takže franzouzská past je dole, foto zítra, dnes nebyla již chuť.
no mrmlal jsem se s tím do 8 večer, že by to byli 4 šrouby, bože
auto podepřeno, sundána kola, že sundám náboje a ložiska, hle past 40 matka na ložisku

nu civěl jsem co s tím, nakonec se mě podařilo sehnat od místního kutila, násobič točivýho momentu na ráčně, ten to přežvejkal i s 41 ořechem, klasika stáhnout ložisko, já proč jdou ztuha, kapánek se drolící vazelína
sundat vejfuk, oddělat štíty, kupodiu nebudu muset odvzdušňovat snad
sundat lpg bombu, povolit zatěžovej regulátor, to je vymýsl

takhle blbě danej.
Jal jsem se povolat 8 šroubů na 4 silentblokách, 4 dobrý maj tam 16 hlavu, ty píče, tam dali hvězdičku na které ani očko nenasadíš

zas jsem jak debil sháněl torx 50/55 což doma nemám.
nevím kterej blbec zamotal brzdovou trubičku kolem nápravy, nakonec je venku.
To hlavní,
nejspíš je něco s torzkou jednou ze tří, spíš to vypadá na uložení v ramenu.
Nač se připravit? Torzka nabídnutá cena 3000 kč nová, rameno se da opravit pro torzku nebo jen nový?
Bude stAčit la-2? do ložisek, ty starý vyperu a dám novou náplň.