Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7995 příspěvků (zobrazeno 7501 až 7550) od 21.01.2010 do 28.06.2025, založil/a Kuladmin
řadit dle data
17:26:15
30.01.2010
Bobesh
-> Kaprof: No co,dva šípy tahaj jeden1
17:11:20
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: taky jsem na to koukal47
15:01:25
30.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: že by dvojková v kombíku?
14:57:06
30.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
00:12:58
30.01.2010
kirri is back
-> Labros: 28.01.10 12:48:41tak sem to nemyslel, liftback je liftback:-)
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 00:14:47
21:42:54
29.01.2010
Čmoud
-> Labros: To si docela trefil :)tech odstavenejch 120citek a podobnejch je tu dost
21:33:07
29.01.2010
Syny
Sem dneska testoval :) 4000ot = 140km/h... 4250ot = 150km/h :)
15:00:17
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: na lepšící se vozový park mi poukazují návštěvy ze zahraničí už minimálně 10 let zpátky, ale bojím se, že to ukazuje na lepší finanční situaci jen jedné části motoristů - a to té, která má na benzín resp. dehet. Takže co člověk vidí na pražských a pilsenských třídách je ta hezčí část vozového parku. Tu ošklivější zřím, když vyrazím na chatu tchýně na vysočině - smutné odstavené stodvacky ohlodané zubem času a rzi.. 10
14:54:35
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Tak to shrňme. Škodofka je vhodná jen na skopičiny, ale jezdit se v tom už nedá. Na nákupy, na dovolenou apod. Z toho vyplívá, že šecko ostatní bez ohledu na značku je pohodlnější, bezpečnější, vybavenější, úspornější, tišší apod. A hlavně nesmrdí ostatním pod rypák, když to jede před vámi do kopce. 1 Doba Waranů, Trabuka, Žigulů a zatížených zadních náprav už je dávno pryč. O to příjemnější je něco takového potkat v pěkném stavu.

Všiml jsi se někdy, co je tady cizích aut a v podstatě mizivé minimum starých aut ?

Mě to docela těší v tom ohledu, že se čistí vozovej park od plev, lehce to upozorňuje na lepšící se finanční situaci motoristů (neb i leasing je nutno mít z čeho platit) a prostě to tady na silnicích líp vypadá. Ne jako tuning videa na youtube z Ruska, Ukrajiny atd. Ještě ty silnice by to chtělo.
14:42:08
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: ti ministři mají auta větší hlavně do šířky, nět? 4 Soudě dle šířky jejich zadnic. O to kratší mají zase pipíšky. 3
14:41:35
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: To je tak skválně. Oni chtěly, abi to vipadalo jako kradší sedan, ale nakonec s toho udělaly hetchbek. 1
14:38:50
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ono ty kradší auta ve střední a niší střední třídě jsou hlavně pro lidi, který mají menčí víšku. V tom by třeba ministři nejezdily. Ti mají zase auta věčí do víšky i dílky. 3
14:37:04
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: sorry za toho sedana, ale fakt si to nepamatuju a z fotky vypadá jak sedan 4
14:35:03
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: 3 nicméně kdyby mě spartra viděl, tak by snad rychle pochopil, že já bych byl asi poslední, kdo by si kupoval auto s krátkým místem na kolena.
14:31:41
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: To víš. Dneska se dělaj auta čím dál tím kratší. Nebo ve Virt-slangu, kradší. 3 Škoda 120, Favorit a pak už to bylo jen kradší a kradší. 3
14:25:06
29.01.2010
Labros
-> spartra: tak to je tupl krávovina, co píšeš, já mám stehna troufám si říct delší než 95% populace a sám jsem si focuse vybral kvůli místu na nohy. V autobusu se mi stehenní kost nevejde ani mezi moje opěradlo a sedačku přede mnou, ale ve focusu jsem naprosto spokojenej. S tím favoritem to je už úplná ptákovina. Rozvor 2640 dává nadprůměrné místo vpředu i vzadu. Je tam víc místa, než v 5D civicovi, co měl rozvor 2615, a i tam jsem si sednul za sebe. Takže se laskavě probuď.4 3
upraveno 1x, naposled 29.01.2010 14:25:19
21:46:24
28.01.2010
Honza120L
-> spartra: pac c max je rozjetej nahoru...musis vlezt do mondea 4
21:43:30
28.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Berlina je hezčí ale kdo chce tourist,taky není škaredá1
21:42:10
28.01.2010
spartra
mno tak sem si byl posadit prdel do focusu combi a focus c max

prej že auta rostou, rostou ale ne vevnitř pro posádku, ve focusu combi sem byl jak zmáčklá sardinka vepředu, ten posranej papundekl u pravýho kolena, vzadu za bratarem místa jak ve favoritu, hlava takměř u stropu, ten c max byl krapet lepší
18:54:49
28.01.2010
Honza120L
červená je krásná, ale holt když člověk kupuje ojetinu je to až podružžné info :-))



