![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Tuner#2: Jo blbá náhoda. Zase na druhou stranu, div že se to v takových situacích neděje častěji, vyhnutí se je spíš dílem náhody, tady to holt bylo přímo na komoru ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Luky: Doufám, že měli záchranný vesty v tý vodě.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: Uplně tak striktní to není. To bych Ti musel vysvětlit s tužkou a papírem víc kreslit. Obecně pro technický věci radši využívám kreslení .. ![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> MVM: Skoro by se dalo říct "rovinkáři".
I když v tomhle případě je to něco jiného. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Luky: Tak samozřejmě tam nesmíš ubrat na 130.. Tyhle detaily právě potom poznají inženýři z dat. A tam právě i vidíš jaký je ten profil času,všechy ztráty. Já se stejnou myšlenkou za inženýrem přišel při testování..
V neposlední řadě taky záleží na typu/druhu auta. Třeba takový Porsche umí díky motoru smazat všechny chyby v nájezdu do zatáčky - takže se snažíš to co nejdříve narovnat a dát pnej plyn .. hoodně zjednodušeně.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
V neposlední řadě taky záleží na typu/druhu auta. Třeba takový Porsche umí díky motoru smazat všechny chyby v nájezdu do zatáčky - takže se snažíš to co nejdříve narovnat a dát pnej plyn .. hoodně zjednodušeně.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: to mě překvapuje vzhledem k navazující dlouhé rovině. Čekal bych že každý ztracený km/h na výjezdu z Radilion bude na konci roviny krvavě vykoupen krvavou ztrátou
-> Tuner#2: Trofeo lehce ubírá na nájezdu EuRouge na cca 245,Radilion potom zase od 230 zrychluje do 270. Auta specifikace GT3 potom jezdí EuRouge 5 plná. Tahle pasáž dvou zatáček ale kupodivu není ta kde se dělá čas.Podle sektorů je to poznat.
-> kpt.Budha 01.08.19 22:01:20: Moje slova a ještě do Eau Rouge ubírá ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zase o tolik rychlejší není, co to je slabá půlminutka
(Nebrat vážně prosím)![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
(Nebrat vážně prosím)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> MVM: A to já zase jo. Ale jen pokud bych řídil. Jinak bych si musel vzít plínu. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy 01.08.19 19:24:29: Když jsem viděl video i s telemetrii ,tak bych do toho nevlezl.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MVM: Slušnej fofr. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: nedávno jsem viděl video jak v Eau Rougue někdo úspěšně předjel, tedy to, co se fatálně nepovedlo Bellofovi. Taky mazec, ale už si nevzpomenu kdo to byl ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Tuner#2: Tak když je vyasfaltováno až skoro k moři, tak to tam můžou poslat rovně
Dřív by to tam kačírkem asi takhle v pohodě neprojel ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> kpt.Budha: pro tyhle případy mám už i seriový výfuk
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Luky: 95dB, to nedáš ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> m8rinek: já pravděpodobně ne.
Nicméně zase nenápadně zmíním Bilster Berg, Nordschleife už máme najetý (
).
Na tu akci 19.8. co je akce od corners.cz se dá asi objednat samostatně. Neříkám že tam teď pojedu, ale v dlouhodobém horizontu tam chci
www.dskev.de/dskev_event/ 19-08-19-bilster-berg
Nicméně zase nenápadně zmíním Bilster Berg, Nordschleife už máme najetý (
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na tu akci 19.8. co je akce od corners.cz se dá asi objednat samostatně. Neříkám že tam teď pojedu, ale v dlouhodobém horizontu tam chci
www.dskev.de/dskev_event/ 19-08-19-bilster-berg
-> m8rinek: Rád bych
Chystáte se letos někdo?
Streamy z 24h na Nürburgringu sjíždím už několikátý rok. Krásná podívaná. Někdy cca 4(?) roky zpátky přišel leader o vedení snad v posledním kole, myslím že v tom byl defekt nebo nějaká drobná závada, už nevím přesně. Po 24 hodinách!!
Koukal jsem na to tenkrát živě a skoro jsem u toho spadnul z gauče
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tuner#2: To je brutální! ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tohle je děsivý jak tam jedou všichni pohromadě od cesťáků až po tyhle monstra.
Třeba po 2:00 jak mu tam vjede to Porsche a musí až na trávu, to je mazec.
www.facebook.com/racelogi c?__tn__=kCH...
Třeba po 2:00 jak mu tam vjede to Porsche a musí až na trávu, to je mazec.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.facebook.com/racelogi c?__tn__=kCH...
-> Luky: Tak jako začal zrychlovat trochu pozdějc, ale není to zase tak hrozný, řekl bych.
