skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ventilator+radiator kurenia, co vsetko?
10:23:48
13.04.2010
13.04.2010
minno
Ajaj, moja stará téma Založené v roku 2007 a dostal som sa k repasu kúrenia až o 3 roky neskôr
22:17:38
12.04.2010
12.04.2010
Krupp
Tak jsem to obrousil, klepal dulcikem a vyhnul to kolo tak ze se malem zdeformovalo a nic. Ten dulcik rozklepaval vrsek. Nastesti jsem omylem klepnul na ten kovovy naboj kola a druhym smerem se to pohlo. Pak uz stacilo zarovnat celo a slo to dolu :)
Dikes
PS: zjistil jsem ze ten motorek nejspis nejede, takze stejne asi budu shanet novy :(
Dikes
PS: zjistil jsem ze ten motorek nejspis nejede, takze stejne asi budu shanet novy :(
21:29:33
11.04.2010
11.04.2010
suri
-> Krupp: obrús to ešte viac a za tepla vyklepni
21:28:43
11.04.2010
11.04.2010
Krupp
Suri: Konec rozklepnutý byl a tak jsem ho zabrousil. Jenže tohle se nehne ani o mm z původního místa. Že by se to zdeformovalo celé jsem nepředpokládal. Taky mě teď napadlo jestli to nějaký blbec přede mnou nepřilepil :) S tím důlčíkem je to dobrý nápad, zítra zkusím. Dík :)
Bobesh: Kolo kolem nenechám, ten plech je rezavý a chci ho obrousit a znovu natřít. :)
Bobesh: Kolo kolem nenechám, ten plech je rezavý a chci ho obrousit a znovu natřít. :)
21:27:08
11.04.2010
11.04.2010
suri
-> Bobesh: najlepšie je aj tak z novších modelov silnejších vetrák a koleso celé z plastu čo ide dole lahko
21:26:42
11.04.2010
11.04.2010
Bobesh
-> suri: No v nejhorším sežene jiný.
21:24:52
11.04.2010
11.04.2010
suri
-> Bobesh: dovolím si nesúhlasiť to koleso je dostatočne pružné a prasknúť sa mi ho ešte nepodarilo aj ak som to potreboval ..
21:23:36
11.04.2010
11.04.2010
Bobesh
-> suri: Nojo ale aby ho nerozlomil,je křehký.
21:22:22
11.04.2010
11.04.2010
suri
-> Bobesh: klasika , na rotore drážky nasunuté do plastového kola a na konci kus kovovej guľatiny z červíkom
21:21:44
11.04.2010
11.04.2010
suri
-> Krupp: nie je koniec rozklepnutý? inak rozobrať to ide , väčšinou som obrúsil koniec toho uchytenia a chytil za kolo a dulčíkom vyklepol a vypadlo to , prípadne brúsiť ešte trochu hlbšie a vždy povolilo
21:18:24
11.04.2010
11.04.2010
Bobesh
-> Krupp: Pokud embéčko=1000MB,takbych nechal kolo kolem a jinak obdobný postup. Napsal bych víc ale tenhle typ jsem dlouho nedělal,minimálně v tomhle stolwetí ne
21:08:12
11.04.2010
11.04.2010
Krupp
Vytáhl jsem to z embéčka v dobré víře že to je na embéčko patří :) Myslím že i na dalších autech to bylo stejné nebo podobné..
21:03:10
11.04.2010
11.04.2010
Bobesh
-> Krupp: POdle toho popisu-je to motor topení na 742ku?
18:39:29
11.04.2010
11.04.2010
Krupp
Hodim dotaz sem, novy asi nema smysl zakladat
Rozebiram ventilator topeni abych ho ocistil a dal do poradku.. chtel jsem natrit ten plech hrncoveho tvaru na kterem je pridelany motorek. Z druhe strany drzi obezne plastove kolo s lopatkama. Bohuzel tohle kolo mi za zadnou cenu nejde sundat. Dal jsem pryc ten cervik co tam byl a pacil, striknul Konkorem ale ani se nehne. Kde muze byt problem, nedrzi to jeste na necem jinem?
Dikes
Rozebiram ventilator topeni abych ho ocistil a dal do poradku.. chtel jsem natrit ten plech hrncoveho tvaru na kterem je pridelany motorek. Z druhe strany drzi obezne plastove kolo s lopatkama. Bohuzel tohle kolo mi za zadnou cenu nejde sundat. Dal jsem pryc ten cervik co tam byl a pacil, striknul Konkorem ale ani se nehne. Kde muze byt problem, nedrzi to jeste na necem jinem?
Dikes
00:15:38
24.03.2007
24.03.2007
PeterP136
-> minno: Ako Ti radia rebra radiatoru preplachni saponatom a vymen tesnenia v kohute ak mas silikonovu (alebo nejaku co nereaguje s nemrzkou) pastu tak nou kohut namaz a mas s nim nadosmrti pokoj.
Ventilator aj cele kurenie mozes vycistit od cierneho sajrajtu ktory sa tam za roky nausadzal. Ventilator som skusil este trochu premazat litnou vazelinou a vycistil som komutator a trochu napruzil pruzinky uhlikov.
Vetrak mi na pomalej rychlosti ide sice pomaly vzduch to fuka silnejsie nez felda na prvom stupni.
