Facet zapojeni

prohledat
154 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 26.11.2008 do 06.01.2013, založil/a futura
řadit dle data
13:13:11
16.01.2009
futura
To Vaclav 785, hele, mohl bys to trosku rozvest? Pokud mozno co tam presne nabastlit a jak? Bude to cidlo plnit takhle dve funkce, nebo je lepsi to upraveny na pumpu dat nekam jinam a to na kontrolku nechat jak je?
08:22:18
16.01.2009
vaclav785
-> Syny: tak tam dáš invertor z tranzistoru a je to když bude na čidlu - (svítí kontrolk pumpa pumpovat nebude když tam nebude nic tak pumpa pumpovat bude
07:18:27
16.01.2009
futura
No jo, taky jsem uvazoval nad tim altikem, ale vypada to, ze je pod napetim hned po zapnuti klicku, takze asi nezbejva fakt nic jinyho, nez jit do toho special spinaciho cidla, kdyz nechci, aby to jelo furt. Ale aspon ten spinaci cudlik je fajn napad, takze ten si tam dam.
00:37:44
16.01.2009
Syny
Ted sem nad tim premejslel a je to hovadina... :) Doslo mi, ze kdyz kontrolka oleje sviti,tak je kontakt sepnutej a kostri se to... Takze to co sem psal je blbost, jelokoz by to fungovalo tak, ze by pumpa makala jen tehdy, kdyz by kontrolka svitila :) Takze beru zpet :)
13:21:38
15.01.2009
futura
Jeste me napadlo, co v motoru dava stavu, jen kdyz se toci? Napada me jedine alternator. Myslite, ze by cesticka mohla vest tadyma? Jinak to tlacitko na nouzovy nacerpani mi pripada jako super napad.
10:05:11
15.01.2009
futura
Takze si to shrneme s ohledem na hodne velky lamy v elektrice. Zapojeni samotny pumpy ok, kostra je telo pumpy, plus jde na 87 rele pres pojistku. (kolik tam dat?)

30 na rele je taky jasny-silovej privod od baterka

86 by asi melo bejt spinany klickem pres 15, proste zapne se klicek, jde stava

85 jsem si nechal nakonec, protoze normalne je to kostra rele, tadyx pochopitelne taky, ale chapu to tak, ze zrovna tohle zapojeni umoznuje, ze se Facet chova pozadovanym zpusobem.

Kdyz tuhle kostru dam na cidlo oleje, tak pokud neni tlak a sviti kontrolka, nemaka to, pac neni sepnuto, jak je tlak a kontrolka zhasne, tak by to makat melo.

Mozna to blbe chapu, ale moje cidlo oleje je na principu odpojeni kostry, do kontrolky jde stava, privod od cidla to kostri, takze kdyz neni tlak, sviti to, pokud natlakovano, odpoji se kostra a kontrolka zhasne.Takze me to vychazi, ze tlakovy cidlo by melo bejt na opacnym principu a ze to bohuzel asi nejde.

Pokud se mejlim, budu jedine rad, zkuste pripadny nazory podat pokud mozno polopaticky.Dik
22:21:24
14.01.2009
Šemik
Dobré je dát ten odbublinkovávač z Fa i na obyč 742 pumpu s tím, že nádobka odbublinkovávače se umístí nad úroveň karburátoru - s tím jak vysychá plovákovka se stále pomalu doplňuje benzínem který zbyl v odbublinkovávači 4 Na den, nebo dva je to ideální :) Mám to tak v autě, a třebaže dočasný 120 motor je neskutečný křáp tak pumpovat ručně opravdu není nutno :) (Pumpa typ starý Fa)
20:44:40
14.01.2009
Syny
-> Nwkt: Druhej privodni kabel jak sem psal ja - ze to bude cerpat 5 vterin po otoceni klicku do 1. polohy...
20:31:18
14.01.2009
Nwkt
-> Syny: A start?
20:25:32
14.01.2009
Syny
-> Majklsto: Tyjo ale to by slo... Od druhy pojistky na spinaci kontakt rele a dal to odvest na cidlo tlaku oleje. A na spinany kontakt privest a odvest to na pumpu... Tim padem kdyz by svitila kontrolka oleje a klicek byl zapnutej tak by pumpa nesla - sla by jen v pripade, ze by kontrolka nesvitila a byl zapnutej klicek... :) To neni blby...
upraveno 1x, naposled 14.01.2009 20:45:44
16:24:28
14.01.2009
Labros
-> Majklsto: čidla tlaku oleje? tak jednoduše to asi nepůjde 4
16:21:23
14.01.2009
Majklsto
-> futura: tak si zapoj kontakt od cidla tlaku ako spinaci kontakt na rele a mas po probleme

