takže jak jsem to spravil:) nejdrive jsem se byl informovat jak to spravit a jaky jsou nejcastejsi zavady,dost casto se stava,že se někde prodře hadička,dost často se obrousí o klínak,nebo se taky stává,že praskne ten plastovej mechanismus u světel,v mým případě se jednalo o prasklou hadičku,takže jsem nejdřív celý mechanismus demontoval z auta,vyndával jsem to směrem dovnitř,to znamená,že jsem to prostrkával jakoby do interiéru,ta guma,která je v přepážce se normálně vytrhne a pak se to protáhne,pak jsem rozdělával hadičku,nejdřív jsem ji nahřál horkovzduškou,aby šla dobře dolu,samozřejmě pozor na to,aby jste ji nepřepálili:) potom jsem hadičku rozdělal i na druhý straně a naplnil ji nemrznoucí směsí,když byla hadička plná a bez bublinek,tak jsem ji přidělal na ten mechanismus,co je vevnitř v autě/tam jak je kolečko/ a druhý konec jsem zvedl do výšky /důležitý je,aby to bylo uplne plny a bez bublinek pak nastává druhá fáze a to nalití kapaliny do těch mechanismů u světel,to jsem dělal tím stylem,že mi táta to táta roztáhnul kombinačkama/je tam pérko,tak se to musí pořád držet/ a nalil jsem tam taky kapalinu,pak se na to nacvakne hadička a potom teprve pustí/když by se to pustilo dřív,tak by vystříkla kapalina/ no a pak se to jeste musí doladit,pokud je kapaliny málo,nepůjde to až do krajní polohy a musí se dolít,pokud je jí moc uplne se to nezasouva a musi se trochu odpustit,pokud by bylo neco nejasnyho tak piste,pokusim se to vysvetlit jinak:)