skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
vypadá to opravdu dobře - kotouče a desky Bendix, veškeré čepy Meyle (kde i Bagrr koukal na kvalitu za nabízené peníze - ale ukáže se provozem) a ložiska SKF, hadice Bosch
-> VeTeV: Jak sel povolit filtr, nebylo to jak minule?
vypadá to pěkně - dokonce i ty hadičky od kterých mě Bagrr vytrvale odrazoval jsem vyměnil - ale staženou prdel jsem měl řádně - ono protočit nebo nějak pošramotit tu trubky by byla asi konečná 

Zdravím vespolek - koukám, Bagrr už to vše vykecal, než jsem stihl doject... nicméně v první řadě mu patří VELIKÁNSKÝ DÍK ZA ÚTOČIŠTĚ I POMOC, rád Ti naoplátku vypomohu s tou tvojí...jinak jistě ti to citroenářský pánbůh se zelenou krví oplatí na pipíškovi 
Jak již Bagřík psal - naprosto mě rozsekal stav původního podvozku - čepy spodní i dolní naprosto OK, u jedné tyčky stabíku pravda jeden čepík povolil, zadní silenty byly KO, ale dokonce i ty ložiska nebyla v prdeli...
nejhorší byly asi již jednou měněný brzdy, ale jak psal Bagrr, dle zdejších měřítek se to dalo dojezdit naplech - to že se už obložení sypalo nechám stranou :-))
Jinak cesta zpět super - nic nebouchá, nic nemlátí, auto se jen příjemně pohupuje - sice ve vyjetých kolejích je to trošku boj, ale chce jít ještě na geometrii
setkání dárce a obdarované - škoda, že je opět nepojízdná

Jak již Bagřík psal - naprosto mě rozsekal stav původního podvozku - čepy spodní i dolní naprosto OK, u jedné tyčky stabíku pravda jeden čepík povolil, zadní silenty byly KO, ale dokonce i ty ložiska nebyla v prdeli...
nejhorší byly asi již jednou měněný brzdy, ale jak psal Bagrr, dle zdejších měřítek se to dalo dojezdit naplech - to že se už obložení sypalo nechám stranou :-))
Jinak cesta zpět super - nic nebouchá, nic nemlátí, auto se jen příjemně pohupuje - sice ve vyjetých kolejích je to trošku boj, ale chce jít ještě na geometrii
setkání dárce a obdarované - škoda, že je opět nepojízdná
-> Bagrr- máma mele Emu: Jenom aby se mu to cestou domů někde nerozsypalo. :o)
-> THOMMY : tak kdybychom půlku tý doby neprokecali, tak to auto stojí zpátky na všech 4 už včera :-D přední náprava je tak na třičtvrtě dne ve dvou amatérech bez prostojů :-D ono to jde rychle až na pár zádrhelů, který brzdí... Třeba ségrovky ložisek nábojů, spodní kulový čepy...
-> Bagrr- máma mele Emu: Pěkně, fakt jsem moc nevěřil tomu, že to stihnete, tak jsem myslel, že se stavím teď navečer, nebo zejtra... A ono prd
-> havlik: I prd :-D Schoval sem si akorát řídící čepy a plochej řemen :-D řemen měl akorát sedřený nápisy, jinak byl při ohybu bez jedinýho náznaku zpuchření :-D A čepy řízení by leckdo záviděl v jakym stavu jsou :-D Btw brzdy by se nejmenovanému zdejšímu členojc líbili, desky tak ještě dva až tři mm obložení a kotouče tak půlku tloušťky :-D Jeho piksla přecyk nádherně brzdila a brzdy se mění až když zareznou :-D
-> Bagrr- máma mele Emu: sis to rovnou montoval na tu svojí Xantii ne?