paralelne k tomu das tlacitko ktorym si nacerpas benzin pred startovanim
09:44:02
14.01.2009
Labros
Jako co k tomu chceš říct, samozřejmě to můžeš zapojit přes obyčejné relé jako je ke světlům, pofachá to, taky jsem to nějakou dobu takhle měl, relé se spíná kontaktem 15 třeba od cívky, napájí se káblem od altíku, akorát že v krizovým případě třeba havárie se může stát, že čerpá a čerpá, tak je to na tobě, jestli to tak chceš mít.
07:39:47
14.01.2009
futura
To spinaci cidlo na olej beru jako krajni reseni, sice by me asi netrapil tlak oleje, ale cidlo ne zrovna laciny, maji ho jen v par specialkach venku, takze kdyby odeslo, dodani novyho by dost trvalo. Spis bych rad vyzkousel to zapojeni ,jak mi nekde radili, kostra od civky na 85 kostru rele, pry to taky maka, jen kdyz motor bezi.Pokud je tady nekdo chapavejsi na elektriku nez ja, tak by bylo fajn, kdyby se k tomu mohl vyjadrit, plusy,minusy.
15:32:02
13.01.2009
Labros
anebo spíš problikne hned po startu.
14:49:21
13.01.2009
Syny
-> petr s: Co sem slysel, tak se to zapojovalo na kontrolku tlaku oleje... Kdyz se rozsvitila pri startu tak se pumpa zapla a kdyz se vypl motor, nebo se kontrolka rozsvitila znova, tak se vypla... Ovsem pri tomhle zapojeni muze bejt problem v tom, ze kdyz problikne kontrolka za jizdy, treba pri tom brzdeni, tak se te ta pumpa vypne...
14:45:47
13.01.2009
petr s
-> Syny: Ale nemaže tak nejde benzín a škodovka prvních 5 vteřin nemaže
14:44:11
13.01.2009
Syny
-> futura: Pres ten olejovej spinac to jde taky, ale potom je blby kdyz te nahorou nekde pri brzdeni problikne kontrolka az budes mit min oleje a vypne se te pumpa,takze popojedes kousek a tam te to zdechne 40
14:12:28
13.01.2009
futura
Facet ma jeden drat napajeni, kostreny je to telesem cerpadla. Idealni zapojeni by pravdepodobne bylo jako u vsterikovych systemu, zapnu klicek, natlakuje a vypne. Po naskoceni motoru jede furt. Jenze tady je to nad my elektrikarsky schopnosti, je tam zpozdovaci rele jeste nejaky, proste na mne moc slozity. Potom jsou jeste dve moznosti, ktery umoznujou ,ze se cerpadlo zastavi, kdyz chcipne motor a to bud napajeni pres specialni olejovej spinac, takze pokud je tlak, bezi, neni tlak, nebezi, nebo pry napajeni z civky. Vzhledem k tomu, ze pri obojim by melo stacit i nekolik otacek starteru, aby se doplnila hladina, mohlo by to resit i to blby dlouhy startovani po delsim stani.Davat to natvrdo pres vypinac se mi nejevi jako idealni, i kdyz funkcni to pochopitelne je, takova situace, kdy to nebudu moct vypnout vyloucena neni a pokud se tomu da predejit, tak to aspon zkusim. Jeste uvazuju o narazovym vypinaci, kterej maji nektery vstriky, vetsi rana cerpadlo vypne.Vracecku davat budu, regulacni ventil pro sichr taky, ono takyzalezi na tom, kolik ktera facetka tlaci, je vic modelu a riskovat, ze uzaviracka bude furt makat jako nava mi taky nepripada nejlepsi.
13:31:34
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Jo SEDR je dalsi srac kterej chci vykopnout a dat LEKR 40
13:29:07
13.01.2009
vaclav785
-> Tuner#2: tak to máš asi lepší než já
13:27:08
13.01.2009
Syny
-> Tuner#2: To jo mozny, ale nemeni to nic na tom, ze proste nez se otoci motor, tak tam ten benzin do toho karburatoru nedostanes :) A u SEDRu je znamo, ze se ten benzin z plovakovky vyparuje kdyz je horkej motor nebo to dyl stoji...
13:25:20
13.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: No jasně, jen jsem chtěl potvrdit Matthesovo slova, že Fávo pumpa je někde jinde.4
13:24:59
13.01.2009
Syny
-> Tuner#2: Jak pise Nwkt 4
13:23:50
13.01.2009
Nwkt
-> Tuner#2: Jenže Fáčko má LEKR a škodovka SEDR, takže tohle bych jako reálný neviděl
13:22:43
13.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Je pravda to co píše Matthes. U Fáva který stojí týden přijdu a jde na první otočení a žádné chcípnutí se nekoná a přitom jsem benzín nikdy nepumpoval. Zato u GLSa když bych nenapumpoval, tak po týdnu startovalo tak na 4x. To jen tak na okraj.
upraveno 1x, naposled 13.01.2009 13:23:13
13:07:14
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Nojo ale zas je to delany na favo a kde to ma nadrz a kde skodovka...
13:05:52
13.01.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je pekny, ale az kdyz se toci motor 3
13:05:38
13.01.2009
vaclav785
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale furt je to málo při startu po dlouhé době (tedy moje zkušenost)
13:03:48
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Jenze ta co nema packu pumpuje vic nez ta stara...
13:01:33
13.01.2009
Syny
-> vaclav785: no prave a to by resilo to co tu pisu... Jelikoz uty pumpy co mas ani nejde rucne naperpat a u ty co to jde me to zase sere to delat 3
12:58:51
13.01.2009
vaclav785
-> Syny: to jo já jen že když jsem měl starý fáčko s normální AC pumpou, tak když to tejden stálo tak jsem k tomu přišel napumpoval a bylo a krásně to chytlo, ale ted s tím musím točit, dokud se tam ten benzín nenačerpá
12:58:43
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No me vyschne plovakovka ale i spadne benzin... prece se nevypari cela hadice az k cerpadlu 8
12:55:39
13.01.2009
Syny
-> vaclav785: Pokud se jezdi kazdej den a neni venku -20°C tak chytne i skodovka s normalni AC pumpu na prvni otoceni - alespon me...
12:54:06
13.01.2009
vaclav785
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jako nechci ti odporovat já tu pumpu mám (ve fáčku) pokud s autem jezdím každý den pohoda chytne na první škrtnutí ale pokud stojí třeba tejden tak ta hladina spadne a s motorem se musí chvíli točit
12:53:34
13.01.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jenze to ze te pada hladina je tim, ze se vyparuje benzin z karburatoru...
12:51:45
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: -> Syny: Jenze u ty novy favo pumpy hladina nepada protoze nema takovy kokotsky ventilky + ma lepci vytlak.
12:49:10
13.01.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale JAK u mechanickyho cerpadla docilis toho, aby te to nacerpalo plnou plovakovku pred jizdou teba po dvoudennim stani? Nijak :) A od toho by tam byla ta elektricka pumpa... Za jizdy to stiha v pohode cerpat i ta mechanicka, ale prave ze pred startovanim (i vlete kdyz je hic) je lepsi kdyz je plovakovka plna, protze se z ni odparuje benzin a pak to muze blbe chytat... Treba ja mel velky problemy startovat v lete po jizde na dalnici...
12:43:11
13.01.2009
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: I po delšim stání? Když spadne hladina?
12:42:25
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No to ja chapu ale kdyzbys dal novy poradny cerpadlo s obtokem tak ti to chytne taky napoprve.
11:48:45
13.01.2009
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Protoze odpadne pumpovani benzinu pred jizdou a o to mi jde... Abych pri startovani mel plnou plovakovku benzinu... To co tam pak uz bude tlacit benzin je mi fuk :)

