skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
Větef bingo:-) Ono celkově SMko je pekelnej stroj... Základ DS ale dost brutálně předělanej design... Předek nádhera ale boky a zade trochu mimo moje gusto... Ale na svojí dobu šílenej stroj, tuplem od frantíků:-D Btw evropská verze měla "jen" 2.7 a americká 3.0l :-D
-> Bagrr- máma mele Emu 30.08.11 01:23:14: Chevrolet Lacetti? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: dle me smko s motorem z Maserati - to byl peklo stroj
www.xantiaclub.cz/gallery
.php?modul=gall...
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
-> spartra: Zajímavé že je jen jedna sahara... Ikdyž co mě překvapuje, božolé:-D Taky tam dávali co měli zrovna po ruce:-D vyměnil bych čidlo... Btw jestli nebyla celá soustava po opravě pořádně propláchnutá, tak tam bude cejtit LPG nebo olej ještě dlouho... Takže ten reduktor bych spíš zavrhl... Podle mě to bude tím neodvzdušněním... Zkusil bych pořádně odvzdušnit... Pak projet a zkusit zmáčknout hadici od chlaidče... Měla by být tužší ale jít zmáčknout.... Když bude jako šutr, je to jasný opět to tlačí do vody a nepřežilo to uvaření...
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak dodám po opravě nalita puze destilka, kdyby náhodou.
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
větrák je jeden
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
větrák je jeden
-> spartra: protože jestli ti při klimě větrák funguje normálně, tak bude problém v tom čidle... Btw máš jeden nebo dva? S klimou by to toereticky mělo mít dva...
-> spartra: začal bych nejjednoduší věcí, vyměnit čidlo, nalít novou vodu, a pořádně odvzdušnit... Když to nepomůže, tak termostat... Když ani tohle ne, tak asi ten reduktor... Ale nevím nevim...
-> PetrDNX: to je fajn spínač větráku spíná až při 120 stupních dle popisu
to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor![174](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
klima spíná větrák pravidelně
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
klima spíná větrák pravidelně
-> Nwkt: zřejmě nějaká chyba u nich ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> PetrDNX: Aha:-) To mi trochu nedošlo... A hnědý čidlo ani u jedný moji xa nebylo:-) Ani u tý 406 nebylo:-) Měli jsme pouze 2 čidla... 406 2,1TD a Xa 1.8i 16V maj klimu a xa 2.0i neměla:-) 3 čidla jsem viděl zatím jen u XMek:-)
-> Bagrr- máma mele Emu: ale to je jen u starejch verků s klimou a dělá to hnědý čidlo
Většina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> spartra: tak jestli se ti po odpojení čidla nerozjedou sahary na plno, je tam nějaká chyba... U 406 2.1td, xantie 1.8i 16v a 2.0i po odpojení se rozběhly sahary naplno...
-> Jarda/felda: Odkazy na autokelly nefungujou
-> spartra: termostat reálně vypadá takhle obchod.autokelly.cz/
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to menit u xantie znamena zalomit si ruku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr- máma mele Emu: je mě s podivem teplota spínání větráku při 120, se mě zdá moc, termostat otvírá při 89
při 120 ti signalizuje kontrolka stop
kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
-> spartra: to co jsi našel (katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... by mělo být opravdu ono, protože jednopinový se dělá pro větráky... Dvoupinový je pro větráky a červenou kontrolku se stopkou, která tě varuje při krizový situaci... Čidlo pro větráky poznáš při zapnutém klíčku tak že vytáhneš konektor a sahara(y) se ti roztočí naplno...
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, má to klima, jestli je to podstatný.
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono
to je fičák toto![174](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
![174](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/174.gif)
-> spartra: Jestli to má klasické zapojení tak by to mělo mít tři čidla teploty na domku termostatu... Jedno zelený, jedno modrý a hnědý... Jedno (nejspíš modrý) je pro vrtule (pozná se po odpojení by měli vrtule bežet naplno)... Jedno je pro teploměr na přístrojovce a jedno je pro ŘJ... Termostat většinou bývá při pohledu od chladiče na motor na hlavě napravo jakoby směrem k převodovce... Eventuálně je možný že tam budeš mít pouze dvě čidla a to modrý a zelený s tím že zelený je psolečný pro řj a teploměr...
Odvzdušnění by mělo být na termostatu a na vracečce z topení... A měloy by to být normální čepičky z ventilku...
Odvzdušnění by mělo být na termostatu a na vracečce z topení... A měloy by to být normální čepičky z ventilku...
že se ptám, kde u berlinga najdu: 1,6 16v - 2004
termostat?
spínač větráku?
odvzdušňovací šroubky?
pač po opravě a rovnání bloku máme najelo tak 300 km a znovu stojíme
![24](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/24.gif)
termostat?
spínač větráku?
odvzdušňovací šroubky?
pač po opravě a rovnání bloku máme najelo tak 300 km a znovu stojíme
![60](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/60.gif)
![24](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/24.gif)
-> VeTeV: u Legacy je to pohoda... japoncici maj promakany uchyty plastu, takze nic nezlames :) Jenom pruchod z mot. prostoru jsem resil trochu alternativne :)
-> Bobesh: áno majú 10w proti 5w u škodovky - ja to mám takto surky.rajce.idnes.cz/lamp
icka jednu zo škodovky nech sa to dá vypnúť a druhú origo
zapalovač tam už nie je /kamarátove auto/ je tam origo krytka , zapalovač je v predu , v aute sa aj tak fajčiť nesmie
zapalovač tam už nie je /kamarátove auto/ je tam origo krytka , zapalovač je v predu , v aute sa aj tak fajčiť nesmie
-> suri: To máš včetně zapalovače? Tak ještě popelník!
