![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> charon 15.07.20 09:39:00: protože eshop.auto-star.cz/Kloube
k-uhlovy-M6-A10-d2360.htm a kus závitovky za podobnou cenu, můžeš mít komplet všechno v nerezu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MB_CML 15.07.20 09:04:40: Proc? 27 liber bez dane za vsecky 3 tycky se mi zda dobra cena. Otazka je kolik to bude se vsema poplatkama, ale pouvazuju nad tim
-> charon: Já jsem kupoval svého času toto:
www.bakerbm.com/106-gearc hange-rods-3-rod-kit.html
Ale to asi nechceš![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.bakerbm.com/106-gearc hange-rods-3-rod-kit.html
Ale to asi nechceš
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A propos - a ty rozměry kloubků se dají někde nějak najít vyčíst? Okometricky nevypadají všechny stejně
-> charon 14.07.20 15:01:28: tak kloubky a kus závitovky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MB_CML: Dik za info. Pro mě jednodušší koupit ty táhlůa celý, byť to třeba bude stát víc, prpotože potřebuju po práci vlézt pod auto a max za 2 hodiny to mít hotový, abych měl auto nachystane na druhej den ... Proto jsem se ptal na doporučení dodavatele. Co jsem tak koukal po e-shopech, tak jsem toho moc nenasel, ale mozna taky blbe hledam ...
-> charon: Přesně tak, táhla řazení. Dočasně by mohlo pomoci je vycvaknout a dovnitř dát trochu vazelíny. Jinak není zapotřebí kupovat celá táhla. Stačí koupit jen kloubky a vytočit kus závitu na původní. Kloubky mají samostatně vs většině agro prodejen s díly na traktory.
Kucí, potřeboval bych poradit - P106 1.1. HDZ rok výroby 1996. Po sobotním průjezdu velmi dlouhou a bohužel i hlubokou louží se výrazně zhorčilo řazení lichejch kvaltů. rychlost většinou zaskočí na místo až když zabere spojka, radící páku muséím podržet dokud rychlost nezapadne na místo. Jaká by mohla bejt diagnóza? KO táhla řazení, která voda dodělala? Stačí promazat mazivem ve spreji nebo rovnou vyměnit? A co případně vybrat za výrobce?
Díky za info
Díky za info
-> vhml: aha, no tím lépe. Chápu výhody, ale hezký to není ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
To "železářství" skoro nic neváží. Lamino placka, kterou sem já několikrát montoval, byla fakt těžká jak sfine.
To bude v cajku, R5 to maj podobně. LED nelze to je cajk. Celkově, až to bude kompletka, tak to bude fajne.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
To bude v cajku, R5 to maj podobně. LED nelze to je cajk. Celkově, až to bude kompletka, tak to bude fajne.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky 09.06.20 20:24:34: LED na historiky nelze...
-> 11mAjA11: těžko říct jestli by samonosný lamináty byl těžší než železářství. Těžký jsou hlavně ty světla, laminát moc ne. Ale během léta plánuju rozborku tak to můžu zkusit zvážit. Každopádně jestli jde o funkci a o vzhled tolik ne, dalo se to vyřešit LED barem
Ale v noci to nikdo zkoumat nebude no![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale v noci to nikdo zkoumat nebude no
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ne bude to jen takto, lehké, bez odporu vzduchu a bude to chladit paraboly, něco holt musí v tomto případě jít stranou, je to nutné minimum aby to uneslo světla a vydrželo nápor v zavode, ano lamino je cool a origo, ale podle toho co to váží na EVU to je snad se svetlama těžší, než samotná EVO kapota..takže tak no, stejně to ve tmě nebude vidět ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky 09.06.20 15:06:48: jo tak ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: myslím světelnou rampu. Že to bude úzký auto už tu zaznělo
-> Luky 09.06.20 12:27:48: kit může být vždy jen a pouze tovární stavba. Ale ono i v úzkým ta homologoace dovoluje plno krásnejch věcí :-)
No jo, ale jak poznat dobrej vstřik? Aby člověk nekoupil ještě věší sranec. Ale dneska jsem zjistil, že mi to pod plynem nějako rachotí od výfuku, někde tam bude nějaká netěsnest, takže pokud bude počasí, zkusím jí najít.
-> charon 08.06.20 06:26:03: rozjebanej jednobodovej vstřik?? Lidi je brali/berou na vrakáči docela často...
Kucí neměl by někdo tip?
P106, motor 1.1 HDZ. Dřív to bylo studený takový hrubý, nevycválaný s tendencí chcípat, teď v tomhle počasí to dělá už aj teplý. Nádavkem to navíc celkem špatně startuje, ať už studený nebo teplý. Koštoval bych to na nějaký teplotní čidlo, který hází nesmysle, ale kde ho hledat a co bych měl naměřit, pokud budu měřit multimetrm odpor? A případně lze proměřit i cestu od čidla k ridici jednotce?
P106, motor 1.1 HDZ. Dřív to bylo studený takový hrubý, nevycválaný s tendencí chcípat, teď v tomhle počasí to dělá už aj teplý. Nádavkem to navíc celkem špatně startuje, ať už studený nebo teplý. Koštoval bych to na nějaký teplotní čidlo, který hází nesmysle, ale kde ho hledat a co bych měl naměřit, pokud budu měřit multimetrm odpor? A případně lze proměřit i cestu od čidla k ridici jednotce?
