skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Otáčkomer na 110l
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 11.06.2009 do 17.06.2009, založil/a Winged_Arrow
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Didakticky dost dobré.. No prolisovaný je to teda hezky, to je možná odolnější než ten rovný plech u kila. Díky, schovám si na pak..
-> Jozka: Lepsiu foto nemam, takto vyzera oddeklovany vrch palubky na erke s pohladu z hora, cez celne sklo....
Takze je to vlastne plech s otvormi vystuzeny prelismi, na nom je prisrobovana palubka, jeden srob vidno na foto nad ventilatorom.
Kryt je potiahnuty kozenkou a nacvakava sa takymi cudlikmi do diery - oznacene bielym kruhom
Takze je to vlastne plech s otvormi vystuzeny prelismi, na nom je prisrobovana palubka, jeden srob vidno na foto nad ventilatorom.
Kryt je potiahnuty kozenkou a nacvakava sa takymi cudlikmi do diery - oznacene bielym kruhom
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): No, já zas nemám tak dobře prozkoumaný erko, vím jen, že shora je otvor pro výměnu žárovek atd., což kilo nemá. Tam se odklápí - vysouvá ta kaplička. No, než to budu dělat, budu-li to dělat, musel bych okouknout, jak a jestli to má 110R zpevněný, už třeba jen kvůli drnčení..
-> Jozka: priznam sa, ze neviem, ako je to v kile, ja mam len erku a kilo bez pristrojovky som este nevidel
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Hele, když už jsme to téma taky skoro znárodnili - napadlo mě dodatečně: Kdybys 110R do kila dával, tak bys nahoře vyříznul nějakej manipulační obdélníkovej otvor, vyztužil ohybem nebo rámečkem, zaplácnul nějakým platem a hotovo? Jde mi o to vyztužení, on je to sice jen rovnej plech, ale u kila tuhosti nikdy nazbyt..
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): S estetickým hodnocením 110R palubky souhlas, mě ten sdruženej přístroj připadal u MB a pak i kil hnusnej už jako dítěti, palubka erka mi přišla úžasná a kulatý budíky v užovce byly to jediný, co se mi na ní zpočátku líbilo. I když třeba u kila to bylo asi praktický výrobně, jenom se prohodí dvířka s budíkama a hurá do Anglie.. A sdruženářský návrat u 105/120 byl taky asi motivovanej víc ekonomicky, než esteticky.
No, jestli chce předělávat celý auto, tak máš taky úplnou pravdu, hraní s palubkou mu bude příjemně oddechovou činnost od různého řezání, broušení a svařování - můžu potvrdit z vlastní zkušenosti.
No, jestli chce předělávat celý auto, tak máš taky úplnou pravdu, hraní s palubkou mu bude příjemně oddechovou činnost od různého řezání, broušení a svařování - můžu potvrdit z vlastní zkušenosti.
-> Jozka: no ked chce chlapec menit motor a postupne kompletne prerabat. tak erkova palubka (podla mna to najkrajsia, aka sa kedy do zadohrabov davala) bude uz len oddychova jezdy so zvarackou
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Takk to by se mi, starýmu nostalgikovi a milovníkovi kulatejch budíků s Cr rámečkama, zdálo být taky úplně nejvíc nejlepší řešení. Bohužel poměrně pracné..
-> Juraj Hartmann: Hmmm, nebudem rypat, vynimocne... sice je to narocnejsia uprava, musis prerabat uchytenie, ale co tak erkova palubka?
-> Juraj Hartmann: Taky jsem měl otáčkoměr pod popelníkem a časem jsem se naučil na něj šilhat, jde to, ale.. Lepší bylo řešení, který jsem koupil od kamaráda už s autem, do kila totiž hezky pasuje palubka z Golfa - snad to bylo jedničkový GTI, a dalo se to i beze stop zase odstranit.
Tvoje červený kolečko je hezky v zorným, ale připadá mi jako pěst na oko. Osobně bych palubku neprznil, navíc ono za ní zas až tolik místa není a i uchycení bude malinko problém, takže bych volil RPM v pouzdře na tykadle k A sloupku - když už, nebo ještě lépe nahradil bych celý palubní přístroj plechovou vložkou a napral tam kulatý budíky ze 120LS.. Dá to sice nějakou práci, ale dle mého to může vypadat i elegantně a neposlední výhoda je ta, že až tě to omrzí, zas to vyhodíš..
Ale kdo si hraje nezlobí, palubku na experimenty asi ještě seženeš.. taky asi doma nějakou ještě mít budu
.
Jo ještě jednu nevýhodu má to zapuštění - když se ti z budíku vyklepe kablík, nebo shoří žárovka, budeš mít zábavu na celý odpoledne..
Tvoje červený kolečko je hezky v zorným, ale připadá mi jako pěst na oko. Osobně bych palubku neprznil, navíc ono za ní zas až tolik místa není a i uchycení bude malinko problém, takže bych volil RPM v pouzdře na tykadle k A sloupku - když už, nebo ještě lépe nahradil bych celý palubní přístroj plechovou vložkou a napral tam kulatý budíky ze 120LS.. Dá to sice nějakou práci, ale dle mého to může vypadat i elegantně a neposlední výhoda je ta, že až tě to omrzí, zas to vyhodíš..
Ale kdo si hraje nezlobí, palubku na experimenty asi ještě seženeš.. taky asi doma nějakou ještě mít budu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jo ještě jednu nevýhodu má to zapuštění - když se ti z budíku vyklepe kablík, nebo shoří žárovka, budeš mít zábavu na celý odpoledne..
-> Juraj Hartmann: to co je na fotce se mi osobně celkem líbí...akorát je to trochu mimo dohled pokud se na to chceš kouknout za jízdy nebo tak
-> Juraj Hartmann: klidně znič palubku, potkáme se v pekle
Skoda kazit pristrojovku....
-> Juraj Hartmann: podle mě se hodí spíš doprostřed, než takhle schovat do kouta...
-> Juraj Hartmann: no a co by si chtěl slyšet, jestli ho tam chceš tak ho tam prostě dej
Prosím čo by ste povedali na taketo umiestnenie otackometra??
Dovolil som si použiť foto z galérie :-)
Dovolil som si použiť foto z galérie :-)