Přidal bych k tomu můj pohled jak sem celou situaci bral v přímém přenosu.
Už od vracáku jsem se k oběma začal poměrně rychle blížit. v levé z kopce jsem viděl, jak se Nepér drží vnější stopy, tak jsem to bral, jako že mě pouští a podjel ho klasicky vnitřkem.
Pak jsem ale začal dost rychle dojíždět bílou a tak jsem musel jít z plynu o dost dřív než obvykle (nechtěl jsem se na něj moc lepit), takže jsem vjížděl do zatáčky pomalejc (jinak bych byl dávno před Nepérem)
Neviděl jsem ho ve zpětném protože byl v mrtvym úhlu, ale věděl jsem, že asi bude někde vedle mě těsně za mnou, a tak sem se snažil zatáčku projet plynule víc vlevo než se normálně jezdí, ale abych se tam ještě vešel a nemusel v průběhu brzdit což by byl moh bejt mnohem větší prů*** (kdo to zná, tak ví, že ideál stopa tam je styl obrubník-obrubník/podlaha ) Myslím, že místa sem na tom vnitřku nechal poměrně dost. Z tohohle pohledu bych řek, že to je minimálně tak 1,5šířky auta.
s26.postimg.org/vugkadhhl /zat_ka.jpg
PS:
Eidy: Díky za zastání. Opravdu jak píšeš s tim 1,5tuny těžkym autem těch 122kW fakt neni zas tak moc a dát to pod 2:10 na těch obyčejnejch Nokianech opravdu neni sranda a chvílema je to fakt na hraně přilnavosti, ale ještě snad pár s dokážu někde stáhnout. Telemetrie mi ideální kolo píše kolem 2:08 a to už bych nesměl udělat jedinou chybku a nebo to chce lepivější pneu abych se dostal na čas Pallase a jeho RX-8 se 170kW
