skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> PetrDNX: Tak HDi bude lepší v průběhu výkonu a krouťáku, ale líbí se mi míň :-) Co jsem zatím projel 2.1TD v 406 break a srovnal to s hadem v tom samym autě, no nevim, prostě mi sedla víc ta klasika :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hmmm hmmmm... Skoro užitkový, nafta a tak málo km... Kždopádně předek u berlinga je nehorázně tuhej :-) Berlingo 1.9D popotlačilo kus dřeva o rozměrech cca 50X45X250 o dva metry a byl prasklej akorát přední nárazník :D
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 26.11.11 01:52:17 napsal: → Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky.
Za těch 20centů ho beru!
ked chces, tak ti zajtra nafotim kompletnu vybavicku zamestnanca PSA Trnava! Chces???
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: 2,1 mam v 605ce a není to špatný,ale s projevem 2.0Hdi se to nedá srovnat
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: berlingo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A o co konkrétně jde? Jakejpa frantík :-)
-> PetrDNX: Tak celkově 80kW nafty (HDi i TD) od PSA se mi moc líbí :-) Hlavně ta 2.1TD je pro mě srdcovej motor :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: 80kw byli 8v i 16v
Ja se bojim ze jak se pro to kamos nadchnul tak ho priveze tak jak tak
no uvidime, treba to bouchnuti ohnulo nosnik a to bych rekl, ze nebudu opravovat... Blizsi info k tomu nemam...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: i 80kw a podle mě zatim nej Hdi.
-> palinator: Mám zato že 2.0 16V byly 80kW... Ale jistej si tim nejsem... A nechci radši kecat...
-> Jarda/felda: Tak já i s bemzíněm nalítám okolo 30-40t ročně :-D
-> Bagrr- máma mele Emu:
Řekl bych že oboje jsou 8v
Řekl bych že oboje jsou 8v
-> Bagrr- máma mele Emu: ty km klidně můžou odpovídat
já od dubna ujel asi 3tis a to mam taky nafťáka ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> PetrDNX: tzn 66kw? nebo byli i 80kw osmi ventily?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a je to tady z cz? 120t bych typoval tak u šestiletýho a ne deseti :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli je to 8mi ventil,tak bych se toho nebál![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: 2001 no, spis tomu neverit...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: r.v. ?
-> Bagrr- máma mele Emu: Kamos chce koupit jednoho tuknutyho citrona tak nevim. Udajne najeto 120 tisic...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: z rajchu klidně... Ale z cz kde to lítá na kde jakou srajdu vůbec nebrat... Přidírání vstřiků je oblíbený problém...
Hele co citróní 2.0HDI, sou v pohode?
-> Hurdis: No zatím to nehrozí, teď dám dohromady frantíka a pak se uvidí jak dlouho mi to vydrží :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Takže se budeš vdávat do USA?
:-)
:-)
-> Hurdis: v mém případě spíš začínám uvažovat o severském pohřbáčku V70 :-)
Bagrr- máma mele Emu
A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě
srdcovky auta :-)
Vyřídím strýkovi alias BX Midlářovi. Předpokládám odpověď ve stylu, každé mrtvé BX bylo krokem k Subaru.
A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě
srdcovky auta :-)
Vyřídím strýkovi alias BX Midlářovi. Předpokládám odpověď ve stylu, každé mrtvé BX bylo krokem k Subaru.
-> Nwkt: A ne a ne a ne :-D Todle nezahodim ani náhodou :-D to nic nejni, jen o pár cm hlej nosník :-D Urobí se šablona, vychytá se to jak to má bejt na míru a můžem vařit jak vzteklý :-)
E: Tuplem když na to mám skoro celou polechařinu z druhý xanti :D A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě srdcovky auta :-)
E: Tuplem když na to mám skoro celou polechařinu z druhý xanti :D A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě srdcovky auta :-)
-> Bagrr- máma mele Emu: Zahoď to ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jo to musela bejt tenkrát pecka jako kráva... v místě kde je silentblok převodovky by měla být rovina :-D
Tak elektrárna tak zhruba na půl vytahána, chybí už jen na jednom místě ji uvolnit...
Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
-> Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky.
Za těch 20centů ho beru! ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Matulo: inak toyotu to pripomína
-> alpin: nemozem si pomoct ale pripomina mi toyotu... a podla mna je to auto - malo muziky za vela penazi!
-> Matulo: co prepustali ked ich dali vyrobit len 3000ks ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matulo: v 206 mám sedačku na dorazoch a sedím jak tak pohodlne , za seba si hodím akurát tak hatižák
mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle
auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg
auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208
207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle
auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg
auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208
207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
-> alpin: andrejko ver tomu ze 208ka by ta rychlo omrzela! ja mam 182cm a ked sedel kolega za mnou, tak som si nemal kam dat kolena... a nie to este ty s tvoju vysku...
-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matulo: tak im to vrat a nech daju penaze
-> Matulo: P208 sa mi veľmi páči , snáď bude dobrý ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Vcerajsi darcek pre vsetkych zamestnancov... Aj ked by ma vacej potesili penaze, ale tak dobre... Aspon neco... 4GB USB...![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> spartra: klasika u tech 16v-zatimco 8v ma prubeh jak nafta a pozere ledacos, tak u 16v to musis drzet v tockach.
že se vám do toho pletu, když už máme 1,6-16v 80kw, v berlingu.
olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo
dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
-> VeTeV: o mizení oleje jsem pro změnu slyšel u 16v :-D jinak 8v se musi pravidelně měnit olej a dopřát mu total... 8v jsou spíš náchilnější při zanedbání výměny oleje, nebo špatným oleji na přidírání vačky... Ale co jsem měl já ten 2.0 8v (ten z xm), tak až na houpání na volnoběh, který bylo něčím elektrickým, byl naprosto v cajku i po 450t na krku :-D první umřel, protože rupl řetízek co žene olejový čerpadlo...
-> VeTeV:
-> Bagrr- máma mele Emu:
díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
-> Bagrr- máma mele Emu:
díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to je fakt, že16v je vysokootáčková potvora, co se sebere až od 2,5 tis otáček... pak sice táhne, ale pro krávu to asi není uplně to nejlepší..nevím jak 2litr, ale ta 1,8 má vrchol posazenej nad 4 tis... co mě překvapilo, že je 2ka celá v litině... možná jediné co mě napadá, říkalo se, že 8v papkají trošku více olej a pak takové ty klasiky, jako že do 250tis odejde startér :-)) rozvody řemen, nevím jaký je interval, ale u 1,8 16v je to tuším 120 tis.
-> Luboš: jestli ho tam dávali, volil bych osvědčenou klasiku v podobě 2.0i 8v... Měl jsem ho v krátký xantii... Sice "jen" 89kw oproti cca 115kw u 2.0 16v, ale křivka kroutícího momentu podobná naftě... Prostě ten motor táhnul nehorázně odspodu... Ve městě nebyl problém nechat za 5 a jet 50 a na konci města jen šlápnout na plyn a zrychlit na 90... Sice nepatrně vyšší spotřeba a o dost nižší výkon jak 16v ale už jen kvuli tomu průběhu krouťáku by byl lepší pro takovou almaru ;-)
-> Luboš: tak nafta u frantíku chce svoje a hlavně rozumné zacházení... možná tam budou v paletě i staré 8v jednotky, ale to chce asi pohledta na netu...
-> VeTeV: takže jsou to starý poctivý benzíny s původem někde v polovině 80', ne? S tou spotřebou tak nějak počítám, ale při tom způsobu využití auta by diesel dost trpěl, nebo se pletu?
-> Luboš: tak tam budou davat asi to co mam ja - tj. 1,8 16v anebo 2.0 16v a mozna tam bude dostupny i 3,0 V6 :-)
nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
Mohl by někdo poradit, jakou motorizaci vybrat u modelu 806/Evassion? Roční nájezd km předpokládám do 10tis s vysokou převahou krátkých jízd, takže asi spíš z benzínových motorů. Nějaké vlastní zkušenosti? Díky.