-> Luky: Kolo se měří až od toho podjezdu asi 500m za vjezdem na trať, takže 10s ani náhodou. To tak možná 2 desetiny s tím jeho výkonem.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.06.19 22:13:00: jo vám jo no
Já tuhle zjistil že mám asi nějakou divnou převodovku, podle otáček mám max rychlost cca 220, ostatním to prý jezdí k 270
Verze RS s kratším převodem má psanou asi 206, tak jestli mám tohle a jen mi to víc točí... Budu to muset někdy změřit a spočítat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já tuhle zjistil že mám asi nějakou divnou převodovku, podle otáček mám max rychlost cca 220, ostatním to prý jezdí k 270
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
Verze RS s kratším převodem má psanou asi 206, tak jestli mám tohle a jen mi to víc točí... Budu to muset někdy změřit a spočítat
-> T 07.06.19 20:13:23: rám poplatný tomu jaké bylo zadání, 99% tuningových rámů venku takhle vypadá. Ono vůbec celkově máme tady v ČR rámy zcela někde jinde. Tuhle jsem narazil na stavbu nějaké repliky Audi S1 a ty svary, to bylo jak bych to smrkal já. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 07.06.19 22:05:54: S tím jeho zrychlením nám spíš 10 vteřin dal ještě před startem stopek
ale jinak já než pochopil, že to je od té brány a ne až za zatáčkou jako se to měří ofiko celé kolo, tak jsem tam ten začátek taky vždy prodal... ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> T: Hm, dal mi víc než minutu
Ale podle popisku to má kapku víc přifouklý
A podle několika zatáček co jsem zatím stihnul vidět ve videu je taky asi víc magor.
Ale všimněte si jak jsou tam zamotaný kuželky hned po startu. To my jsme vůbec neměli. To je minimálně 10 vteřin rozdíl?
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ale všimněte si jak jsou tam zamotaný kuželky hned po startu. To my jsme vůbec neměli. To je minimálně 10 vteřin rozdíl?
-> T 07.06.19 20:13:23: hlavne bych teda zacal utazenim pásů ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> T: Včera jsem na to koukal a jede slušnou palbu. A rám je takovej, ... No prostě by si to auto zasloužilo asi trochu lepší, dle mě.
-> H.: auto na okruh skoro standardní, prohání se tam mnohem horší almary ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Chtělo by to něco lehčího a více benzínového. Zas s takovým autem je pak utrpení dojet tam výrazně vyšší.
A ještě to ani nebyla brzdovka z auta ale z kola ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> kpt.Budha: Nesmíš si brát hezký trička do garáže. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ach jo, tak jsem si nalil brzdovku na své oblíbené tričko ze Spa...kdy že to tam jedeme? Potřebuji nové ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> H.: Každý kolo na tomhle okruhu se počítá. Já se tam prvně svezl s korejským SUV a stejně to byl mazec. Přeju ti i takovýhle svezení a dokonce i trochu závidím.
Tožhoši, dlouho jsem se neangažoval, neb nebylo čím k danému tématu přispět. Leč minulý tý den jsem se zařadil mezi exoty popravdě nejexotičtější. Jak zasvěcení vědí, Martin rozstřelil na Korá u své opečovávané MGF. I jeho máma už to ví, tak to nemusíme nadále tajit a můžeme se o tom zmínit i zde. Následo valo surfování, mailování a telefonování v německém jazyce a ve čtvrtek o půlnoci hurá do Kolína. Bohužel né do toho, kde se potkali večerníčkoví medvědi, ale do toho, o 500 kilomtrů vzdálenějšího nad Rýnem pro díly potřebné, rozuměj novou kastli, k opravě. A když už se petrolhead nalézá poblíž Belgických hranic a podívá se do mapy, jak to asi tak může dopadnout? A tožhoši, v čem tkví ta exotika. Takových, kteří přivezou sporťáka na podvalníku, sporťáka složí a jedou s ním kroužit a pilovat kolo za kolem, tam byla toho slunného dopoledne řada. Ale takový, kdo přitáhl na podvalníku sporťáka, podvalník odpojil a jal se kroužit s tažným traktorem, jsem tam byl jediný. Nicméně zážitek silně návykový. V reálu jsem tu nebyl nějakých 8, 9 let a oproti simulátoru je trať mnohem intenzivnější. Rzdy začaly kopat asi v polovině okruhu, čas odečtený z kamery někde kolem 11:10 za rámeček rozhodně nepatří, při přemíře motivace praskla hadice od turba, takže na spáteční cestě jsme odstartovali novou aféru renaultgate a taktak dovlekli soupravu domů. Ti, co jeli za námi, takové štěstí neměli a stále ve štau na dálnici čekají, až sednou saze a oni budou moci pokračovat v cestě. Přes to všechno, přes spánkový deficit, přes desítky vyhynulých endeněmeckých živočišnýcb druhů... Hoši, stálo to za to.
-> Tuner#2: já v tom pištění rozdíl moc nepozoruju, spíš ta převodovka mi na vyšší kvalty přijde horší, ale mám hudební hluch a možná to zbytek světa slyší jinak.
Pisálek si to klidně přečte i u nich na FB![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Pisálek si to klidně přečte i u nich na FB
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky 04.06.19 15:08:28: spíš vedle A je b. A to b je skutečně hodně malé. Pořád raději budu poslouchat rovné zuby v převodovce jak to nepříjemné pištění elektromotoru.
To s tím autoforem to sedí, ostatně jeden pisalek sem chodí![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To s tím autoforem to sedí, ostatně jeden pisalek sem chodí
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)