-> Bagrr- máma mele Emu 08.03.11 20:05:29: každopadne to radijko.. pokud možno i kabel a cd changer+jednu zaslepku vypínače do palubky a ventilator topení:) a pravej zadní D sloupek...
Brý den, tak jsem se rozhodl se pustit do oprav... Takže kdo by něco někdo chtěl z X2 2.0i 16V break nechť se ozve:-) Snad v sobotu poputuje dárce blatníků a pár dalších kravinek ke mě:-) Takže mám za to že targa se poptávál po PU1562a, větévka po řidičově stahovačce apod... Takže jestli je to stále aktuální, ozvěte se kdo co chcete:-) V sobotu snad potvrdím zda bude k mání a jestli si to náhodou nenechám:-)
U nás staví další sklady, takže se tam práší jako svině, takže naše auta včetně mého Kantíka vypadají jako offroady po řádění na bahnech. Krom toho mám příští tejden konec STK, tam to chci umejt zespoda i zhora, no a do pár dní to bude zase jako prase, se na to možem vysrať.
Achichjo achjo.... Tak nevím nevím, zda to opravovat či ne:-( Oba zadní blatníky žádají o výměnu... Koule by chtěli minimálně dvě nový, některý ložisko, který nedokážu zjistit hučí:-( Chjo.. Když se to se.. tak pořádně a všechno...
tak dnes jsem najel s xantikem kolem 100km - vyfuk sice mirne profukuje kolem jednoho svaru, ale uz ted je to vicemene sepot kvetin... az se vyresi cele potrubi (uz mam tip, jeste sehnat vhodny kat, rozchodit kakruli a muzeme vyrazit zadat vyrobu)tak to bude snad radost z jizdy :-)
nejak jsem to narychlo osmrkal - ano jsem tomoc necistil, takze svary mistama pekelne, nema cenu to nejak hrotit konec bude novej, ale az vymyslim i zbytek potrubi, ktere potrebuje taky sanaci
tak jsem se konečně dostal k tomu, abych se podíval pořádně na ten výfuk - bylo mi divné, že tak najednou povolil a už po sehnutí se divím, kam zmizel nápis Bosal... vlezu pod to více a nestačím se divit - před bouračkou jsem měl Bosal a nyní tam je naroubován vyhnilej Imasaf... jo to jsou opravdu šikovní opraváři... kundy zasraný - jdu ho zkusit povyvařit
-> suri: Dělal, nebo to ještě dělá Polmostrow (solidní polský výfuky), Walker (CZ), Imasaf (IT). A ještě si vzpomenu na jednu firmu, tam vocaď mám lauf já - česká firma.
Akorát nevím, jestli při stáří už nezdrcli sortiment pouze na koncáky a drobné příslušenství.
-> VeTeV: na lambdu jedine kvalitný očkový otvorený klúč silný a autogén , iná cesta nie je a aj tak ju niekedy vyberieš bez závitu -> Jirik_Tuňák: a kto to napríklad robí? tu som vždy videl čínu , a bosal , obidva stoja za hovno
a menil nekdo z vas lambdy posraty? kdyz uz se do teho clovek pousti, mali cenu to po tech 170tis poslat taky do hajan - upozornuju ze lamda neni za litr :-(
-> VeTeV: Jak jsem říkal, zkus se podívat na netu (nebo se zeptej PaMa) na tvar roury na 1.8 8V combi, ta má uprostřed jenom KAT a na konci velkej koncák, nemá prostřední tlumič. Dokoupil bys pak jenom uni kat, čočky a vyřezal si z tý vejfukový roury (bacha na průměr trubky) z 8V jenom to co potřebuješ. U Kellyho mají tuším i obrázek a nebo na e-šopech s vejfukama. Možná by šel použít i z krátký.
-> Vojťas: si ma niekedy videl mazat kontakty baterky vazelinou? Resp na baterke ked uz tak sa to vycsti, odmasti, namontuju svorky a potom sa to zatvre zvrchu. Ale teda do vodiveho zavitu vazelinu, nmo neviem
-> VeTeV: Tak bych volil cestu laborace. Pokud je pravda ze druha sonda jen kontroluje a neridi, tak bych dal obyc kat a jednu sondu. Tu druhou nastavit na nejakej optimum natrvalo pres odpor...
-> Nwkt: -> U-Geen: dan za ekosracky a 2lambdy...bud bude alternativa doporucena citroenem a nebo vikendove kuteni-vyjmout kat je a me diky druhe sonde nemozne:(