-> Kocvin 17.05.20 21:35:38: To znám, taky se rád vozím. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Ta by mohla přijít, i kdyby v tom byla 1.1 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin 17.05.20 15:15:37: Už dlouho nepřišla žádná památeční fotografie? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Konečně první, pořádná, letošní vyjížďka..
A zároveň jedna z posledních, před úpravou na 2.0 Turbo.. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Francouzský dvoreček a v pozadí smart brabus ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Nic proti Renaultu, ale v kastli se lvem mě to nevoní..
I když tuším, že sehnat/postavit originální agregát Turbo16, bude dost problém..
Takže šli levnější a jednodušší cestou, účel to splní..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
I když tuším, že sehnat/postavit originální agregát Turbo16, bude dost problém..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: patrně špatná invaze
Tohle je super projekt, který by se hodil i do vedlejšího uhlíkového vlákna
www.306gti6.com/forum/sho wthread.php?id=151190
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.306gti6.com/forum/sho wthread.php?id=151190
-> Kocvin 03.05.20 10:56:34: Renault sport pánovi nevoní? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.05.20 21:10:20: Hlavně díky tomu, že je tam opravdu motor Peugeot..
Ale stavby jsou to luxusní..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale stavby jsou to luxusní..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: Spíš mucholapka![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2:
Ve 200 km/h už je to jako dmychadlo ne?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ve 200 km/h už je to jako dmychadlo ne?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To sání a filtr je masakr. Proto je ze předu tak krásně slyšet.
Mám na FB nějakou francouzskou invazi, ale tohle je jeste lepší než předchozí.
-> Jirik_Tuňák1983: jo, levnej 95 je Effecta. Nic jinyho nedavam, driv jsem jezdil jeste EuroOil + VIF. Predloni jsem nechaval menit tesneni pod hlavou a spalovaky prej krasne cisty.
V JBC ted udelali Expres benzinu, tak jezdim pokud mozno jen tam :)
V JBC ted udelali Expres benzinu, tak jezdim pokud mozno jen tam :)
-> U-Geen 03.04.20 14:41:50: Od koho je ta Deffekta? Taky Benzina? Já leju jen Vervu benzín i deasel, takže nevim. Nechci lejt do Volva nějakej ředěnej hnůj, ale předpokládám, že i jiná prémiová paliva na tom budou stejně.
-> Jirik_Tuňák1983: jj... nevim jestli neni dat treba Effectu s VIFem navic (mel by byt obsazeny uz v ni a asi i realne je)
-> palinator 03.04.20 14:22:31: Ta Verva?
-> Jirik_Tuňák1983:
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
Spíš je plná vody protože nemá výtoč.
Ono těžko říct. Já tankuju v podstatě vždy na Benzine kolem ktere jezdim do práce. je jednou jsem bral jinde - u OMV ve stejnem meste. Takze tezko rict ...
-> charon 03.04.20 11:37:39: Já jsem předloni nalil do 2T skútra (s odděleným mazáním) na doporučení přes zimu Vervu a na jaře byl očistec to nakopnout. Docela dlouho to i čudilo a cukalo. Rok předtím bez problémů na tentýž benzín.
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
Vloni na podzim jsem dal normální benzín od Molu a na jaře jsem to nastartoval na druhý start elektrickým startérem, začudilo to chvilku a jezdí to úplně normálně. Zatím ten loňský benzín dojíždím a jede to na něj lépe a dokonce je i vyšší maximálka, než na tu Vervu viz výše.
Taky si říkám, jestli ta Verva není momentálně nějaká pančovaná.....
Jo, vstřikování je tam Bosch. No, na chvíli pomáhalo to prolejt VIFem, ale poslední dobou mi přijde, že to na Vervu jede hůř jak na klasickej natural ...
-> Kocvin 03.04.20 08:29:08: Nám to v zimě dělalo to, že to chytlo, zdechlo a napodruhé už bez problémů. A jen takhle a jinak to nezlobilo. Nikdy se nestalo, že by to bylo třeba na dvakrát, vždy jen v zimě.
-> charon: Často se rozesírají vstřikovací jednotky, konkrétně potenciometry škrticích klapek v nich..
Vzhledem ke kupě peugeotaku se tu zeptím - P106, motor 1.1 HDZ, rok výroby 1996. Auto jede studený a trochu ohřátý na volnoběh a v nízkejch otáčkách (cca do 2000) jak pumpa na sračky. Po nastartování je potřeba to chvilku podržet spoň na 1500 otáček, jinak má tendenci to zdechnout. A rozjezdy s poloohřátým motorem vyžadujou opět víc otáček, jinak to kucká nebo má tendenci chcípnout. Před necelým rokem (a cca 10 000 km) se dělali rozvody, dával jsem nové zapalovací kabely, svíčky NGK. Ale chovalo se to takto aj předtím, po rozvodech bylo teplo, takže se to asi tolik neprojevovalo, teď přes zimu zas nic moc ... Nějakej tip? Mám doma sice čínkou PP2000, ale nepovedl se mi k ni rozchodit software zadnyho diagnostika tu nemám ani o žádným nevím ...
Docela jo, pripraveno pro lakyru, co nevidet se to poveze, tak pak uz to bude snad prijemnejsi, skladani bude zabava, pak uz "jen" motor a skrin doresit a prijde to komplikovanejsi, odladit motor na brzde...bylo by fajne letos vyjet, ale to je ve hvezdach..
-> 11mAjA11 02.04.20 19:50:24: hezky se to rýsuje ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)