skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> dragon_cb_cz 27.08.19 13:38:18: Podle mého je parádní. autobible.euro.cz/test-to
yota-corolla-touring-sport
s-2-0-hybrid-svizna-altern
ativa-ktera-porad-nesedne-
kazdemu/galerie-124455-1
Mazda 6 a 3 se mi prostě líbí fest a troufnu si říci, že mají s aktuální Toyotou Corollou jisté designové prvky společné.
Navíc má i skutečné vífuki a ne jen nějakou atrapu v a nebo na nárazníku.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mazda 6 a 3 se mi prostě líbí fest a troufnu si říci, že mají s aktuální Toyotou Corollou jisté designové prvky společné.
Navíc má i skutečné vífuki a ne jen nějakou atrapu v a nebo na nárazníku.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> U-Geen: Mně se líbí dost japonských aut. Ale Toyota fakt ne-e. Přijde mi to jak z osmdesátkovýho scifi animáku nebo jak to popsat. Prostě ne.
-> dragon_cb_cz: ty jo, tak to me se nova Corolla obvzlast v kombajnu libi dost... ze by se ze me stal japanofil?
-> Milan 136: Je to možný - a nebo naopak vůbec. Každopádně je to ale relativně odvážnej počin a to auto prostě zaujme.
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, i předchozí generace byla hezká, ale nebyla nijak zásadně zajímavá. Ta nová (v liftbacku) je. Na jaře jsem na tu starší 508 koukal, rozumně jeté 2-4 roky staré kusy se nechají sehnat za rozumné peníze - ale jak říkáš, jen nafta. Ale ten dvoulitr či co tam je prý je celkem bezproblémový.
Ten dvoulitr u Corolly mě hodně potěšil - do té doby si u Toyoty moc nešlo vybrat motorizaci, všechno to bylo hrozně slabý - tohle už je tak akorát, věřím, že v kombinaci elektrickou podporou v nízkých otáčkách to pojede moc hezky. Bohužel jsou ale ty auta pořád dost hnusný - ze současných Toyot se mi nelíbí snad žádná. Možná ještě C-HR a Yaris ujdou, ale... ne, prostě se mi nelíbí.
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, i předchozí generace byla hezká, ale nebyla nijak zásadně zajímavá. Ta nová (v liftbacku) je. Na jaře jsem na tu starší 508 koukal, rozumně jeté 2-4 roky staré kusy se nechají sehnat za rozumné peníze - ale jak říkáš, jen nafta. Ale ten dvoulitr či co tam je prý je celkem bezproblémový.
Ten dvoulitr u Corolly mě hodně potěšil - do té doby si u Toyoty moc nešlo vybrat motorizaci, všechno to bylo hrozně slabý - tohle už je tak akorát, věřím, že v kombinaci elektrickou podporou v nízkých otáčkách to pojede moc hezky. Bohužel jsou ale ty auta pořád dost hnusný - ze současných Toyot se mi nelíbí snad žádná. Možná ještě C-HR a Yaris ujdou, ale... ne, prostě se mi nelíbí.
-> Milan 136 26.08.19 22:39:48: Je to možné, ale to by stejně musela dopadnout i Audi, se kterou jsou si hodně podobní. Osobně si to ale nemyslím.
Krom toho je to fuk, stejně automobilka vyzvrátí za rok a půl první facelift a pak rovnou další model.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Krom toho je to fuk, stejně automobilka vyzvrátí za rok a půl první facelift a pak rovnou další model.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 26.08.19 22:32:21: Líbí se mi až produkce od 2018, tedy aj současná 508. I když, i ty předchozí s led je příjemná. Akorát bych si nevybral asi motorizaci, pokud bych nechtěl naftu.
Rozhodně bych si ale vybral u nové Mazdy 6 (tu 2.5) a zaujal mne i ten hybrid v nové Corolle konby v kombiné s 2.0.
Rozhodně bych si ale vybral u nové Mazdy 6 (tu 2.5) a zaujal mne i ten hybrid v nové Corolle konby v kombiné s 2.0.
-> dragon_cb_cz 26.08.19 22:32:21: Ta 508 podle mě hrozně rychle designově zestárne.
