
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
-> pavucina: tak sem dáme ještě pro porovnání se (zajizdeci) mapou
-> Karel.: diky
-> Eidy: to je jasný že můžu
-> T: neboj nebude. Já byl strašně rád že jsi jel se mnou protože s mojí bolavou rukou bych to všechno nezvládnul


-> Karel.: diky
-> Eidy: to je jasný že můžu

-> T: neboj nebude. Já byl strašně rád že jsi jel se mnou protože s mojí bolavou rukou bych to všechno nezvládnul

Není zač, ale byl bych rád, aby tu zaznělo, že mapa zajíždění odbrzdila 156hp
a že jsi ten motor lechtal tak 50km, a to je ta důležitá zpráva.

-> milanrejpid 03.12.22 16:29:07: já jsem rád, že jsem se mohl zúčastnit a už se těším na léto…. Jen teď asi bude erku chybět 100 koní abych stíhal 

-> milanrejpid: Ale prosim tě. Beztak si za všechno můžeš sám. 



-> milanrejpid: pekny

Tímto bych chtěl strašně moc poděkovat : -> T: -> Eidy: za podporu a pomoc.
-> pavucina: za super přístup a naladění.
-> Petr Urban: za dodání vačky pro Turbo motor.
Matějovi za super obsluhu brzdy a pokec.
A samozřejmě velký dík patří mojí přítelkyni Míše za trpělivost a podporu.
Díky
212 koní a 271 nm jsou krásná čísla. Šlo by jít ještě dál a shodli jsme se že nepotřebujeme trhat rekordy a potřebujeme, aby motor držel a něco to i najelo.
-> pavucina: za super přístup a naladění.
-> Petr Urban: za dodání vačky pro Turbo motor.
Matějovi za super obsluhu brzdy a pokec.
A samozřejmě velký dík patří mojí přítelkyni Míše za trpělivost a podporu.
Díky









212 koní a 271 nm jsou krásná čísla. Šlo by jít ještě dál a shodli jsme se že nepotřebujeme trhat rekordy a potřebujeme, aby motor držel a něco to i najelo.
-> milanrejpid: Tak kolik? 

Jeden místní sberatel mě ukecal 

-> T: Jj, bylo to příjemné odpoledne.
Mě se to líbilo moc pánové



-> milanrejpid: 

-> Karel.: 4,22 stalej prevod a lamelovej dif kalmar. Vyztužení z certalu. 1 a 2 kola frei. Zbytek série , ,upravené synchrony...
-> milanrejpid: co tam máš za převodovku respektive od koho jestli to není tajný. Teď něco řeším se Sixtou ať mám přehled, máš rovnej zub?
-> havlik: tahle co teď mám by to chvilku zvládla



-> milanrejpid: tak to už je ale na jinou převodovku ne?