-> jerrom:
A autobus typu 807, Sharan, Zafira je zase mimo možnosti? Přeci jen je to tak nějak víc auto.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> havlik: diky a obecne ze by to byl prusvihovy motor to není?
-> palinator: kvůli nakládání kocarku a do pickupa se bohužel 2 autosedacky nevejdou.
-> jerrom:
A proč pro manželku pseudo-dodávku?
A proč pro manželku pseudo-dodávku?
-> jerrom: určitě 1.6 žere to tak stejně, možná ta 1,4 i víc a to je totální mrtvola.
Pokukuju po Berlingu nebo Partnerovi pro manzelku, vzhledem k trasam urcite benzin a hledám okolo roku výroby 2002. Je lepší motor 1.4i 55kw nebo 1.6i 16V, 80kw? Ted jezdi Felicii Pickupem 1.3Mpi a je naprosto spokojená. Diky moc.
-> Peklo: Že jo,hlavně,že to dělá brm brm :-D :-D
-> MimiMB: Tak Xsaru Picasso mám doma taky a nemůžu chválit ani nadávat. Spolehlivost no problém, ale aerodynamický hluk při rychlostech nad 60 km/h je dost obtěžující, morální zastaralost designu a konstrukce se také projevuje. Ale je pravda, že mému 2,5 letému synovi, to přijde taky jako fajn auto.
-> Jozka:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MimiMB: Někdy by bylo fájn nepsat sračky. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Burák: Jasný, taková je story.. já jen, že proces od konstrukce nějakou dobu trval (tehdy déle než dnes, zhruba 6 let) a evropský továrny dal Chrysler do placu 1978, což by tak akorát odpovídalo šponování pauzáků na prkna.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: To ne, za Chryslera začínal Horizon, kdy první byly ještě jako Simca Horizon (v roce 1979 auto roku) a poté už přebrendované na Talbot. 309 byla konstruovaná jako Talbot Arizona, ale při strašlivé pověsti, co tehdy Talboty (docela neoprávněně) měly rozhodlo PSA, pojmenovat to P309. Já, když jsem ji sháněl, tak jsem věděl, že chci jednoznačně GTI phase I ve 3-dvířku, což se povedlo
Jak tak na to koukám, Horizonem (přítelčiným
) se mi ve sbírce propojila vývojová větev od Simcy k Peugeotu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jak tak na to koukám, Horizonem (přítelčiným
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MimiMB: asi to bude tim že ti je 11, mě se v tom věku zdál super i favorit
-> MimiMB: je to kec, je to mrdka se strašnym podvozkem a o spolehlivosti si může nechat zdát. Máme 4 v práci a je to strašný, snad i žebřinák je pohodlnější
-> Kocvin: Možná úplně původně v záměru dokonce ještě Chrysler..
Asi do 93 se dělaly (?) a evoluce moc nerozlišuju, to je fakt..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: Tak 309 měla být původně taky Talbot..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale těch prvomodelových 309 z 80. let tady už moc není a to co zbylo jsou poface kusy, které se vyráběly až téměř do poloviny 90. let a mají pozinkovanou kastli.. Ale jinak máš pravdu ještě nedávno jich bylo fakt fest..
-> Burák: Pěkný srazík.. :) Škoda, že nemám hotovou gti určo bych se tam ukázal..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale těch prvomodelových 309 z 80. let tady už moc není a to co zbylo jsou poface kusy, které se vyráběly až téměř do poloviny 90. let a mají pozinkovanou kastli.. Ale jinak máš pravdu ještě nedávno jich bylo fakt fest..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Burák: Pěkný srazík.. :) Škoda, že nemám hotovou gti určo bych se tam ukázal..
-> Jozka: Tak jasně, je to pozinkované a bylo to trvanlivé. Ale víc je 405, to je nesmrtelný auto.
-> Burák: / -> Bukaj: U nás v okolí se tohle vyskytovalo řekl bych v počtu 2-3 ks.. mě přijde, že jediný neněmecký vozy nižší střední třídy z 80. (resp. dovozový vlny 90.), který přežily v trochu větším množství, jsou Peugeoty 309.
-> Bukaj: Přesně, tohle auto je dotažené někdy před 7 lety z německa. Krom původního stavu, má i origo nálepky z autosalonu, včetně podložek po RZ
Pár fotek ze srazíku. Bylo to super.
skoda440.rajce.idnes.cz/1 ._sraz_francouzskych_autom obilovych_znacek_Most
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pár fotek ze srazíku. Bylo to super.
skoda440.rajce.idnes.cz/1 ._sraz_francouzskych_autom obilovych_znacek_Most
-> Burák: Nojo, ty, co jezdily se rozpadly, nebo odešly na nedostupnost n.d., a těch, co nejezdily je jako šafránu![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj: Tak po revoluci se toho sem natahalo relativne dost. Ale potkal je stejnej osud jako treba Ritma
-> Burák: Tak zase toto u nás byla docela exotika už dobově, tak se není čemu divit. Málokteré zahraniční (rozuměj "západní") vozy ze sedmdesátých-osmdesátých let u nás jsou dnes běžně k vidění...