-> Jirik_Tuňák1983: Současná 308 je moc hezká a facelift 508 je vyloženě pecka... tam jsou podle mě fakt špička.
-> Kocvin 26.08.19 20:41:24: Je to krásnej vozejček. Ještě štěstí, že se dnes pugét zase zmátořil a nedělá si už ostudu. Zato Citroen, to je bída.....
-> vinorak: Parádní.. :)
Když máš doma dvě stejná auta, která jsou vlastně úplně jiná..
Díky -> vinorak: za fotku..
Když máš doma dvě stejná auta, která jsou vlastně úplně jiná..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: xantia je zapomenutá ale je to super autíčko pohodlný mnoho dnešních na ní nemá jednu vlastnim s hydroactivem a supr svezení
A ještě foto ze Šternberka od tratě ecce homo.. Parádní odpoledne..
-> darklord:
Já ti dám mdlej nástup účinku jako u 742!
Šlápneš do hovna a letíš oknem. Při větším zatížení už to pravda tak slavný není, ale ten začátek, jak zasyčí posilovač, to je mazec. I kámoš řikal že v takhle brzdící škodovce nikdy nejel. Jinak ten Citroen přeci jen brzdí jedovatějc, uznávám.
E: paradoxní na tom je, že ta škodovka naopak celou svoji historii do výměny posilovače brzdila nahovno. Teď neni problém zaflekovat všechny kola na suchým asfaltu, vč. ručky. A to s brzdama nic moc dělaný nebylo. Jen novej osinek vpředu i vzadu a vzadu nový samostavy a prasata. Bubny, kotouče a třmeny 2p jsou v původním stavu.
Já ti dám mdlej nástup účinku jako u 742!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
E: paradoxní na tom je, že ta škodovka naopak celou svoji historii do výměny posilovače brzdila nahovno. Teď neni problém zaflekovat všechny kola na suchým asfaltu, vč. ručky. A to s brzdama nic moc dělaný nebylo. Jen novej osinek vpředu i vzadu a vzadu nový samostavy a prasata. Bubny, kotouče a třmeny 2p jsou v původním stavu.
-> Jirik_Tuňák1983: to skorej bude o tom ze mu chyba ten pocit slapnutia do hovna pred nastupom mdleho brzdneho ucinku ako sme zvyknuti z 742 a ich nasledovnikov z VW ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 22.08.19 11:46:26: Nic takového jsem nepozoroval, takže asi něco nejede jak má.
-> Jirik_Tuňák1983:
Sešlápneš brzdu a bremsesystém ti kopne pedál zpátky a pak to brzdí na prvním milimetru.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sešlápneš brzdu a bremsesystém ti kopne pedál zpátky a pak to brzdí na prvním milimetru.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 22.08.19 09:53:39: Jak mohou kopat brzdy proti noze, to je mi skutečně záhadou. Ono u toho nemůže nic kopat, ani když v tu chvíli běží ABS. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Někdy před tejdnem jsem se svezl v Xantii 1,8 16v. V prvom rade to je vel'mi pohodlný voz, ktorý nevyžaduje zvláštnú námahu pri jazdě. Riadenie je velmi lahké, presné.
Jako z toho podvozku jsem byl docela paf. Navzdory tomu, že to není nijak houpavý, tak má člověk pocit, jako když si to auto před každou dírou odmontuje kolo a za dírou ho zase namontuje.
A ty jedovatý brzdy, který kopou proti noze, mazec. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jen ten benzinaut mi k tomu nějak nešel. 2,1 TD by k tomu páslo tak nějak lepší.
A včera jsem tu samou cestu jel s MB Vario odtahovkou. To má oproti Xantii jakejsi podobně účinnej zesilovač nerovností.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jen ten benzinaut mi k tomu nějak nešel. 2,1 TD by k tomu páslo tak nějak lepší.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A včera jsem tu samou cestu jel s MB Vario odtahovkou. To má oproti Xantii jakejsi podobně účinnej zesilovač nerovností.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
neválí se doma někomu zbytečná sada šroubů na kola na 205 kola na GTI ?