-> Luboš: Elektricka membranova? Fiha :) To sem neveel - to zni zvlastne :)
10:09:04
13.01.2009
jerzy
-> radekp: jsem si myslel ze to tak bude, akorat o tom jehlovem ventilu jsem nic nevedel, takze pohoda, uz je to jasne, a zda se ze obsah teto diskuze prinesl kazdemu neco ale autor tematu z toho zatim nic nema 2
09:48:27
13.01.2009
radekp
-> jerzy: se neumíš podívat do mojeho auta?1

spínání je na 1. polohu klíšku a žádná vracečka není, pumpuje pořád, viz. Luboš a U-Geen
09:45:34
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny 13.01.09 01:37:26: Proc to delas takhle slozite? Kdyzbys dal odbublinkovac a tu novou AC pumpu bez packy z fava tak je to ok a nemusis se kalet s eletrikou drahou 6
08:15:23
13.01.2009
Luboš
-> Syny: facet je elektrická membránová pumpa a ten ventil opravdu nepřetlačí. AC pumpa taky tlačí pořád, tedy životnost bude podle mě stejná.
02:47:08
13.01.2009
Syny
-> U-Geen: Pockej, ja mam za to ze FACET neni membranova pumpa, ale elektricka pumpa. A jehlovej ventil sice nepretlaci, ale tlakuje te porad i kdyz je ventil zavrenej, takze tim obtokem nic nezkazi a mozna ji prodlouzi zivotnost...
02:44:49
13.01.2009
U-Geen
-> Syny: ale me by zajimal duvod, proc ho tam davat, kdyz membranova pumpa (aspon ty facetky co tu vsichni mame) nepretlaci jehlovej ventil?
02:42:10
13.01.2009
Syny
-> U-Geen: obtok pokud bude mit zapojenou facetku tak, ze mu to pozene benzin furt od nastartovani do chcipnuti... Mozna si to blbe pochopil, mozna sem to blbe napsal :)
02:36:58
13.01.2009
U-Geen
-> Syny: u membranovy pumpy vracecka? proc?
01:39:45
13.01.2009
Syny
-> futura: Jinac pokud to budes mit zapojeny ze te to pozene benzin furt, tak to normalne zapojis na 2. pojistku a kostru a udelas idealne obtok benzinu - tedy aby kdyz se zavre jehlovej ventil na karburatoru to netlacilo benzin "na prazdno", tak to bude tlacit benzin zpatky do nadrze... Po otevreni karbu, to zase potece do karbu a po zavreni ventilu zase do nadrze a to se bude opakovat... Ten obtok se tam dava z favoritu mam ten pocit... Takova bila mala nadobka myslim...
Extreme Tyres