skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> colaczech: Tak to u mě ty rozvody dostávaj asi pěknej kouř :D :D POdřazování s meziplynem, brždění motorem a kvlat při parkování tam je vždy :D :D
-> Jirik_Tuňák1983: z vlastní zkušenosti- kdyz jsem měl ještě 205 tak jsem nechal měnit rozvody. Podle mechanika tam byl ještě origo rozvodák, takže stáří 20let. Je teda pravda že auto před výměnou rozvodů 4 roky stálo, ale po zprovoznění jsem půl roku na těch starých rozvodech jezdil. Podle něj jsem to stihl 5minut po 12té, trhal ten rozvoďák předemnou holýma rukama.
Ono záleží jak se k tomu kdo chová, trpí to prý nejvíc pri pořazování a brzdění motorem, nebo při parkování přes kvalt.
Ono záleží jak se k tomu kdo chová, trpí to prý nejvíc pri pořazování a brzdění motorem, nebo při parkování přes kvalt.
-> colaczech 23.07.15 12:20:05: Stejně si říkám, že 10 let na rozvodovej řemen je docela dost. I když, bůhví kolik km a let mají nalítáno na rozvodech neudržované vozy.
Nepřijde mi, že by se rozvody na autech tolik lišily materiálem apod., když některé značky udávají třeba 4 - 6 let a 90 - 120 000 km.
Nepřijde mi, že by se rozvody na autech tolik lišily materiálem apod., když některé značky udávají třeba 4 - 6 let a 90 - 120 000 km.
-> havlik: je to pro peugeot partner, ale je to to samé auto- to jistě víš
Pánové, někdo nějakej tip na opravný sady brzdičů ?? Před dvěma rokama jsem dal na zadek frenkit a teď jsou prachovky na pístkách uplně na sračku. A jelikož levej brzdič potřebuju rozhodit komplet ( zatuhlej samostav pod pístkem ) tak mám uplně husinu při představě opětovnýho použití frenkitu :/
-> havlik 23.07.15 08:07:55: Jestli je tak přehledná jako má ségra k C3, tak ji ani nehledej. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS: to nevim jestli vůbec mam:)
-> havlik: v servisce není tabulka motoru s intervalem výměny?
-> havlik 22.07.15 19:04:23: Tady by ještě bylo rizeto, že dostaneš spoustu zaručených informací a každou jinou. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jo to asi můžu:)
-> havlik 22.07.15 17:47:00: Tak závtra zvedni tel a cinkni do servisu Citroen.
Udělal jsem to stejně, než jsem je nechával dělat.
Udělal jsem to stejně, než jsem je nechával dělat.
Máte někdo tušení po kolika km se dělaj rozvody u berlinga 1.6 16V, rv 2007. Nějak nemůžu nic najít kloudnýho
-> Kocvin: tak tys byl u nás na jihu? A přímo v Třeboni?
-> George88: -> Jawák: nakoniec bol spatny termostat. Po poslednej skusobnej jazde som ohmatal chladic a uz mi bolo jasne.. Pouzil som teda stary termostat, ten ide, aj ked sa mu asi moc nechce.. no a po odvzdusneni ma cakal konecne prijemny sok - na rovine 90st. a v meste na semaforoch a v kopci do tych 95-97, ale tam uz sa ma spustat sahara. Kupim asi rovno termostat z 1.6i, ten sa otvara pri 82st. a cidlo skodovacke 95-90st. alebo tiez z 1.6i, len to by som potreboval premerat od nejakej dobrej duse, ma totiz o kontakt viac ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Dakotta: Možno blbosť, ale skus vymeniť aj čidlo teploty pre budík. Ja som to riešil na starom Tolede, vymenil som 2x čidlo v chladiči, termostat a sahara sa mi stále nespuštala. Po výmene čidla teploty pre budik začala fungovať...
Do vody můžeš.pak stačí vzit zkoušečku,dát jí na kontakty a uvidíš..To že je čidlo nový,neznamená že je funkční:)
-> George88: ale aj tak, predtym to pri jazde drzalo aspon na tych 90st. teraz to vyleti az do nebies.. a sahara nesla tiez.
-> George88: Skusim ho hodit do horucej vody, horkovzdusku by som musel najskor kupit ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Tak zkus vyndat čidlo a zahřívat ho horkovzduskou..
-> George88: ano, ked odpojim konektor od cidla a prepojim kontakty tak sa sahara rozbehne. A cidlo v chladici je zaplavene, lebo ked ho povolim, tak vyteka chladicovka. Klimu to nema, takze relatka tam najskor niesu..
-> Dakotta: do čidla sahary by měly vést 2 dráty.když je spojíš rozběhne se sahala??
Vie niekto poradit kde by mohol byt problem u ZX-ka 1.4i, ked stale vari? Nezdala sa mi sahara, vobec sa nespusatala, tak som vymenil termostat aj cidlo na chladici ale sahara nejde stale a este sa mi to pekne hreje.. do 2 Km 105st. a potiahne kludne aj dalej. Do vymeny lietala rucicka len ked som jazdil sviznejsie, pri dlhsom stati na krizovatke alebo jazde do kopca. Odvdusnoval som to asi 100x, vcera uz aj podla navodu v prirucke a nepomohlo.. termostat sa otvori, okolo 90st. sa zacne hadica pomali zohrievat, do vody to dufam netlaci cez tesnenie, hadice su makke.. ma niekto rychly tip co vyskusat este??
-> haso: Já měl něco podobného, ale naopak mi to drželo vysoké otáčky. Nakonec se vyměnily kabely za stíněné a musím zaklepat je to OK.
