skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: jak tu pise kolega, je to vorech 35 ale 36kou to jde taky :-) a brzdic je torx bud 50 nebo 55 to ti ted z hlavy nepovim... btw u toho silentu ramene se mi podarilo odpachat matku ale svina sroub jak kdyby tam byl privarenej... tak jsem se pustil do oddechovky v podobe vymeny volantovky :-D
-> spartra: ta 35 me docela desi, neb jsem nasel 36 vorech ale na 3/4" golu kterou nemam, takze nepovolrno, ale je fakt ze me prislo ze to ma vakl..a uprimne 35ku vorech sem nikdy nevidel
jestli to je podoboný jak na berlingu a zx tam byla 35, na novejch(bral jsem repas) byla 36
na berle byl torx myslím 55![43](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/43.gif)
na berle byl torx myslím 55
![43](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/43.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: hele kdyz se v tom ted hrabes - matice u toho naboje je 36ka ze? budu muset koupit vorech... a netusis co je za imbus drzici prezdni brzdice? ze bych si to dokoupil....
-> VeTeV: zlaty stary velky atma :-D Pro priste bych rad min V6 :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: to asi kazdyho, ale proeri to leda cas...
btw. by me zajimalo kolik km ty tujbomjnousove vydrzi :-D
-> VeTeV: dik... nahrati autogenem nepomohlo... tak musim nejak destruktivnejs :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: jejda, hodne stesti :_)
Nemam rad zarezly srouby a tuplem ne ty, na ktery se neda dostat flexou... Tak holt kvuli jednomu jedinymu zasranymu sroubu dneska rameno a silent stabiku zustali puvodni... Zkusim vytahnout dremlika s rezacim kotouckem...
-> VeTeV: Jo, jel jsem 2x s tou 200k a líbilo se mi to. Rychle mi padla do ruky, příjemně tuhé řízení. To bych mohl mít![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: no mě to už docela hlava nebere, co se dneska dá z těch víceméně maoloobjemovejch motorů vymačkat. I když tady píšou zajímavý úpravy....Měl si čest s tou klasickou RCZkou?
-> VeTeV: pěkně posílili. To si budu muset vyzkoušet.
docela pekelny parametry na 1,6ku motor ...www.auto.cz/peugeot-rcz-r
-270konove-kupe-konecne-pr
ichazi-75445
Turbomotor 1.6 THP, vyvinutý společně s BMW, Francouzi důkladně nafoukali a výsledek dokonce ještě předčil původní 260koňová očekávání. V RCZ R má dokonce 271 koní (199 kW) při 6000/min a neméně šťavnatý točivý moment 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček
když si vemu, že sousedka u našich má RCZ 1,6 200k a to auto je fakt docela hodně zábavný co sem měl tu čest s ním jet, tak todle by mohlo bejt opravdu dobrý povození...
Turbomotor 1.6 THP, vyvinutý společně s BMW, Francouzi důkladně nafoukali a výsledek dokonce ještě předčil původní 260koňová očekávání. V RCZ R má dokonce 271 koní (199 kW) při 6000/min a neméně šťavnatý točivý moment 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček
když si vemu, že sousedka u našich má RCZ 1,6 200k a to auto je fakt docela hodně zábavný co sem měl tu čest s ním jet, tak todle by mohlo bejt opravdu dobrý povození...
-> Bagrr- máma mele Emu: a doprdele - no tak to se uz tesim.....
-> VeTeV: coz o to zahnily on ten kuzel je svinsky samodrznej :-D Novy po tejdnu je stejne obtizny dostat ven jak origo po 15 letech :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: doufam ze nebudou zaty dva roky moc zahnily
b
b
-> VeTeV: no nej boj je dostat ten spodni kulak z ramene :-D Doporucuji 10-15kg palici a parasti primo na rameno :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: ja teda objednal poloosy, nakonec beru radeji novy, plus vymenim i olej v prevodce - uz se tesim jak tobudu stavet v garazi s jednim kladivkem :-)
tak tomu rikam silentbloky na kasy :-D Ale maj narok, nejakejch plus minus 215t na krku a zcela origo :-) tak doufam ze novy taky neco vydrzi...
-> VeTeV: jj olej ven... pak povolit poloosy, spodni kulaky... vycuknout z ramene a ridicovu poloosu jen vycuknot tahem ... u spolujezdce povolit dva srouby co drzi lozisko a to spolu s poloosou vytahnout (obcas to jde rukou, obcas kladivem)... otazka dejme tomu 4h obe kdyz to jakz takz jde...
-> Bagrr- máma mele Emu: tak sem se dal na pruzkum tech poloos - nu prava (spolujezdec( za kretenctejsi ma vule slusny, ta ridicova taky, ale zatim velice maly... takze zkusim obvolat ty vrakaly a kdyz nic tak proste koupim novou... ale na tu vymenu se fakt kurva netesim :-(
Na co treba davat bacha? - olej z prevodky ven?