Tyhle lampičky jdou i na 742ku bez úpravy,svítí líp,než originál,jen ti nesmí vadit absence přepínače![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> VeTeV: Zkopíruj to. Pokud tam nebudeš krmit 1000W měnič na 220V tak to v pohodě stačí a jištěný je to 10A pojistkou,simple. Koupíš jen zásuvku nebo vyšpatníš z vraku,2 kabely,1 samec faston,1 oko průměr 6,toť vše. Díru uděláš i zalamovákem,jen trpělivost a čerstvej nůž![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: Natáhnout kabel skrz auto je na chvilku:-D Tahal jsem por zesilovač jak levým prahem tak pravým:-D (prahem myšleno pod plastama vevnitř na prahu:-D) Nejhorší bylo najít stálý plus někde v kabině, který je dostatečně silný... Nechtělo se mi to tahat sloupkem dveří k přednímu podběhu a pak k baterce:-D
-> Bobesh: hmm zajimaci -. me se prave nechce absolvovat cesta mistra admina - tahat kabel zkrze auto ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> U-Geen: Jo,policajt napětí,kdybych měl,taky bych ho tam zakomponoval,dobrá věc,myslel jsem na to,třeba "nabudúce...". Ten kabel jsi mohl zkusit dohledat podle označení a barvy. Jenže bůhvíco je na tu větev napojený,obzvlášť u japončíka. Kabel od baterky durch dozadu je v tomhle případě jistota. Já už to měl rozdělaný kvůlivá tý lampičce,tak jsem si to odzkoušel a náhodou si při tom i vyrazil pojistku osvětlení interiéru,podle knihy "Jak na to" to i sedělo,tak byla volba jasná.
-> Bobesh: shodou okolnosti jsem minulej vikend taky tahal zasuvku do kufru :-) Legacy zde sice ma konektor, ale ten ma +12 jen pri ACC+ poloze klicku, takze napikacu, takze jsem natah od baterky pres pojistku az dozadu kabel, pres vypinac pripojil automaticky hlidac napeti a z nej zasuvku do panelu... ted uz jen nekam vyrazit :-)
-> VeTeV: Přímo pod tím je plastová odvětrávací kapsa a je tam vyvedená 4pól. svorkovnice (podobná na polovodič. regulátor napětí u šáde) která je na (aspoň kniha praví) na rozpínací relé mlhovek či co. Hlavní je,že na 2.pinu je svorka 30,společná pro osvětlení interiéru vozu a kufru a kabel má dostatečný průřez na to,aby to utáhlo a nedělalo brikule. Kostru mám na šroub kostry kabelu zadní lampy. A lampičku jsem protáhl dvojlinkou z druhý strany od té originální pod prahem kufru,umístění totožné,místa dost.
-> Bobesh: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../7_1_71114__2011-
08-16_16-49-57_92.jpg to mi niečo pripomína
-> Bobesh: odkud si to tahnul?
2 roky plánování a keců,pak mi to synátor rozebral a utekl,tak už jsem to musel dorazit:zástavba zásuvky na lednici. A to světlo je taky navíc,hned je líp vidět.
-> VeTeV: Třeba rád driftuje:-D A nebo se mu tam vepředu ty 17ky nevejdou:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: ale uz druhej rok - jezdi todle i v zime - predek ma zimaky a zadek takovej slick ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: Třeba má předek koplej 17ky:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: mě by hlavně zajímal důvod tohoto vylepšení... a co na to asi četník? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: už jen předek aby byl ještě nějak pošramocen a je to nádhernej ráth stajl:-D
tohoto "kolegu" mám rád - vepředu 14ky, vzadu 17ky, praskle predni okno - zajimaci ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: No jeje, krásnej lvíček:-) Okukoval jsem ho na peu srazu a nechal bych si líbit:-)
Počkám si pár desítek let až to bude ojetina a koupím ho:-D Na novej si přecik pučovat nebudu:-D
Počkám si pár desítek let až to bude ojetina a koupím ho:-D Na novej si přecik pučovat nebudu:-D
-> Bagrr- máma mele Emu: 508 v kombalu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kombajn teď vládne europě:-D
-> U-Geen: To neřikam sám ho mám jen ta šed a trochu nuda v Evropě..... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> U-Geen: tak toto tema nam tu trpíš, tak tam snad nebude výmaz
a půjčku - fuj to je slovo - snad nikdo neztrestá...
je to škoda, že moc výběru, který odpovídá mým požadavkům není :-)) mě se líbí i novej Ford Galaxy, případně poslední Grand Voyager - ale cena bude pořád dost vysoko...
a žel dodávky jsou jeden velkej průser...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
je to škoda, že moc výběru, který odpovídá mým požadavkům není :-)) mě se líbí i novej Ford Galaxy, případně poslední Grand Voyager - ale cena bude pořád dost vysoko...
a žel dodávky jsou jeden velkej průser...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> VeTeV: vopatrne vopatrne :)
-> U-Geen: ne, nejsem - já jsem praktik, co si koupí podle ceny/nabízené/očekávané a klidně si na to další i něco pučim, když trefim dobrej kus a nebude naskládáno v tobolce dostatek ... ale to se už pouštím na zdejším foru na tenký led...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: ja ti to neberu, nastesti nejses militanti frantikoautofil :-)
-> U-Geen: me je to celkem jedno - ja holt asi zustanu i vzhledem k pomeru cena/ocekavane vlastnosti nadaleu Frantiku - ze to clovek musi dolitat do mrte, neb nasledny pordej je spise pruser je holt vyvazeno kupni cenou....