jinak mě se také vícero líbí kombajn a musím konstatovat, že některé ty naroubované humáče - třeba 306ka - to je opravdu síla .-))
15:22:59
28.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Věc názoru, jinak liftback. 4
12:48:41
28.01.2010
Labros
-> kirri is back: jj kombi Xantipa je rozhodně hezčí, než sedan..
06:50:08
28.01.2010
MerHanz
-> Labros: souhlas, X 2 kombi v týhle barvě je nádhera. 4koda, že ji nenasoukám do garáže 8 . Ted mám poprvý jiný auto než červený a musím si zvykat 8
00:43:08
28.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 27.01.10 20:02:18: S temahle otackama mam tak 150 :)
23:24:21
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Jel jsem s tím před cca 3ma rokama od Ejpovic k Olympii (znáš), ale ručička byla na 200 km/h, takže dá se přešplhat i s 66kou, byť to není hned a bylo to jen na zkoušku. V papírech mám 185. Po dálnici Praha (Ikea) - Plzeň v pěti lidech a nákup, nebylo ani moc znát obsazení a šlo to prášit celou cestu kolem proměnlivě 120 - 160, chvílema 170 bez problému. Nejčastěji jezdím na pohodu kolem 120 - 140, páč jsem k tomu více než ohleduplný a jsem na to opatrný, aby se to neopotřebovalo a tak. 3

Ono to máme s Větví podobný, jen jeho 16V je spokojenější a živější ve vyšších otáčkách a můj 8V se sbírá naopak svižně v podstatě od volnoběhu jako nafta a ve vysokých dříve končí. Zrovna tak se mi zdá, že mám těžší a delší převody.
22:23:31
27.01.2010
kirri is back
-> Labros: papirove mas pravdu, ja s tou slabsi tech rucickovych 180 obcas udelal, je pravda, ze tomu nejak nedochazel dech a treba 160 si tam mel hned, ale treba se mi to jen zdalo, proste to bylo takovy houpaci auticko:-) a ruku na srdce xantia kombik je asi nejhezci kombik,teda aspon podle me
22:16:41
27.01.2010
Labros
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:12:46 napsal:

Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.


Však jestli tam má těch přes 80 kilo vaků tak by to kolem 200 mělo jet. S 66kou aspoň 180.
22:15:15
27.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: to kombi v téhle barvě je moc pěkný, tutoď barvu mýluju.
21:48:44
27.01.2010
tadeas
Jsem se ptal, jestli to náhodou není náš, vypadá úplně stejně...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od tadeas vložen 27.01.2010 21:48:44
21:31:01
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tadeas 27.01.10 20:37:15: V Plzni, Purkyňova ul., kousek od hospy " U Lízala".
20:52:55
27.01.2010
kirri is back
-> Jirik_Tuňák: pekne ti to fici, me taky ficivalo, ale kdeze ty lonske snehy jsou........na vrakovisti v olmiku:-)
20:37:15
27.01.2010
tadeas
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:00:48 napsal:

Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy.

Oboje X II




Kde je to prosím tě focený?
20:33:56
27.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák:

Však jo, jsem si dělal prdel.
20:12:46
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> 1560: No šak toť skutečnost. 4 Za jízdy mobilem. Vzádu jsem si vezl nový plynový kamna z Prahy. Tohle není auto, kde je potřeba dělat fotomontáže jako u Škody 120. 1



Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 20:16:18
20:04:07
27.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák:

Dobrá fotomontáž, a teď reálně? 3 3
20:02:18
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Bacha jedu kurva 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 27.01.2010 20:02:18
20:00:48
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy. Oboje X II
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 27.01.2010 20:00:48
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 20:01:13
19:43:18
27.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: tak urcite jsou vetsi jak na ibize... akorat je to dost citlivy na cistotu skla, jinak vcelku pohoda.
19:41:33
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Ty máš ty parabolky taky malinký, ale asi si taky nestěžuješ, že ?
17:47:45
27.01.2010
U-Geen
-> Syny: hlavne pokud budes kupovat novy, tak kup originaly... na starym Toledu sem po bourace dal repliky a byla to hruza, svitilo to o dost min.
17:47:15
27.01.2010
Kaprof-Pisařík
17:46:48
27.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: Toledakovi... jj, potkavacky zustavaj svitit a dalkovy se pripinaj
15:52:57
27.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: jo to maji zustat svitit, ale na cordoby se davali ty H4kovy - ovsem muzes si koupit i H1+H1, ale musi si pak predelat elektriku, jinak te ty potkavacky budou zhasinat (u H4ky zhasinaj pri zapnuti dalek aby se neprehrala zarovka)... Pokud jsou svetla delany uz na H1+H1, tak budou svitit dobre, ale tenhle tvar svetel je delanej na H4 a pak to nekdo jen prepulil a udelal 2 paroboly, takze tu puvodne spocitanou na H4 zmensil a to se dle me projevi na svitivosti... Sklo je samozrejem delany uz jinak nez pro H4ky, ale i tak se mi proste ta parabola zda mala...
15:48:29
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Podle mě H1 + H1 svítí líp než 1x H1 i na potkávačky.

