![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
teď jsem obul obyčejný nankangy a oprti předchozím Toyo to už vepředu skoro neleze přes lemy ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vinorak: Ty SL434 jsou prostě nejlepší kola na 205.. ![32](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
![32](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/32.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: 2009
-> MATTESS 11.07.19 21:55:11: A rok výroby?
Tak dnes první delší svezení, asi 75km a manželka je spokojená. Vynuloval jsem počítadlo, kde byl průměr 7l/100, my pro dnes máme 6l/100. Byl jsem s ním dnes v práci a docela se v tom cítím dobře. Oproti 206 to dost nakynulo - na délku o 200mm (něco na šířku a výšku) a na váze o 200kg
Dost lidí si myslí, že jsme koupili nové. Ten vnitřek je jak nový. Tak snad bude dělat radost dlouhá léta
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 08.07.19 12:05:11: takže pořád to stejný TUčko jako máme v plnoletý 309
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jj, na té 206 to chčije, co jsme ji koupili. Tady to je zatím suchý. Teď mu dám péči a musí jí tak 10 let vydržet. Docela mi překvapilo, že není o moc nižší než ta 308
-> MATTESS 08.07.19 11:14:58: Na spolehlivost a výdrž dobrá volba, jen je to za chvíli zechcaný volejem jak když to jezdilo ve 106 - 205. Většinou mezi hlavou / blokem (těsnění), bez vlivu na fci. Ségra ten motor měla v C3 (2010) a v 56 000 km už byl blok z boku od oleje. Ale jinak se tomu motoru krom lenivosti nedá nic vytknout.
-> Jirik_Tuňák1983: Ne, starý osmiventil jako měla žena v P206. Akorát to s ním pocitově hůř jede
-> MATTESS 08.07.19 07:18:54: Co je v tom skřetovi za motor? Snad ne VTi?
Pořád říkám - neper to na 90°C, smrskne se to a vybledne...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik 27.06.19 14:31:35: A ještě to mydlí někde v Turecku, nie?
-> Pavel P..:
A co je na tom, zevnitř to soused z Boleslavi stejně neuvidí.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A co je na tom, zevnitř to soused z Boleslavi stejně neuvidí.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: Auto za 200tis co bys chtěl, k tomu tragicky podvozek motory půl bídy. Ale asi není vlastně tak hrozny. Mě se v tom rozpadla sedačka po 100tis, a osoupany volant úplně na sracku byl už asi ve 40tis. Kolegovi u nové po 40km se rozpadlo řazení.
Dneska jsem si prohlížel kolegovo nový vůz, Citroen C-elysee... no zvenku to vypadá buhvíjak honosně ale uvnitř je to teda chudoba.... v kufru a po odklopení zadních sedaček holý nezakrytý plechy, navíc na poklep to je jak nějaká 0,5mm nebo slabší, zadní tapece komplet plastový alá palubka z feldy, celkově to zpracování a materiály působí dost lacině. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Očumoval jsem teď C5 Cross Tourer a na to, jaxe základní C5 dělá nebo dělala dlouho, tak je to dost pěkný. Navíc je to pořád hydropéro, jen u crosse zvednutý v základní poloze o tuším 15 mm.
Cenovky tak nějak, no, dejme tomu, ale nic úplně levného to taky není. Mínus je, že je to šecko s naftou. Tato verze převážně s 2.0 HDi 133 kW nebo 2.2 150 kW. Došťouchali tam nějaké ty moderní serepetičky vč. kamer, docela zajímavý vůz. Absence 4x4. Velmi komfortní interiér, dobře zpracovaný. Nevím, zda to pokládat za klad nebo zápor, jediná aut. volba je 6q Aisin, takže žádnej dnešní době poplatný desetikvalt apod.
www.denik.cz/auto/test-ci troen-c5-crosstourer-je-na vykovy-okouzli-perfektnim- komfortem-20140723.html
Cenovky tak nějak, no, dejme tomu, ale nic úplně levného to taky není. Mínus je, že je to šecko s naftou. Tato verze převážně s 2.0 HDi 133 kW nebo 2.2 150 kW. Došťouchali tam nějaké ty moderní serepetičky vč. kamer, docela zajímavý vůz. Absence 4x4. Velmi komfortní interiér, dobře zpracovaný. Nevím, zda to pokládat za klad nebo zápor, jediná aut. volba je 6q Aisin, takže žádnej dnešní době poplatný desetikvalt apod.
www.denik.cz/auto/test-ci troen-c5-crosstourer-je-na vykovy-okouzli-perfektnim- komfortem-20140723.html
-> Kocvin: 406ka je prostě krásný auto. A hlavně spolehlivej parťák na cesty. Jinak kombinace zelený metly a světlýho vnitřku je fakt pěkná. :D
-> vinorak: jj je to TD.. Ale s Lucas čerpadlem..