-> Bagrr- máma mele Emu: Ale zase ví,co v tom má

Akce Větev ukončena :-D Aneb měníme podvozek na kterym by se bez povšimnutí dalo najet ještě tak 50t km jak nic za novej :-D Po rozebráni zjištěno že v háji je akorát jedna tyčka stabíku a zadní silenty ramen :-) Namontováno nové: Tyčky stabíku, silenty ramen všechny, čepy všechny, ložiska, kotouče, destičky a hadičky brzd :-D No to říkám Větev extrémista :-D
Nejčastější moje věta proti Větvi: "Větev vem to vzduchem..." "Větev neser vem to tim vzduchem..." "Toho se neboj, mám to osvědčený..." "Větev, teď nekoukej bude to drastický..." Větev fakt tohle chceš vyměnit?"
Každopádně včera auto rozebráno a napůl složeno a dneska dosloženo a nalit novej olejíček do motoru a odvzdušněný brzdy :-)
Nejčastější moje věta proti Větvi: "Větev vem to vzduchem..." "Větev neser vem to tim vzduchem..." "Toho se neboj, mám to osvědčený..." "Větev, teď nekoukej bude to drastický..." Větev fakt tohle chceš vyměnit?"
Každopádně včera auto rozebráno a napůl složeno a dneska dosloženo a nalit novej olejíček do motoru a odvzdušněný brzdy :-)
-> VeTeV 18.11.11 07:38:20: Já jsem si ho raději nechal vyměnit od kámoše. 

-> Bagrr- máma mele Emu: startér nech bejt - semtam podivne zachrastí a jen při letmém pohledu, kde že se nachází, jsem usoudil, že to bych musel bejt notně zechcanej abych to byl schopen vyměnit 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tož to já to nahážu tam kde je místo a pak to beru plus mínus tam kde ta nejpodobnější součístka leží :-D
-> Bobesh: Prej to dělá radši než montovat tažáky.
A přitom mu to tak krásně jde, klukoj šikovnýmu.
Si to skládej na zem postupně vedle sebe do lajny, aby jsi nezapoměl pořadí.


Si to skládej na zem postupně vedle sebe do lajny, aby jsi nezapoměl pořadí.

-> PetrDNX: Nojo,to se ti to poudá,když to děláš obden a můžeš to skládat poslepu s jednou rukou za hlavou
jen si musím pamatovat,v jakém gardu jsem to demontoval,abych to zase stejně postupně složil


-> Bagrr- máma mele Emu: -> Bobesh: Je to jen o zvyku

-> Bobesh: JJ, tak si tak říkám že nejlepčí v tomhle byl 2.0 8V tam bylo všude ještě docela dost místa a i sací bylo docela rozumně tvarovaný :-D Když koukám na tu 1.8 16V co teď mám, modlím se aby mi neumřel startér :-D Všude pičovin okolo banda a ke všemu přístup ouplně na hov*o
Tak už jsem doma,sice zmrzlej ale auto chytá na první nažhavení na všechny 4 hrnky,takže spokojenost
zrovna jsem přetěsnil i ventilvíko.
-> Bagrr- máma mele Emu: Daremnej přístup je k čemukoliv. Naše 2.1TD a V6ka jsou na to nejhorší,všude plno a kvůli jedný věci rozděláváš dalších pět. Když jsem na tom začal opravy a jednou z prvních prací byla výměna termostatu (dovedně skrytého zezadu dole na spodku bloku u nápravnice),posílaj jsem všechny obyvatele země galského kohouta včetně ducha De Gaulla do pr.ele. Ale to je holt daň z komfortu

-> Bagrr- máma mele Emu: Daremnej přístup je k čemukoliv. Naše 2.1TD a V6ka jsou na to nejhorší,všude plno a kvůli jedný věci rozděláváš dalších pět. Když jsem na tom začal opravy a jednou z prvních prací byla výměna termostatu (dovedně skrytého zezadu dole na spodku bloku u nápravnice),posílaj jsem všechny obyvatele země galského kohouta včetně ducha De Gaulla do pr.ele. Ale to je holt daň z komfortu

