skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsme se pustili do nějakýho tuningovýho šrotu přitaženýho z vrakovište v západním Německu :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Rapid 130 R/H - komentáře:
-> Tuner#2: no pořád myslim ten sací koš na normální vanu (vedenej doprostřed) a potom tu nízkou vanu na suchej karter (sací koš pod čerpadlem) a ani ta dobová fotka nic nevysvětluje, když je tam defakto to samý jako na 1 a 2 fotce zde. To na sebe jít prostě nemuže.
-> Šediváček 01.01.15 22:50:38: Co myslíš?
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4162_2007-11 -27_22-17-53_33.jpg
Tohle jde najít na první dobrou googlem nehledě na to, že to je vidět i v knize 130RS což by měla být snad povinná četba před přihlášením na virt
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4162_2007-11 -27_22-17-53_33.jpg
Tohle jde najít na první dobrou googlem nehledě na to, že to je vidět i v knize 130RS což by měla být snad povinná četba před přihlášením na virt

-> Eidy: no to tam je ta banda. Tak uvidíme jestli něco napíše i Jourin k tej vaně ale podle těch fotek to je matoucí. Jestli tam origo má bejt tak to beru 

-> Šediváček: A co když tam původně suchá byla? Když je na pravým podběhu původní banda k suchý vaně, tak tam asi původně suchá byla.
-> Eidy: Tak aspoň hliníková místo tý plechový. Když to s ní přivezly, tak jí tam mohli nechat. Ale že hned suchou.
-> Šediváček: A co je podle tebe originální vana? Když to přivezli, byla tam Fa vana, která určitě není původní.
-> Dušan: Tak je mi jasný že to sundali a dali správnej koš ale takhle to dost klame, kdybych to neznal, tak si budu myslet že ho tam nechali ten sací koš z fáčka. Ale hlavně proč tam nenechali tu původní originální vanu.
-> Šediváček: sundali fackovou vanu a dali suchou
-> Šediváček 01.01.15 20:09:05: Myslím, že jsi si sám odpověděl na otázku.

-> MVM: Ty máš tři nohy, Rapid má čtyři nohy.

-> Antony - zrušená registrace 31.12.14 12:54:47: Vpředu jsou hned za podběhem viz obrázek 67
-> jourin: Zdary nechci bejt nějakej rejpal ale na 2 fotce je dejme tomu "normální" sací koš, na plechovou nebo hliníkovou vanu. Ale na 1 fotce už je suchá vana a nějak mi to nejde dohromady. Na suchou vanu je úplně jinej co já vím
P.S.: píšu sám za sebe.

P.S.: píšu sám za sebe.
-> MVM: a já si říkal, proč tam mají v rozvodu odbočku, ale že je tam "trubka" jsem si nevšiml. Dík 

-> Antony: foto 16 - (u lehkýh aut se používají jen tři) 

"pístnice" vzadu vidím, ale kde jsou vpředu?
-> Tuner#2: Fotka 69 - B sloupek - přípojka, foto 63 - rozvod.
-> Bedřich - zrušená registrace 31.12.14 10:01:33: Jasny ten system znam uz od dob kdy jsem na DSF hltal DTM s tehdy poradnyma autama, nicmene me zajimalo jak to ma Rapid, kde ma treba tu pripojku, kudy je to propojene a tak...
Jinak u Zlutky by to byla jen zatez i kdyz pravda prezouvani normal gumy/semislick by byla v garazi frajerina ;)
Jinak u Zlutky by to byla jen zatez i kdyz pravda prezouvani normal gumy/semislick by byla v garazi frajerina ;)
hlavne pecka je pak kdyz za to veme nekdo a vypousti se vzduch z auta:) to je vzdycky solidni leknuti kdyz to clovek neceka :D
-> Bedřich: Není zač.. Ta cena je poměrně vysoká i v eurech,ale manipulace a práce s autem je potom super.