skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsme se pustili do nějakýho tuningovýho šrotu přitaženýho z vrakovište v západním Německu :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Rapid 130 R/H - komentáře:
21:53:10
06.01.2015
06.01.2015
MVM
-> jourin: Podle tehdejších předpisů ta nádrž nebyla v žádným hliníkovým obalu? Je to ATL s pěnou?
21:44:23
06.01.2015
06.01.2015
jourin
-> Tuner#2: Tak si to pletu se sedanem a jsou tam plny... proste tam jsou ty ramena na kterych to prijelo, nevim proc bych z vas delal blbce. Myslel jsem si ze mely diry oboje. Mame rozpracovanych asi 20 aut, takze si fakt nepamatuju, co na kterem je.
21:06:44
06.01.2015
06.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 03.01.15 17:28:05: Tak jsem to prohnal programem a ty ramena jsou tady na fotkách plný... Tak nevím proč z nás děláš blbce
20:13:34
03.01.2015
03.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 03.01.15 17:28:05: Buď jsem slepej, nebo klame fotka s bleskem a nebo kecáš. Jinak to není možný, já na posledních fotkách vidím plné. Ještě teda zkusím stáhnout fotku a prohnat jí úpravou zda tam něco vyleze.
19:10:54
03.01.2015
03.01.2015
Athlonek
-> exwrcteam:
18:50:11
03.01.2015
03.01.2015
exwrcteam
:) parada fordka je poradny auto :D huraa:D a porschka co ma centralku je naprd huraa :D
18:42:35
03.01.2015
03.01.2015
Athlonek
-> MVM 02.01.15 08:33:59: Dík za osvětlení problematiky v rychlozvedání aut.
PS: Pořádná auta používají štefty a matice, na upevnění disků kol.
PS: Pořádná auta používají štefty a matice, na upevnění disků kol.
17:55:30
03.01.2015
03.01.2015
MVM
-> jourin: Jak to bylo chlapi s tou vanou? ..
17:28:05
03.01.2015
03.01.2015
jourin
-> Tuner#2: má :)
09:26:28
03.01.2015
03.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 03.01.15 01:34:49: Jen nekecej, na FB jsem aktivni porad. Dotaz znel proc to nema ty derovane odlehcene zadni ramena?
01:34:49
03.01.2015
03.01.2015
jourin
-> Tuner#2: A co konkretne? Jsem to tady cele necetl :-)
00:23:49
03.01.2015
03.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 03.01.15 00:19:25: Tak třeba vysvětlení ohledně těch ramen by mě docela zajímalo
00:19:25
03.01.2015
03.01.2015
jourin
He he fascinuje me, jak tu zurive debatujete nad fotkama z prunehu renovace a nad necim co jeste neni hotovy :-) ale zase kdyz bych vam na to odpovedel ja tak prijdete o tu sanci si tak hezky popovidat :-) takze v tom v klidku pokracujte :-))))
14:00:32
02.01.2015
02.01.2015
MVM
-> Šediváček: Já jsem to pak smazal (ohledně tý vany z Favorita) a řešili jsme to s Eidym Jsem názoru že správně provedený to význam mělo..
12:56:12
02.01.2015
02.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.01.15 12:44:54: To tam bylo dodelano pozdeji. Ostatne ani vstrikovani tam nebylo a co se tyce ramen, to taky mohli prehodit z Hackoveho sedanu. Otazka je, proc to Petr neprehodil, kdyz je maji k dispozici: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../9754_2013-01
-20_21-24-35_18.jpg
12:44:54
02.01.2015
02.01.2015
Šediváček
-> Tuner#2: Tak jasný že to vymění za minutu ale mohli to rovnou vyfotit s tim košem co tam přišel potom. Když už jsem tak koukal na tu dobovou fotku tak jsem se všim že to nemá ty písty na zvedání a řádně odlehčený zadní ramena. -> MVM: jo je upravenej sací koš ale třeba to udělali z nějakého důvodu tu hlubší vanu.
08:33:59
02.01.2015
02.01.2015
MVM
-> Athlonek 01.01.15 20:27:26: Kdykoliv jsem rychlozvedání montoval - vždycky pokud to karoserie umožňovala - volili jsme tři kusy pístnic na auto. 1) ušetříš za materiál, 2) tři nohy stojí na každým povrchu bez kolíbání (přál bych Ti měnit horký kolo při rudým kotouči a někdo by ti houpal a mlel autem), 3) při vhodný kombinaci průměrů je zvednutí a spuštění na kola rychlejší, 4) lépe se to seřizuje.
PS:nohy mám dvě - ta třetí pevně visí a už neroste
U Rapida (nemohli kvůli nádrži v kufru a celkový konstrukci auta) použili prostě 4 a hotovo..
PS:nohy mám dvě - ta třetí pevně visí a už neroste
U Rapida (nemohli kvůli nádrži v kufru a celkový konstrukci auta) použili prostě 4 a hotovo..
08:21:20
02.01.2015
02.01.2015
MVM
-> Tuner#2: -> Šediváček: Tak oni totiž zkombinovali (v německu) "suchý mazání" s vanou z Favorita.-museli kvůli tomu pootočit fáčkovej koš - pájeno mosazí - na přírubu čerpadla bez obtokovýho ventilu. No a tady pro originalitu namontovali nízkou vanu a včetně koše -malýho. Na funkci to díky tvaru fa. vany nemá vliv.
00:30:27
02.01.2015
02.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.01.15 00:26:29: Však taky u suché vany tenhle sací koš není. Fotka č.2 je zřejmě před jeho odmontováním čož je záležitost jedné minuty. Nevidím na tom nic nepochopitelného.