Tak jsem to obrousil, klepal dulcikem a vyhnul to kolo tak ze se malem zdeformovalo a nic. Ten dulcik rozklepaval vrsek. Nastesti jsem omylem klepnul na ten kovovy naboj kola a druhym smerem se to pohlo. Pak uz stacilo zarovnat celo a slo to dolu :)
Dikes
PS: zjistil jsem ze ten motorek nejspis nejede, takze stejne asi budu shanet novy :(
Suri: Konec rozklepnutý byl a tak jsem ho zabrousil. Jenže tohle se nehne ani o mm z původního místa. Že by se to zdeformovalo celé jsem nepředpokládal. Taky mě teď napadlo jestli to nějaký blbec přede mnou nepřilepil :) S tím důlčíkem je to dobrý nápad, zítra zkusím. Dík :)
Bobesh: Kolo kolem nenechám, ten plech je rezavý a chci ho obrousit a znovu natřít. :)
-> Krupp: nie je koniec rozklepnutý? inak rozobrať to ide , väčšinou som obrúsil koniec toho uchytenia a chytil za kolo a dulčíkom vyklepol a vypadlo to , prípadne brúsiť ešte trochu hlbšie a vždy povolilo
-> Krupp: Pokud embéčko=1000MB,takbych nechal kolo kolem a jinak obdobný postup. Napsal bych víc ale tenhle typ jsem dlouho nedělal,minimálně v tomhle stolwetí ne
Rozebiram ventilator topeni abych ho ocistil a dal do poradku.. chtel jsem natrit ten plech hrncoveho tvaru na kterem je pridelany motorek. Z druhe strany drzi obezne plastove kolo s lopatkama. Bohuzel tohle kolo mi za zadnou cenu nejde sundat. Dal jsem pryc ten cervik co tam byl a pacil, striknul Konkorem ale ani se nehne. Kde muze byt problem, nedrzi to jeste na necem jinem?
-> minno: Ako Ti radia rebra radiatoru preplachni saponatom a vymen tesnenia v kohute ak mas silikonovu (alebo nejaku co nereaguje s nemrzkou) pastu tak nou kohut namaz a mas s nim nadosmrti pokoj.
Ventilator aj cele kurenie mozes vycistit od cierneho sajrajtu ktory sa tam za roky nausadzal. Ventilator som skusil este trochu premazat litnou vazelinou a vycistil som komutator a trochu napruzil pruzinky uhlikov.
Vetrak mi na pomalej rychlosti ide sice pomaly vzduch to fuka silnejsie nez felda na prvom stupni.
-> minno: Ňo,co budeš potřebovat,uvidíš,až to rozhodíš. Rozhodně propláchnout radiátor odmašťovadlem a pak octovou vodou,vyfoukat lamely tlakovým vzduchem. Do kohoutu topení nový "o" kroužek a talířový těsnění pod něj. Se samotným motorem mnoho nenaděláš,je to svým způsobem bezúdržbové ale ty jseš punťa a šikovnej. Vyfoukat tlak. vzduchem,vymýt tech. benzínem,vyfoukat,kontrol
a uhlíků,pokud jsi trpělivej,tak něčím hubeným protáhnout mezery mezi lamelami kolektoru,pak na vrtačku a jemným smirkem přeleštit do čista,vyfoukat prach a případně vyměnit uhlíky. Pár kapek motoráku do filců uložení ložisek a na hrídel zvenku. Víc pro něj nemůžeš udělat a určitě mu neuškodíš. Sundej lanovody táhel klapek a kohoutu,struny očisti,případně vyměň pokud jsou "nazrzlé" či zohýbané,prolel lanovody směsí motoráku a KONKORu.těleso vymeť štětcem od prachu,vyfoukej a vytři. Při kompletaci zachovej nebo nahraď novým molitan okolo radiátoru,aby ti okolo netáhl vzduch. Po montáši do vozu seřiď chod táhel na ovládacích páčkách aby vše dovíralo a nebyly zbytečné vůle. Víc mě nenapadá.
Labros 19.03.07 15:34:18 napsal: -> minno: a ty extra nízké otáčky na druhém stupni - možná by stačilo očistit kontakty na tom omezovači s vinutým drátem.už som to riešil dávno ak si pamätáš a aj tak som nič nevyriešiel. Odporovým vinutým drôtom to nie je, ten je v stave tip-ťop :-)
-> minno: rozdělej komplet topení a to tělísko vymyj a uvidíš co tam bude za bordel jsem to dělal a teď to i nádherně toopí jo a kup i new těsnění na kohoutek a seřiď táhla
radiator bude asi v pohode, bo kuri jak das, maximalne ho asi len trochu vycistit...a nie su tam nejake vlozky alebo nieco vhodne na vymenu?
a ventilator - ten ide v pohode, nehuci, len na druhom stupni ma uz nejaky cas extra nizke otacky. Oplati sa to repasovat, ci radsej kupit new? Da sa to vobec kupit new origo?