-> Bukaj: Jojo, uplne zmizly.
-> Burák: Tak tohle auto jsem na silnici už hezkých pár (desítek) let nepotkal...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak a můžu zase na silnice
trochu nytku, nějaký to lepidlo, plisky a je to jako nový
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> VeTeV: mel sis poridit OTB , tam prdel neklesa
-> Bagrr- máma mele Emu: ne díky, z nostalgie si nechávám Karkuli a bohatě stačí - Citrus holt má kouli a dokáže odtahat tuny bordelu, což současná spotřebka nemá a pod tíhou nákladu v kufru klesá...
-> VeTeV: ty ji taky budeš lepit tak dlouho, až si ji necháš z nostalgie :D
já už to zase lepím :-) potřebuju pracanta, takže dokud nás STK nerozdělí
Počkejte až budu nabízet já ten svůj francouzskej pekáč, to bude to samý... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P@nkáč 16.03.16 21:59:26: Tak to souhlasí.
10x denně hledám doma šroubovák, metr apod. i když jsem ho sotva odložil. Lidi fakt blbnou....a nebo je toho jednoduše moc.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jsem si chtěl jen do targina rejpnout, ale jinak od malička a s přibejvajicíma rokama se to zhoršuje bejku![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P@nkáč 16.03.16 17:57:18: Kde všude, inzerce, dlouholeté téma, sauto apod. - běžný postup v době internetu. Mimochodem, tak vymletej jsi od malička a nebo to přinesl čas? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Targa: nikdo ten tvuj peklo stroj nechce že to cpeš všude:)))
-> Bagrr- máma mele Emu: cena je rozhodne nevesela. Kaslem asi na to, aj tak som zacal teraz riesit disky, takze tam padne dost peniazkov..
-> Dakotta: tak to než za to dávat takový prachy, tak bych vzal flexu, cóčko a udělal to doma. Víc jak litr za fofrklacek mi přijde kurvadost...
-> Bagrr- máma mele Emu: praveze som nasiel predlzeny klacek, takze plug & play, len neviem ci by to sedelo na 100%. V podstate rovnake riesenie, ako u Škodovky. race-shop.sk/sk/.../1419-
home-skratene-radenie-citr
oen-saxo-1996-00.html maju ho aj na P106/306, no cislo vyrobku je rovnake. Inak maju tam aj "rally" zasterky, ak by niekto chcel objednavat zo SR.
U xanti jsem dráhy řazení řešil a po různým ohejbání a rovnání jsem docílil alespoň drobet rozumnýh drah. Chce to přepákování na hřebenu řízení drobet narovnat a o dost se zkrátí ;)
Zdar borci, rychly dotaz. Je mozne pouzit "short shift" klacek radenia z P106/306/Cit. Saxo na Citroen ZX?? Docela ma to zaujalo, lebo tie drahy su ozaj trosku dlhe.. ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Jede nekdo na velikonoce na sraz francouzskejch vozu do Mostu?
-> venni 22.02.16 19:28:25: www.autokelly.cz/Product/
.../39849642;39850140;1589
65;158991;159559;34252623;
34333747
pokud odkaz jde, předpokládám bílý plast s červeným upozorněním
nevím že by na original lanku bylo
asi proto, že je o 200 levnější
pokud odkaz jde, předpokládám bílý plast s červeným upozorněním
nevím že by na original lanku bylo
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> spartra: jestli oba myslíme stejný druh lanka,jako že asi jo,tak přes to je převečený takový plast a tím je to zaaretovaný,když je lano nový.Jestli se dá ten plast sehnat zvlášť netušim.
Edit:když se koukneš třeba na kelly tak tam je ten bílý plast vidět.
Edit:když se koukneš třeba na kelly tak tam je ten bílý plast vidět.
-> venni 22.02.16 19:17:32: tak dík, tam byl nějakej plast
lanko je original z citroenu
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> spartra: já myslim že pokud máš ten past,kterým je to zaaretovaný když je lanko new,tak jde lanko vrátit zpět,ale ruku do ohně za to nedám...
že se ptám, berlingo 2004 1,6 16v - spojkový lanko samostav, jde nastavit opětovně do výchozí pozice?
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
odešlo spojkový ložisko, lamela akorát na výměnu, nutná výměna celý sady,
co s lankem, který se zkrátilo podle starý spojky
neměl by zajem někdo o moji xantii?? pouštět ji budu nějako zjara
Jinak dotaz za kolegu. Měnil jste už někdo startér na Citroënu Evasion a nebo Peugeotu 806?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?
Asi je tam přístup jak k penězům. Je taky jako jsem měl na XA na bloku nebo převodovce, ale vzadu za motorem?