpadlo ale ak je v tddi tak je ale asi nejako upravene na vecsiu vydrz
Jinak osobně z vlastní zkušenosti mohu do nebe vychvalovat koncern, jelikož v mém okolí nikoho nějak často nevypekl. Na služební fabii combi "04 1,4 16V 55 kW pouze jednou odešla spínačka, jinak se jedná o naprosto spolehlivý stroj, máme ho 180000 km od novoty a neleje se tam do výměny ani kapka oleje (pravda, nekontrolujem ho, protože nikdy nebylo třeba). A taky ti k tomu fúra lidí řekne, že se tam překlápěj písty a že to žere olej a kdesi cosi. Strejda měl "02 Fabii 1,4 MPI. Co si pamatuju, tak měl ohnutý vidlice a odešel mu spínač ve dveřích, díky němuž se mu auto zamklo i s klíčema uvnitř. Tam to bylo zlý, páč se měnil celej centrál za x tisíc. Jinak ho to taky nenechalo. Teď má Octu II 1,9 TDI ačkoliv chtěl Passata a taky na ní nedá dopustit.
EDIT: HTP je Hodně Tristní Průser, o tom se už řeklo moc, ale důchodcům to asi taky vyhovuje. Uvidíme, jak budou válčit TSI.
-> alpin: ja to auto tu este rok pretrpim (do konca stk), potom si z neho vyberem niektore uzitocne diely (rozumej ktore v nom moc dlho nenajazdili) a poslem ho do smelcu ...
TD staly za hovno, to jo. Ale od TDDi a TDCi to je dobry. Kamos to casto drti na dalnici na plnej kotel a zadny problem, ten motor je kvalitni a vydrzi dost. Rozvod ma retezem, co vic chtit.
Fordem tam, vlakem zpátky, na tom něco bylo. A co se týče zkušeností některých známých, Transity Connecty, jak se sypou, Mondeo jedněm známejm umřelo (už je to dlouho, tak neznám přesný podrobnosti). A samotný motory TDDI a TDCI (TD nemluvě) taky svojí spolehlivostí / náchylností na kvalitu moc dojem neudělaly.
Japonci maj bejt spolehlivý, ale zase ty ceny dílů?
-> alpin: jednoho mam doma, takze viem co to s clovekom dokaze :) zrovna cez vikend som riesil kuriozny problem ... na to aby sa rucna brzda nevytrhla pri zatahovani smerom dnu, pamatali konstrukteri tak, ze ju prisrobovali zospoda auta ... ale to, ze drzala na dvoch pribodnutych M6 sroboch a vytrhla sa aj s nimi a zapadla pod auto, na to uz nejak nemysleli :D:D:D
Podívej se na trh s ojetými vozy... TDI (jako prvek, dle kterého lze porovnávat) máš zaručeně nejlevnější v Seatech... O nových autech nemluvím... Starý Prasáty jsou vyjetý a je jich málo, Octavie zase drahý. Navíc i novější Toledo II je ve většině případů s lepší výbavou levnější, jak Octa. Ale to je věc známá, že Škodovky si držej cenu.
Starší Seaty mě nepřijdou neatraktivní na koupi. To spíš z těch novejch bych si asi nevybral, možná Ibizu nebo Exeo.
Třeba takový Toledo II je podle mě dosud jeden z nejlíbivějších sedanů (kam se hrabe VW) a Toledo I je zase stará škola, která má taky něco do sebe. Navíc jsou Seaty z celýho koncernu nejlevnější.
EDIT: Chvíli mi trvalo, než z toho OOOO seplo relé, to bych taky bral...