Na co treba davat bacha? - olej z prevodky ven?
-> VeTeV: tez mam ty obavy... holt oceli se vyhnout neda... dokud to pujde budu udrzovat xantu a eventualne jednou tu C6 :-D A az ani to nebude k tomu, zavcnu chodit pesky :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: a jak to tak vypada za par let uz se o hydre dosctem leda z dobovejch prospektu a nebo si to budes moct osahat koupi nejakehostarickeho dvoustriskoveho vozu s hydrou v podpalubi, neb psa se obavam s hydrou brzo skonci uplne
-> VeTeV: ono celkove z hydry uz neni kam prestoupit... coz me dost sejri...
-> Kaprof-Pisařík 04.07.13 23:36:34:
Mimochodem, v žádným případě nechci tvrdit, že koncern dělá/dělal benziňáky lepší (aspoň co se spotřeby týče), to rozhodně NE! Takže VW v tomto propagovat nehodlám. To jen na okraj.
Jinak mně samotnýmu často dochází, že jsem střelil vedle.
Mimochodem, v žádným případě nechci tvrdit, že koncern dělá/dělal benziňáky lepší (aspoň co se spotřeby týče), to rozhodně NE! Takže VW v tomto propagovat nehodlám. To jen na okraj.
Jinak mně samotnýmu často dochází, že jsem střelil vedle.
-> Bagrr- máma mele Emu: skoda jen, ze design a technika se nepotkavaj a nesedí to na hydře ...
-> VeTeV: o DS5 mi ani nemluv... dalsi kara po C6 (s nejakou to V6) v listu rad bych mel v garage :-D
jo tak tady, tady to zije :-D btw kdyz tady byla zminena spotreba, jo frantici maj o neco vetsi spotrebu ale zas ne drasticky a taky jak u ceho... trebas HTP se mi pod 7,5 nepodarilo dostat kdezto saxik s litrem jezdil za 5 jak nic...
-> Kaprof-Pisařík: já prdim z 5ky
-> VeTeV: No byl doma nějakou dobu na zkoušku a fakt mi seděl:o) Jinak se mi z DSek líbí hlavně 4ka...:o)
-> Kaprof-Pisařík: jo vetsi bracha je fakt jinde /i cenově :-() a DS řada je fakt pecková celkově...
-> VeTeV: Jo ujde byt teda C-Crosser mi seděl víc ještě..:) Ale buhví...je zvykla na pi*use a malý nizký už nechce...:o) Já jsem navrhoval cosi z DS...:o)
-> Kaprof-Pisařík: ta C4 aircross je pěkný auto (byť převlečený mišivbuši), ale mě láká nějaký MPV
-> VeTeV: Já se nechám překvapit naživo....Doma se začalo tak nejak hovořit o C4 AIRCROSS (no pro máti no).. Ale xsara-pé zustane pořád funguje a stehuje dobře..:-)
-> U-Geen: ty vole, ja sem z tej C4ky docela na VeTVi - proste je to neprosto jedinecny zjeveni a ten predek je opravdu ufo, na druhou stranu co sem si kde precetl o tej kratky verzi, docela to chvalej... samo ten divno design je vsude zminenej a me se prave libi jak to budi emoce, Chci to videt zive, zejmena Grand verzi a posadit se do tho a zjistit kolik to bude stat - proc asi netreba rikat no...
-> palinator: Upřimne mě zajima kdy třeba HTPčko bere oproti 11ce méně ale to je fuk nehodlam tady už řešit hovna :o) .... Nezlob se ale proste na mě občas deláš dojem že musíš komentovat vše a taky nemáš vždy pravdu ...Tim nesnižuji tvé znalosti...Ale holt my dva se neschodnem v ničem.... Takže zapnem manuálne chlazení a spánembohem...:o)
palinator 04.07.13 23:25:08 napsal:
→ suri:
Já už se dlouho nečuduju ničemu.To děláš dobře Jaromíre ;-)
→ suri:
Já už se dlouho nečuduju ničemu.To děláš dobře Jaromíre ;-)
-> suri:
Já už se dlouho nečuduju ničemu.
Já už se dlouho nečuduju ničemu.
-> Kaprof-Pisařík:
Nikdo taky nepsal, že by někoho PSA benzíňák zruinoval. Já jen psal, že kdo hledá nízkou spotřebu (pro tebe specielně "ne běžnou, průměrnou, normální, nevim jak to ještě říct), ať hledá jinde. Navíc nevim kde bereš tu jistotu, že jsem s ničim takovým nejezdil a že všechno mám z Tipcarsu nebo odkud... Asi mě znáš líp než já sám sebe. S tim komentováním sis začal ty tak z toho nedělej hurá.