Už jsem včera laboroval, jak tomu přidat, ale stejně beztak dojde na přestavbu na Bosch..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A motor? Určitě nafta co
-> Kocvin 23.06.19 18:50:16: Odkládací pult na lahváčky přece
Ale trochu to snížit, dát na to nějaké pěkné kola s lepším ET a byla by to frajerská daily kára. 406ky mají své kouzlo. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> palinator: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kraska98: A na co by mi tam ta radlice byla ?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ondie: Jojo barva je Garros, interiér je světlý, ale jen textil.. Je to jedna z prvních, rok 96..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kraska98: A na co by mi tam ta radlice byla ?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> ondie: Jojo barva je Garros, interiér je světlý, ale jen textil.. Je to jedna z prvních, rok 96..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin: hezká barva,jestli je introš do béžova,tak ještě líp - neni něco podobnýho Rolland Garros ?
-> Kocvin:
Promiň, samozřejmě jsem myslel pneu.
Promiň, samozřejmě jsem myslel pneu.
-> palinator: Spíš nízké pneu.. Jsou to 16"..
-> Kocvin:
Nějaký malý kola ne?
Nějaký malý kola ne?
Takže čep vyměněn, sice byl o 4mm kratší, ale matkavdrží na věší delce závitu než původně. Auto prošlo STK bez problémů a za brzdy jsem byl pochválen.
Jinak vypadávající ABS bylo pravděpodobně oxidaci konektoru jednoho ze zadních čidel. Obě jsem několikrát rozpojil a zapojil, prostriknul kontaktolen a od té doby je klid.
Jinak vypadávající ABS bylo pravděpodobně oxidaci konektoru jednoho ze zadních čidel. Obě jsem několikrát rozpojil a zapojil, prostriknul kontaktolen a od té doby je klid.
vykuchaná 205ka s motorem XU10J4RS jede pekelně...
-> Jarda/felda: přesně tak
-> Tuner#2: ani s PV3S nebyly nutné meziplyny při řazení nahoru. Asi má špatnou špajzku
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MB_CML 27.05.19 23:24:45: Jede to hezky, ale ty meziplyny nahoru mě trhají uši. Že by jezdil s náklaďákem ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Takže kroužky radši taky objednat. No, musím na to kouknout, moc jsem nehledal a našel jsem kus za 1100 a to se mi zdá trochu mnoho. Zkusím najít nějakou nahradu
-> charon: Kroužek sundáš stahovákem, ale na 90% Ti praskne, protože koroze bubnu a oxidace kroužku... Ale třeba taky ne, pokud budeš mít štěstí a kroužek před demolicí, ehm pardon, demontáží nahřeješ horkovzduškou.
Mám všude kotouče, takže neporadim....
ale nejspíš stahovák
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Díky. Dneska to obednaml a budu doufat, že to na autě se mi povede dotáhnout na 140 Nm se slevami podlozkou. Jen mi sere, že jsem objednal spoustu věcí zbytečně na tento viked.
A propos - jak se z bubnu sundávají ABS kroužky? Na nových bubnech nejsou, samotné kroužky jsou drahe jako čert, takže pak je budu muset sundat ...
A propos - jak se z bubnu sundávají ABS kroužky? Na nových bubnech nejsou, samotné kroužky jsou drahe jako čert, takže pak je budu muset sundat ...
Velká palice a je venku...www.autola.cz/32136-106/1
05582-cep-loziska-kola-zad
ni-napravy-peugeot-106 akorát nepošlu rozměry, tak aby to nebylo pro kotoučovou nápravu.....
V těch servisem jsou lidi prasata, protože to přede mnou měli dva německý geronti
Prosím o urgentní řadu - P106 - dá se vyměnit čep zadního kola? Dneska jsem sundal buben, protože teklo prasátko. A našel jsem toto - závit poškozen, řekl bych velice. Ale podle serviceboxu, pokud se pamatuju, se čep jako náhradní díl neprodává. Pokud to jde vyměnit, neměl by někdo nějakej dobrej a neprodal by mi ho urgentne? 1-2 dny ve všední den bez auta vydržím. Semka když dám novou matku, tak mam strach co to udělá. Sice jsem na tom dva roky a 25000 km najel, ale ...
Dokud jsme nedodělal motor provozem na LPG tak mi to taky nikdy nezamrzlo ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Kocvin 23.05.19 15:47:08: To pak chce čas vod času vyčisti tu hadicu, no. Aby v ní hlavně v zimě nezamrznul ten mrdinec. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Neříkám, že je to pravidlem, ale objevuje se to často.
-> Kocvin 23.05.19 14:21:02: Jak u koho, já s tím neměl nikdy problém.