Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
-> milanrejpid: do 200 je málo
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Doporučuji 240 a více
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: ja chtěl ten do 200 km co tam mají ale potřebuješ ještě dva konektory za 1000 Kč
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Docela mi to už dává zabrat
![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
Tenhle olej ji moc chutná
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> ZdrubT: už ho mám rok v krabici a ještě na nej nedošlo
-> ZdrubT: ok není problem
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> milanrejpid: nj, ADU je jiný příběh, pokud chybí vstupy tak jde dokoupit modul, respektive je lepší cesta Black...
-> U-Geen: jednotka to dokáže ale budik třeba od vdo I s konektorem je cca 4500. Kabel z jednotky mam pripraveny až k budíkum a cidlo na kloub poloosy mam už tak rok zapojeny
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: tablet a bt modul používám. Za adu jsem odmítl dát 30. A tohle jse mi moc líbilo. Jelikož teď přecházím na elektronickou klapku a el. Plynovej pedál. Tak jsem musel uvolnit jeden analog in. Takže jsem dal pryč tlak oleje. A když půjdu koupit nějaký slušný budik na tlak oleje je to i s čidlem 5000. Tohle od JF je o něco levnější a nahradí mi to ukazatel hladiny paliva teplotu vody a tlak oleje. Musel bych koupit EMU black a to je teď 23....
-> U-Geen: co display, ale jednotka...
-> milanrejpid: proč vlastně kombinuješ měkolik systemů? JFP mám rád a dávám to do aut, kde je seriové řízení. Ale proč když máš EMU tak nemáš čidla natahaný do jednotky a podle nich udělaný nějaký ochranný řešení? Dál proč nemáš na EMU navěšený BT modul a nezbrazuješ live data na nějakým mini tabletu. Čidlo by tak šlo realizovat normálně přes ABS čidlo někde na poloose s tím, že by to buď emu někam posílalo(to už bude vyšší dívčí), nebo by jsi to zobrazoval právě na tabletu.
-> milanrejpid: ten displej vpravo nějakým způsobem rychlost zobrazit neumí?
-> minno: ja s rapidem co ho mam jsem ještě v tunelu nikdy nejel
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak nevím
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> milanrejpid: Potom daj echo, ako to funguje. Zvlášť v tuneli
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek: jojo už jsem ho taky včera večer našel že ho Číňan má. A dokonce v Německu
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tenhle pohled mě prostě baví
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)