Nevím jak jiný auta, ale u mě zůstávají potkávací při rozsvícení dálkových svítit. Nevím, jestli to má Južín jinak, ten má podobný světla na Toledovi, nebo se píše Toledůovi ? 5
14:51:49
27.01.2010
Syny
-> Labros: No ja to nikdy nedelal, takze to radsi ani menit nebudu :) Navic telo starteru slouzi u toho Seata zaroven jako silentblok, takze bude nutny prizvedavat motor a nejaky takvoyhle carovani... Navic nevim co je na nem v prdeli - mozna ze tobude nejaka elektrika v nem, nevim... Tak bych to asi nechal radis udelat nekde, kde vi jak na to a co pripadne u tech starteru zlobivava...
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 14:52:15
14:47:57
27.01.2010
Labros
-> Syny: necháš zrepásnout nebo ho kuchneš sám.. návod na repasi startéru je i teda na virtu
14:26:07
27.01.2010
Syny
-> Labros: jj to je mi jasny no... Ted bud nova beterka a nekdy na jere/v lete necham zrpeasnout i ten starter, pak by to melo bejt uz v cajku... Ale dost mozna je to jen tou baterii... Pac je fakt v prdeli a ma i mensi startovaci proud, tak holt jednou otocila starterem a nez se probudila uplne tak se mezitim nachvilku ten starter zatavil... Uvidime no... Pokud to bude blbnout i po vymene baterie je to jasny... Kazdopadne ze je baterka KO vim uz urcite...

-> All: Abych pravdu rekl nikdy sem neridil nejak dyl auto co ma neco jinyho nez H4ky :) Jo treba jednu jizdu a tak, ale nidky ne dlouhodobe... Je teda pravda, ze bych si dovedl predstavit, ze to bude svitit lip, ale zas tak hrozny to neni... O tech svetlech H1 a H1 sem uvazoval, a nehodlam davat tedko 5 litru za novy svetla (a jety to je takvoa mala sebevrazda, pac kdo vi jak sou na tom paraboly a jak dlouho vydrzi a tak), ale kdybych kupoval novy tak bych asi ty H1 + H1 risknul a prepojil si elektriku, aby me ty potkavacky pri zapnuti dalek nezhasinali... Vyhode je ze pak sviti soucasne jak dalky tka potkavacky, coz u H4 neni zejo... Ale na potkavajdy to musi svitit stejne ne-li hur... Bavmie li se tedy o porovnani techto dvu svetel...



www.e-cat.cz/p-799/.../l- h4-svetlomet-e-o-valeo-12- 96.html?cPath=1110...



a



www.e-cat.cz/p-25331/.../ l-h1-h1-svetlomet-e-o-vale o-12-97.html?cPath=1110...
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 14:26:57
12:15:05
27.01.2010
kirri is back
-> Labros: to mi rikej, jak se jednou vleze pod kapotu, tak se muze zacit od starteru a koncit treba u brzd, to me pripomina ze na ty bych se mel taky podivat:-)))
11:18:57
27.01.2010
Labros
jak se bavíte o okýnkách, tak teďka se děsně nasral známej na jeho jedničkovou oktávku.

Nejdřív se mu z ničeho nic samo od sebe vysypalo zadní okno na pátejch dveřích (liftback.) Prej na čerpačce, když v autě ani neseděl.

Teďka mu už podruhý spadlo okýnko ve dveřích. V tomhle počasí skvělá závada, navíc se prej stává právě jen v mrazech.

Sranda je, že už má koupený nový auto - japonce, ale nejdřív se musí zbavit oktávy. A další sranda, že ještě přede dvěma lety silně ohrnoval nos nad mým kiwikem a dělal, jak je se svojí oktávou spokojen, a dneska to nazývá parodií na auto a říká, že koncern už nikdy.
11:09:49
27.01.2010
Labros
Syny 26.01.10 22:26:57 napsal: → kirri is back: Zamky mam zamrzly taky furt (Cordoba), nastasti to jde odemknout IR dalkou a pak otevrit… Ovsem tahla klik jsou pres kluznou spojku, takze kdyz to zatuhne, tak i kdyz je auto odemceny, tak at tahas za kliku jak tahas, dvere se neotevrou a to nejsou primrzle… Proste blbej system… Central mi obcas taky blbne (tedy dalka), ale to je blbej ovladac, kdyz sezenu novej nebo dobrej, tak bez problemu… No a starter mam v prdeli nejspis taky… Pri startovani se zasekava… Otoci jednou a zastavi na vterinu a pak se zas rozjede… Ale to dela jen nekdy a ted to mozna prisuzuju baterii, ktera je kaput a je kaput od doby co to auto mam… Ovsem kdyz porovnam porizovaci cenu Cordoby a pripadne Xantie, tak je to myslim jasny :)



u toho startování se ty závady vždycky sčítaj, víš jak, horší baterka, horší kabeláž, horší ukostření, zrezlý kontakty, horší cívka na startéru... ve výsledku to deset let funguje a pak to začne blbnout, aniž by něco vyloženě odešlo.. výměnou jednoho článku toho řetězce se to většinou na nějakou dobu spraví, než začne být úzkým hrdlem zase něco jiného...
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...