-> THOMMY 17.11.11 13:44:02: Asi to samý co bych s ní udělal já... Motor a vinko do stříbrný :-D a zybtek klasická likvidace by bagrr :-D
-> VeTeV 17.11.11 14:14:10: Hele dopadne to ještě hůř :-D Na původním místě zůstane pouze motor s převodofkou :-D
-> suri: ani ne, jakejkoli frantík má přístup k rozvodům jak k penězům :-D Ikdyž třeba u xa V6 bych teda určitě rozvody nechtěl měnit :-D
Bobesh 17.11.11 13:36:53 napsal:
Jen kvůli mizerným žhavičům musely dolů sací parohy. jj francúzi sú radosť , minule sranie sa z rozvodami na 306 combi ,to bola akcia , kokotnejšie auto na prístup sa ťažko hľadá ...
Jen kvůli mizerným žhavičům musely dolů sací parohy. jj francúzi sú radosť , minule sranie sa z rozvodami na 306 combi ,to bola akcia , kokotnejšie auto na prístup sa ťažko hľadá ...
-> Bobesh: ja kdyz to vidim. je me dopredu zle - snda to u Bagrrika nedopadne podobne
-> THOMMY : me to zatim drzi, ale to auto je zatim stale drzak

-> THOMMY : me to zatim drzi, ale to auto je zatim stale drzak
Bobesh 17.11.11 13:30:13 napsal:
→ VeTeV: Nebo zanedbaná údržba?
Od předchozích majitelů možná, od bráchy ne. Z počátku to byl docela zapálenej xantiatik
→ VeTeV: Nebo zanedbaná údržba?
Od předchozích majitelů možná, od bráchy ne. Z počátku to byl docela zapálenej xantiatik
-> VeTeV: Jak píše Bagrr, je to ta, jak měl taky chvilku u sebe na opravu.
A můžu říct, že to byl ještě smolnější kus, než havlikovo, skoro co dva měsíce, to nějaká porucha...Brácha už pak ztratil chuť to opravovat a s nepružícím předkem v dolní poloze s ní "odskákali" kluci, že použijou motor a zbytek dají do šrotu
-> Nwkt: -> havlik: Neni možný...

A můžu říct, že to byl ještě smolnější kus, než havlikovo, skoro co dva měsíce, to nějaká porucha...Brácha už pak ztratil chuť to opravovat a s nepružícím předkem v dolní poloze s ní "odskákali" kluci, že použijou motor a zbytek dají do šrotu
-> Nwkt: -> havlik: Neni možný...


NGK,čest jejich práci,mrtvola Starline letěla do koše jako první.
-> VeTeV: Nebo zanedbaná údržba? Jinak dnes jsem se dokopal k vyházení a kontrole žhavících svící. V 1.,3. a 4.hrnku NGK tak 2/3 výkonu do červena. Na 2. hrnku mrtvola. Porovnal jsem to s Kellykatalogem:Starline,j
ak jinak. Ale bůh mě byl milostiv. Kdosi mi před časem daroval sadu téměř nejetých svící v no name krabičkách. Tak jsem je podrobil průzkumu a následnému testu. Bosch Duraterm,číslo katalogu sedí,žhaví rychleji a do barvy slunce
tak se začínám méně obávat mrazů,nemluvě o ušetřených třinácti stovkách za sadu...