-> Jirik_Tuňák1983: schválně jsem se koukal do citroen dat a je tam jeden bezp ventil ale ten právě nezabrání uniku právě z te trubky řízení to je bolestivé misto xantie
-> vinorak: Dělám tři auta najednou, takže radši s předstihem.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Sraz je přeci až za tři týdny![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> šadesa 01.08.19 23:00:19: Nebyly tam ty zámky na udržení některých okruhů při závadě funkčních?
Ale už si nepamatuji na kterých. Modely po FL.
Ale už si nepamatuji na kterých. Modely po FL.
-> Jirik_Tuňák1983: no postupně jak by to čerpadlo hnalo pořád lhm ven tak by si nejdříve sedla na doraz a pak by přestala brzdit proto museli u c5 okruh odelit kvůli bezpečnostni
-> šadesa 01.08.19 22:24:34: Ale neznamenalo by to, že by to přestalo brzdit, nebo?
-> Jirik_Tuňák1983: to jsou ale rizeni je přímo s čerpadla takže postupně by unikla ale jasně že normální řidič to hned pozná na volantu
-> šadesa 01.08.19 06:43:31: Ahoj, co jsem koukal při výměně LHM na nádobku, tak jsou okruhy oddělené.
-> Jirik_Tuňák1983: třeba trubka od rizeni,a rozviti se teda kontrolka tlaku ale kdyby si jel pořád postupně unikne veškeré medium
Borci nemáte někdo z P306 3dv manuální stahovačky oken ? Nebo nevíte z čeho by se daly naroubovat ?
-> Jirik_Tuňák1983: Četl jsem hento, ale je to dost retro. Diravi a změny v Hydractive jsem jaksi vypustil z hlavy... dfens-cz.com/citroen-cx-2
5-rd-break (řízení i brzdy jsou tudíž "drive by wire" - teda skoro).
-> šadesa 31.07.19 21:13:50: To není tak úplně pravda. Odkud konkrétně by měla LHM uniknout, aby tento vůz přestal brzdit?
-> bouchy: je to tak ale v případě uniku lhm prestane brzdit v případě poruchy motoru se ty brzdi budou chovat jako auto s klasickým posilovačem bude brzdit špatně
-> palinator: Netuším, to se musíš zeptat někoho, kdo má těch aut opravdu hodně..
Já jich ve výsledku zas tak moc nemám.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> bouchy 31.07.19 20:00:19: Nenazval bych to úplnou nepravdou, ale z velké části i souborem nepřesností. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin:
Kdo má víc aut, ten dostává nějakou slevu na daně nebo k čemu je to dobrý?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kdo má víc aut, ten dostává nějakou slevu na daně nebo k čemu je to dobrý?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> šadesa: Tahle hydraulika měla tu nectnost, že při poruše (auta) se nedalo táhnout, neb krom "koulí" byl na stejný systém napojen i posilovač řízení a hlavně brzdy, jež nefungovaly? Jest tak nebo si to pletu? On ten olej byla spíše brzdovka, opět velká specialita. Ale svezení musí/muselo být luxus. Už tehdy...nastavitelná výška podvozku.
A začíná velké chystání na sraz 205 Clubu.. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vinorak: Já si je prostě musím pořídit.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak u nás přibylo další vozítko..![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak u nás přibylo další vozítko..
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: ano je udrzovana ma teda nějaký škrabance ale hydro,motor vše super,navic pracuji jako automechanik v citroenu,ale prostě jsem se zbláznil do xantie,za cenu lepšího telefonu
-> šadesa 31.07.19 15:47:38: Po servisu aby to pružilo jak má? Já tu svoji neměl prodávat. ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> kraska98: právě proto jsem ji chtěl a další věc že je z doby kdy se auta delali hlavou
-> šadesa: Jo, takhle pohodlné auto už asi jen tak někdo nevyrobí. Už jenom ty sedačky že Xantie jsou fest pohodlné křesla. Když k tomu přidáš ten podvozek, tak to je jako na obláčku.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Je to asi blbost kupovat v roce 2019 xantii ale ta hydraulika mě dostala a o peníze nešlo ale je to fakt komfort