Ventilator aj cele kurenie mozes vycistit od cierneho sajrajtu ktory sa tam za roky nausadzal. Ventilator som skusil este trochu premazat litnou vazelinou a vycistil som komutator a trochu napruzil pruzinky uhlikov.
Vetrak mi na pomalej rychlosti ide sice pomaly vzduch to fuka silnejsie nez felda na prvom stupni.
15:05:40
23.03.2007
23.03.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> FORM: jak jinak
13:49:49
23.03.2007
23.03.2007
VeTeV
-> FORM: kolik u vas kostuje komplet?
11:13:56
23.03.2007
23.03.2007
Labros
-> minno: stál 500.. asi půl roku předtím jsem mohl koupit celý topení za 800 a nevzal jsem ho
15:31:41
22.03.2007
22.03.2007
FORM - zlomená ojnice
moc práce, koupím si nové topení
13:15:01
22.03.2007
22.03.2007
Mishoooo
-> Bobesh: pekny navod... tiez som to absolvoval... ale popravde by som si uz na vsetko nespomenul keby som to spisoval
12:10:17
22.03.2007
22.03.2007
minno
-> Bobesh: no konečne rozumná odpoveď. ktovie, kedy sa zas k tomu dostanem, ale dík
19:41:17
19.03.2007
19.03.2007
Bobesh
-> minno: Ňo,co budeš potřebovat,uvidíš,až to rozhodíš. Rozhodně propláchnout radiátor odmašťovadlem a pak octovou vodou,vyfoukat lamely tlakovým vzduchem. Do kohoutu topení nový "o" kroužek a talířový těsnění pod něj. Se samotným motorem mnoho nenaděláš,je to svým způsobem bezúdržbové ale ty jseš punťa a šikovnej. Vyfoukat tlak. vzduchem,vymýt tech. benzínem,vyfoukat,kontrol
a uhlíků,pokud jsi trpělivej,tak něčím hubeným protáhnout mezery mezi lamelami kolektoru,pak na vrtačku a jemným smirkem přeleštit do čista,vyfoukat prach a případně vyměnit uhlíky. Pár kapek motoráku do filců uložení ložisek a na hrídel zvenku. Víc pro něj nemůžeš udělat a určitě mu neuškodíš. Sundej lanovody táhel klapek a kohoutu,struny očisti,případně vyměň pokud jsou "nazrzlé" či zohýbané,prolel lanovody směsí motoráku a KONKORu.těleso vymeť štětcem od prachu,vyfoukej a vytři. Při kompletaci zachovej nebo nahraď novým molitan okolo radiátoru,aby ti okolo netáhl vzduch. Po montáši do vozu seřiď chod táhel na ovládacích páčkách aby vše dovíralo a nebyly zbytečné vůle. Víc mě nenapadá.
15:48:53
19.03.2007
19.03.2007
minno
len fakt že či kúpiť do toho celého nejaké nové kompoňenty a tak.
15:47:40
19.03.2007
19.03.2007
minno
-> Karel.: veľa bordelu tam nepredpokladám, vravím "topí" parádne, tiahla to je detail, aj tie sú nastavené tip top
15:44:57
19.03.2007
19.03.2007
minno
Labros 19.03.07 15:34:18 napsal: -> minno: a ty extra nízké otáčky na druhém stupni - možná by stačilo očistit kontakty na tom omezovači s vinutým drátem.už som to riešil dávno ak si pamätáš a aj tak som nič nevyriešiel. Odporovým vinutým drôtom to nie je, ten je v stave tip-ťop :-)
15:43:41
19.03.2007
19.03.2007
minno
-> Labros 19.03.07 15:33:32: a koľko stál?
15:39:10
19.03.2007
19.03.2007
Karel.
-> minno: rozdělej komplet topení a to tělísko vymyj a uvidíš co tam bude za bordel jsem to dělal a teď to i nádherně toopí jo a kup i new těsnění na kohoutek a seřiď táhla
15:34:18
19.03.2007
19.03.2007
Labros
-> minno: a ty extra nízké otáčky na druhém stupni - možná by stačilo očistit kontakty na tom omezovači s vinutým drátem.
15:33:32
19.03.2007
19.03.2007
Labros
tož ten ventilátor, co jsem kupoval jako new loni, byl origo.
14:40:58
19.03.2007
19.03.2007
minno
radiator bude asi v pohode, bo kuri jak das, maximalne ho asi len trochu vycistit...a nie su tam nejake vlozky alebo nieco vhodne na vymenu?
a ventilator - ten ide v pohode, nehuci, len na druhom stupni ma uz nejaky cas extra nizke otacky. Oplati sa to repasovat, ci radsej kupit new? Da sa to vobec kupit new origo?
a ventilator - ten ide v pohode, nehuci, len na druhom stupni ma uz nejaky cas extra nizke otacky. Oplati sa to repasovat, ci radsej kupit new? Da sa to vobec kupit new origo?
14:32:51
19.03.2007
19.03.2007
minno
pri vymene palubky by som aj mohol porepasovat tieto dve veci ked uz k tomu bude taky super pristup :)
Tak sa xem spytat, ze co vsetko sa s tym da robit, co vsetko sa da do toho este kupit nove a co sa vlastne oplati.
Tak sa xem spytat, ze co vsetko sa s tym da robit, co vsetko sa da do toho este kupit nove a co sa vlastne oplati.