skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Vrba: To máš zadní lem polepený černou fólií proti kamínkům? Jak se vůbec povedl chytit odstín laku?
-> Eidy: -> mirecek.666: Díky,opět se zadařilo.
-> Vrba: Hezky pane. Gratuluju.
gratulace, škoda že jsem to neviděl naživo
-> pavucina: To platí jen v pátek po 13:00 ve směru na Brno.....klasická situace

No posledni leta jsou ty pruhy otoceny, kazdej ocas jede v levym 110 a predjizdi se v pravym 

-> Čokin: v té rychlosti už nejedeš, ale letíš dvě čísla nad zemí 

Bud mate vsichni doma nove cesty s okruhovyn asfaltem nebo nevim. Kdyz jsme jeli ted D1 na Besiny a zpet tak nejaky zasadni problem jsem stim nemel a cim vic jsem tomu slapal tim to bylo lepsi. Samozrejme se musi jet furt levym a ne tim pro kamiony.
Na D1 jsem jel 2* jeste na Sakyho mekotach a nikdy vice. Ted uz si to nejak neumim predstavit.
-> ŠKODA 120 GLS: To není dálnice,to je tankodrom.
-> Eidy: po panelech se špatně jezdí co ?
Na D1 bych se bál vyjet i s BVP
-> Vrba: super, jak se povedl odstín? Sedí to se zbytkem auta?
-> Eidy: jj, nejspíš jo
-> T:
-> T:

-> Vrba: paráda chlape
-> Eidy: : 200 km nemá,ale daleko do toho taky neměl




-> Luky: Nojo, ale Karussell nemá 200km. Zajížďku určitě udělej. Čím pojedeš? Rejží?
-> Eidy: horší než Karusell to snad nebude
BTW, v říjnu jedu do Holandska, asi pojedu po A61 a udělám krátkou zajížďku

BTW, v říjnu jedu do Holandska, asi pojedu po A61 a udělám krátkou zajížďku

-> Vrba: Fujtajbl. Kóča pojede po D1 maximálně na podválu.
-> Eidy: NJ,parkování je naprd. To by chtělo nějakýho kumpána v Brně a nechat to u něj. D1 pohoda,ne?