-> dragon_cb_cz: Nojo, jenže 1,4 ve Fabii, ještě po úpravě
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To pak chápu, že to neuráželo
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Malé, lehké auto a relativně výkonný motor. Teď si vezmi, že by z toho ubrali jeden válec a do kufru hodily baterku. Asi už by se z toho "neuráželo mě to" stalo peklo na zemi.
Myslím, že jsem to tady v nějakém tématu popisoval, ale věnoval jsem výběru auta docela dost času a co šlo, tak jsem si půjčil na několik dní. Ta Toyota... vychvalovali to, jak je úsporná, pohodlná, tichá a defakto sen každého majitele. Takže díky kombinaci benzínu a automatu a taky velké váze to točilo nesmyslné otáčky. Čili v tom byl pořád děsnej otravnej kravál. Vychvalovaná spotřeba 3,5-4L byla ve skutečnosti 9-9,5L (cesta z Modřan do UnL) v limitech a bez stylu brzda, plyn. Baterka se odporoučela těsně za výjezdem na Zdiby, přes Prahu... Ergonomie uspořádání tlačítek katastrofa. Vyhřívání volantu kdesi vlevo, tam kde má 1.Octa jas palubky. Jediné, co bylo fajn byly sedačky. Jo a to pak ještě přišla při vrácení auta řeč na spotřebu a odpověď byla, to víte, to musíte po městě s rozvahou a mimo max.100km/h! WTF???
Teď mi ukazuje palubní PC průměr 5,6L nafty a to jezdím limity +10 po dálnici tolerovaných 150 na tachomeru.
Beru to, že to byl samozřejmě jeden vzorek a konkurence nebo jiný model může být lepší.
I to, že pro někoho, kdo jezdí převážně město nebo členitý terén, tak to může stačit. Ale... hybrid je nesmysl, připlácet si za složitost, váhu, nejistou životnost baterky tam, kde by to zvládl "velkoobjemový čtyřválec"?