Blbne tachometr nebo otáčkoměr?

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 03.06.2009 do 06.06.2009, založil/a Luboš
řadit dle data
21:32:13
06.06.2009
stovkar
-> Luboš: 3 107 107
07:02:14
05.06.2009
Luboš
-> jarda.u1: vyndám ho dám do cestovní lednice, pak bude ukazovat pořád stejně 3
18:40:15
04.06.2009
jarda.u1
-> Luboš: Myslim,ze se timto zabyvali jiz v osmdesatych letech.V jednom starem cisle sveta motoru jsem kdysi objevil test,kde zkouseli presnost tachometru u Skody (120?),nevim uz presne.Pamatuji si akorat,ze pri rychlosti 120 km/h byla odchylka od skutecne rychlosti tusim ze 12 km/h.Co se s tim da delat?Asi nic,protoze mechanicky tachometr bude ukazovat jinak v parnych dnech,nez napriklad v zime.Leda,ze bys dokazal udrzet porad stejne klima pro tacho.....3
06:33:55
04.06.2009
Luboš
samozřejmě mi taky kecá, normálně zhruba o 6-7 km/h podle info radarů. Ale za horka je to už o 15 a víc.



digitální dávat nechci, tak holt se s tím asi smířím 1



ovšem kdyby někoho napadlo řešení, či už to nějak řešil, rád si to poslechnu.
upraveno 1x, naposled 04.06.2009 06:35:06
23:07:26
03.06.2009
David29
-> Nwkt: Mě 10km/h... teda fakt je ten, že mám o 10% nižší profil...

Ale když jsem měl předpisovej, tak mi to kecalo přesně o těch 10%, což v 100km/h znamenalo, že jedu 110km/h.



Prostě ty škodovácký tachometry jsou pouze orientační 3
23:05:31
03.06.2009
Nwkt
-> David29: 10% ne snad
23:02:29
03.06.2009
David29
-> jarda.u1: Kecaj relativně všochni, ale málo kterej v toleranci +/- 10km/h 3

Nevim, jak moc se dá věřit těm pouličním radarům, ale třeba u Iveca mi to vždycky sedělo...
22:58:55
03.06.2009
jarda.u1
-> David29: jj,mas recht.Ale vseobecne,jakej origo tachac (myslim i v jinejch autech) nekeca?
22:55:29
03.06.2009
David29
-> jarda.u1: Oni (třeba Tuneři (i T#2 3) to spíš používaj kvůli jinejm kolům, a taky kvůli tomu že škoda tacháče všeobecně kecali.... si myslim
20:29:03
03.06.2009
jarda.u1
-> Luboš: Problem bych videl spise v tom tachometru.Je to mechanicky pristroj,ktery vlivem zmeny teploty ma jiny odpor.Kdyz je zima tak ztuhne a kdyz je teplo,tak jde volneji.Taky jsem si tohoto jevu vsiml a proto nekteri pouzivaji pro presne mereni napr. digitalni cyklotachometr.4
20:28:14
03.06.2009
Kočislav
-> Luboš: Mám 136GL, tzn. tytéž budíky a všiml jsem si téhož jevu. V létě, nebo v zimě, pokud palubkou proudí teplý vzduch z topení mi tachometr ukazuje víc, taky téměř o 10 km/h, ale poradit s tím nedokážu. Jediné co mě napadlo, jestli se některý zásadní díl v tachometru nemůže tím teplem roztáhnout natolik, aby zkresloval funkci tacho.
11:46:13
03.06.2009
Luboš
-> vaclav785: škoda 125L sdružený budíky (doplněno i dole)



spíš jsem to myslel tak, jestli otáčkoměr může v závíslosti na teplotě ukazovat špatně.
upraveno 2x, naposled 03.06.2009 11:48:38
10:25:50
03.06.2009
vaclav785
-> Luboš: sice nevím co to je za auto, ale pokud je to mechanický tachometr (s náhonem) tak jediné co je u něj elektrického je žárovka na podsvícení a otáčkoměr na to nemůže mít vliv
10:16:53
03.06.2009
Luboš
Při vyšších okolních teplotách mi na stejné otáčky ukazuje tacho o cca. 10 km/h víc. (ráno v 5 do práce oproti odpol. z práce)

zkusil jsem vyměnit budíky za zánovní s 30 tis.km, myslel jsem, že je špatný tachometr, ale chovají se stejně.

Může byt chyba v elektrice otáčkoměru?

Náhon tacha přece nemůže v závislosti na teplotě ukazovat jinak.



je to 125L sdružené budíky
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 11:46:55
Extreme Tyres