-> Bagrr- máma mele Emu: ze by podobne smlonej kus jako to havlikovo?
-> VeTeV: x1 1.9td :-)
-> Nwkt: to auto znám

-> THOMMY 17.11.11 03:10:16: Tu ulici znám 

-> THOMMY : co to bylo za motorizaci/setup ta kanta?
A ještě jednu vzpomínkovou s bratrovo xantií, která už to má nejspíš za sebou... Byl to neuvěřitelně poruchovej kus...
-> Bagrr- máma mele Emu:
-> Bagrr- máma mele Emu:

-> Jirik_Tuňák: Zapátral jsem v archivu, lepší nemám- barevný kombinace si prosím nevšímat, je to v plánu řešit :)
S celou rodinnou flotilou-
S celou rodinnou flotilou-
vytvarim kockopsa - hadice od Bosche, puvodem z Italie a urcene pro Toyotu? no nic no...
-> THOMMY 16.11.11 13:52:36: Daj foto důchodca, v tomhle se nevyznám. 

-> THOMMY : prase jedno závodnický :-D i s felicií jde jet velmi dynamicky :-D
-> Jirik_Tuňák: Je to Phase II, takže V6 2.8, je to už dědeček, na závodění to taky moc není, ale dá se s tím jet "velmi dynamicky" 

-> Jirik_Tuňák: do toho tveho uz V6ku nedavali ne? pekne LPG a muzes blaznit jak chces 

-> THOMMY 16.11.11 11:51:55: Co v tom je? V6 nebo 2.2 dCi? Já v tom mám jen tu benzínovou 1.6 Vti a ta je max. na svižnou jízdu vzhledem k váze, ale ne na závody. Zase se můžu kochat panoramatickým čelním sklem a to je vynález k nezaplacení. 

-> Jirik_Tuňák: No, mě osobně náš Espace moc k lážo plážo stylu jízdy nevybízí, ale tam je to daný motorizací, často se nechám zlákat... Říkám, že je to takový TGV :)
-> Tuner#2 16.11.11 08:38:52: Je to jak říkáš z jiného soudku, ani tě to nevybízí k rychlé jízdě, spíše k pohodlí. Včera jsem tam zase ale dostal krabici jako kráva, předtím bych neměl šanci. 

-> VeTeV: Já už smířenej dávno jsem. Hrozně jsem se za olanthem zklidnil. Říkám "kurva" a nebo "jeďte do píči" zhruba o 95% méně než předtím.
Zatím jsem měl max. rychlost 1x 115 km/h když jsem spěchal a jinak jezdím max. 80 - 95 mimo a ve městě těch 50 - 56 km/h.
Docela sranda, když si vzpomenu jak jsem lítal s Kantíkem 140 a teď na tom samém úseku chrápu 75 km/h protože se mi nechce a hlídám si spotřebu. 
Zatím jsem měl max. rychlost 1x 115 km/h když jsem spěchal a jinak jezdím max. 80 - 95 mimo a ve městě těch 50 - 56 km/h.


-> Jirik_Tuňák: ale to jsme Ti rikal od zacatku, ze to je auto na pohodu a naklad, ale ne na zavodeni... nicmene kdyz se s tim smiris, tak je to pak prijemne svezeni:-) prasit muzes s Tunakem 

-> Jirik_Tuňák 16.11.11 08:33:16: JJ znám to když jedu se šéfovo Grand Espace, ono je to jak autobus a ani není příjemné s tím ject rychle. I když na dálnici není problém 160+ protože to má šestku a silnou naftu.
-> Tuner#2: Stejně je masakr, že ty kola má kachník pořád na zemi.
Jinak k dotazu, ale jo dobrý, ale na závodění to není. Pocitově stejný jako jiný auta, i když je cejtit větší váha a vyšší stavba, spíš s tím jezdím pomalu, páč jsem na to opatrnej a nechci zbytečně namáhat nápravy, který asi nevydržej tolik co na Kantíkovi.
Ono co by taky na těch našich silnicích vydrželo.

Jinak k dotazu, ale jo dobrý, ale na závodění to není. Pocitově stejný jako jiný auta, i když je cejtit větší váha a vyšší stavba, spíš s tím jezdím pomalu, páč jsem na to opatrnej a nechci zbytečně namáhat nápravy, který asi nevydržej tolik co na Kantíkovi.
