skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
14:08:49
23.11.2004
23.11.2004
R@ZOR
-> PepaS: Tak kdyby jsi si to rozmyslel, tak dej vědět!
13:44:03
23.11.2004
23.11.2004
Wrcteam - zrušená registrace
za kolik si mel ty kola?
12:46:16
23.11.2004
23.11.2004
PepaS
Ty kola ale byli jen na zkousku. Pujcil jsem si je od brachy z jeho CRX Targy. Ty 9 lezou az moc ven. Jeste musim zkusit ty same 7,5palcu na nich je ET bud 20 nebo 25
12:43:29
23.11.2004
23.11.2004
TUNER
-> PepaS: Tak to jooo,to vaření můžeš vzít aspoň najednou..
12:32:39
23.11.2004
23.11.2004
PepaS
-> TUNER: To je garaz spojena s vchodem (docela blbe reseni). Ram je jen vlozeny v aute. Taky potrebuju prvni udelat uchyty. Ale prvni asi budu delat dulezitejsi veci. Musim udelat napravy. A vyvarit kastli.
11:26:33
23.11.2004
23.11.2004
TUNER
-> PepaS: Hmmm pěkný..Vypadá to že parkuješ doma na chodbě... A co rám,už ho tam máš?Já ho tam dal,a naměřuju nějaký to uchycení...
09:26:56
23.11.2004
23.11.2004
PepaS
Pridal jsem nejake nove fotky.
Zesik, ktery jsem prikoupil na sub. Je to zase od signatu. Jen trosku vykonejsi. Viz popis. Tenhle bude pohanet sub a ten puvodni kompa.
Jinak na poslednich fotkach je na zkousku kolo DEZENT C 9x16 ET15, podotýkam ze je to bez podlozky :)
Zesik, ktery jsem prikoupil na sub. Je to zase od signatu. Jen trosku vykonejsi. Viz popis. Tenhle bude pohanet sub a ten puvodni kompa.
Jinak na poslednich fotkach je na zkousku kolo DEZENT C 9x16 ET15, podotýkam ze je to bez podlozky :)
08:16:07
22.11.2004
22.11.2004
PepaS
-> **R@ZOR**: Kola staly tusim kolem 11tis. Taky se mi líbí, sice asi casem budu chtit jine, ale to musim prvni auto dodelat a vyzkouset jak se auto chova s 15kami a pak mozna pujdu do jinacich, ale to bude jeste za dlouho. :(
-> Dale_Estelle: Dík ale jeste je na aute moc prace, spis jsou zatim nakoupeny veci na auto. Snad se to uz zacne pomalu hybat.
-> Dale_Estelle: Dík ale jeste je na aute moc prace, spis jsou zatim nakoupeny veci na auto. Snad se to uz zacne pomalu hybat.
19:12:11
20.11.2004
20.11.2004
Dale_Estelle
Moooc pěkný!
19:05:27
20.11.2004
20.11.2004
Dale_Estelle
Moooc pěkný!
20:41:46
19.11.2004
19.11.2004
R@ZOR
-> PepaS: Pěkný kola, kolik stály? Nechtěl by jsi je prodat? :-)
08:22:01
10.11.2004
10.11.2004
TUNER
Já když koukal na ceny od Heiga tak jsem myslel že mě omejou.....Zlatej MTX..:-)
08:10:34
10.11.2004
10.11.2004
PepaS
taky bych rekl ze nebude duralovy a od Metalexu
06:45:22
10.11.2004
10.11.2004
TUNER
-> Honis: 8000 za rám?Duralovej od MTX?....Jestli jo tak to je slušná cena...
14:51:39
09.11.2004
09.11.2004
Honis
Jo úplně stejnej.
14:50:08
09.11.2004
09.11.2004
wekky
-> Honis: 8000? Kde? Jakej? Takovej jako má tady PepaS?
14:34:18
09.11.2004
09.11.2004
Honis
Tak koukám, že si asi taky nechám ten rám navařit. Ale tady za to chtějí 8.000,-, takže z toho asi sejde. Jiak autičko pěkné (8)
14:23:33
08.11.2004
08.11.2004
PepaS
-> coob: je z MDF
14:20:52
08.11.2004
08.11.2004
coob
čuz to zadní plato je dřevěný nebo z čeho to máš??
10:51:46
29.10.2004
29.10.2004
PepaS
Tu jizdu asi tak jak jsem ti rikal, je to zatim v nedohlednu. Ale chtel bych se pokusit aby to uz pristi sezonu vyjelo