-> Kocvin: som sa nechal zmiast
mne saxo zatial jazdi, mal som problemy s volnobehom, ale snad sa vyriesili...
padali mi otacky na 500 a RJ si stale myslela, ze mam jemne stlaceny plyn tak sa neaktivoval krokovy motor...
povodne sme podozrievali cely system vstrekovania, vymenili sme, robilo stale
...reset RJ sme spravili a robilo to este viac
tak som dostal kontakt na velmi sikovneho cloveka co robil kedysi elektrikara v ofiko servise citroen a u neho som auto nechal nejake 3 dni a dal druhy krok. motor ktory premazal, premazal a vycistil poteniometer, precistil piny, ktore su na tych 3 elektrickych zvazkoch co idu do jednotky a vymenil koncovy stupen RJ (predpokladam, ze to je nejaky zosilovac) a prestalo to, zaplatil som sice istu sumu, ale funguje to super a fakt sikovny clovek :-)
mne saxo zatial jazdi, mal som problemy s volnobehom, ale snad sa vyriesili...
padali mi otacky na 500 a RJ si stale myslela, ze mam jemne stlaceny plyn tak sa neaktivoval krokovy motor...
povodne sme podozrievali cely system vstrekovania, vymenili sme, robilo stale
...reset RJ sme spravili a robilo to este viac
tak som dostal kontakt na velmi sikovneho cloveka co robil kedysi elektrikara v ofiko servise citroen a u neho som auto nechal nejake 3 dni a dal druhy krok. motor ktory premazal, premazal a vycistil poteniometer, precistil piny, ktore su na tych 3 elektrickych zvazkoch co idu do jednotky a vymenil koncovy stupen RJ (predpokladam, ze to je nejaky zosilovac) a prestalo to, zaplatil som sice istu sumu, ale funguje to super a fakt sikovny clovek :-)
-> haso: Stošestá je to :)
-> Kaprof-Pisařík:![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof-Pisařík:
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> haso: 106![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kocvin: 306?
Včerejší výlet pro jednu krásnou pegginku až do Třeboně :) Nádherný to kraj.. Kdyby měl někdo černou kapotu, pravý blatník a přední nárázník sport, beru hned..
-> Jirik_Tuňák1983:
Ouřada na registru vozidel mi řek že nějakej jinej ouřada musel bejt debil.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ouřada na registru vozidel mi řek že nějakej jinej ouřada musel bejt debil.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: jj, rozměr normál. A do 18" jsem už nešel![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator 24.06.15 00:25:22: Ale to je stanovený tak podle druhé odmocniny z lupení na višni za domem ne? To přeci nemůže bejt podle techničáku. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983:
Já na Toledu 185/50 R15 vepředu a 195/50 R15 vzadu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já na Toledu 185/50 R15 vepředu a 195/50 R15 vzadu
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS 24.06.15 00:11:48: To je aspoň normální rozměr. To já tam měl jiný kryptokraviny.
215/55/16 a 215/50/17 a 215/45/18. Prostě gumy cenově za nesmysl.
215/55/16 a 215/50/17 a 215/45/18. Prostě gumy cenově za nesmysl.
-> Jirik_Tuňák1983: Ty třmeny přijdou na řadu při přezouvání budˇléto/zima nebo zima/léto
Kdybych na nich trval, nasadím je až na jaře
Jsou to 225/45R17
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS 23.06.15 23:20:19: Zvolil jsi stejný postup jako já.
Taky jsi se chystal chystal, až ses na to vysral.
Já se na to podivám až třeba s přezouváním kol, nebo odhadem tak za pár let s destičkama nebo kotoučema, jež jsou ještě originál, nebo.... nebo si najdu jinou výmluvu. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Hezké, co je tam za rozměr? Taky nějakej atyp, co jsem měl u Picassa?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Hezké, co je tam za rozměr? Taky nějakej atyp, co jsem měl u Picassa?
-> Jirik_Tuňák1983: Někdy můžeme porovnat
Zatím jsem na 16". Než dám 17", chci trochu zkulturnit třmeny. A na to potřebuju čas ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS 14.06.15 12:20:05: Spokojenost, viď? Hlavně je v něm hezkej a kvalitně zprac. interiér. Troufnu si říct, že použité matriály jsou o třídu vejš než u mě ve Volfíkovi.Kola gut. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
V pátek jsem se konečně dostal na diagnostiku - hlavně jsem chtěl nastavit jinak svícení. Bylo nastaveno, že svítilo pořád všechno - LEDky + hlavní světla. Teď na denní svítí jen LEDky. Taky jsme upravili nastavení stěračů. Při poloze dolů (jednou setřít) se aktivovalo automatické stírání. Nově se automatické stírání aktivuje na první poloze nahoru (jako byl na FI cyklovač). To mi vyhovuje daleko více
Už dlouho jsem sem nic nedal, tak jedna takova
Dnes jsem do prace jel 309 a z prace si ji smenil za 306 cabro, kdyz bylo to pocasi![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Trocha inspirace ...pimpabu.rajce.idnes.cz/Mu seum_Peugeot_Sochaux
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dnes jsem do prace jel 309 a z prace si ji smenil za 306 cabro, kdyz bylo to pocasi
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Trocha inspirace ...pimpabu.rajce.idnes.cz/Mu seum_Peugeot_Sochaux
-> Jirik_Tuňák1983: to by mi slušelo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS 21.05.15 20:13:48: A až skončíš, zbyde ti RCZtko. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: Lev není extravagantní Vitamín![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: Aspoň že to má normální budíky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: mně se líbí interier v této barevné kombinaci. Naprostá většina jich je černo-šedých, co jsem při hledání viděl. Tohle má šmrnc![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: pěkný ;)