Nikdo taky nepsal, že by někoho PSA benzíňák zruinoval. Já jen psal, že kdo hledá nízkou spotřebu (pro tebe specielně "ne běžnou, průměrnou, normální, nevim jak to ještě říct), ať hledá jinde. Navíc nevim kde bereš tu jistotu, že jsem s ničim takovým nejezdil a že všechno mám z Tipcarsu nebo odkud... Asi mě znáš líp než já sám sebe. S tim komentováním sis začal ty tak z toho nedělej hurá.
palinator 04.07.13 23:11:28 napsal:
→ Kaprof-Pisařík 04.07.13 22:44:21:
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak
netřeba dál diskutovat. a čuduješ sa??!
→ Kaprof-Pisařík 04.07.13 22:44:21:
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak
netřeba dál diskutovat. a čuduješ sa??!
-> palinator: Ja Ti na nadsázku seru...s benzinakem od PSA jsem neco najel a že by mě finančně zruinoval jsem si nevšiml.. A já z PSA rozhodně nedělám modlu jen je mám v oblibě a baví mě...Holt né každej sdílí tvé vyčtené názory a uctívá nadbožský koncern ..Já mám rád auta všeobecně ze všech koutů světa
Ale jo nebudem se komentovat a všimat si navzájem sebe...To beru!![156](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
-> Kaprof-Pisařík: me se na MX5 prave libi ta klasicka koncepce pohonu :) MG je mid-engine a je fakt ze se mi libi taky.
jeste k tomu MPV Citronu co se libi Vetvi... me se to nejak moc nelibi, uvidime nazivo. A to mam na podivny auta trochu uchylku, treba zboznuju prvni novodobou Multiplu (tu nekolikaokatou)
jeste k tomu MPV Citronu co se libi Vetvi... me se to nejak moc nelibi, uvidime nazivo. A to mam na podivny auta trochu uchylku, treba zboznuju prvni novodobou Multiplu (tu nekolikaokatou)
-> Kaprof-Pisařík 04.07.13 22:44:21:
To by ti šlo, místo toho abys vyvrátil moje tvrzení braný s trochou nadsázky, že PSA motory prostě berou o něco víc, než konkurence a Větvi šlo o to, aby to "nebralo skoro nic". Je pravda, že na modly se nesahá.
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak netřeba dál diskutovat.
To by ti šlo, místo toho abys vyvrátil moje tvrzení braný s trochou nadsázky, že PSA motory prostě berou o něco víc, než konkurence a Větvi šlo o to, aby to "nebralo skoro nic". Je pravda, že na modly se nesahá.
Ale zcela chápu, že ti (a nejen tobě) na mně vadí i všechno ostatní, tak netřeba dál diskutovat.
-> U-Geen: Aha..Už jsem mimo dění....:o) Mě lákalo MG nebo Rover už čiste jen pro zkušenost..Ale nejsem pevně rozhodnut..Do Japonska bych se taky nebál zajít měl jsem Colta a Sunnyho kdysi :o))
-> Kaprof-Pisařík: Vitara Long V6, Nexia uz je pryc hodne dlouho zaplatpanbuh... korejska pomsta. Otevrenyho bych casem taky neco chtel, za chvili se dostavi krize stredniho veku. Volba je asi jasna, MX-5 NA/NB ale ted to neni kam dat. A nebo nejaky Kei Car Cabrio :-)
-> U-Geen: Jo vlastně ješte Nexie nebo co že..:o) /Pekná a nevšedni sbírka ale to se mi líbí...Ja jsem se stávajicimi plne spokojen ale nejakej nevšední vůz bych si rád zkusil...Chtěl bych ješte jedno bez pevný střechy až trochu pročistim škodovky...:) chtel jsem zabloudit do británie ale buhví..:-)
-> Kaprof-Pisařík: Toledo je fuc a tohle mam na denni jezdeni do prace, zere to tak nejak rozumne (asi do 6.5, diky prevodovce to obcas nemeri najety km). Subarko je (melo bejt) rodinny :-) Takze mame doma 3 japonce a budu se snazit o eliminaci na dva (spis kvuli mistu)
-> U-Geen: Jo věřím..Vypadá to fakt sympaticky..:) Mimochodem to máš misto Toleda či Subárka nebo navíc k tomu?:o)
-> Kaprof-Pisařík: dik vid :-) me to uto neuveritelne (i pres par chyb jako domrdana prevodovka) neskutecne vyhovuje a bavi. Ma to -30mm pruziny v tyhle edici a na tech 15kach je to jak motokara :-) A jako cela rodina (ja, mlada, dite) se tam uplne v pohode vejdem bez mackani, takze kdyz neni potreba nic tahat, tak berem tuhle krabici