VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Vrba: Nahoď další dva poháry z Blanska

Celkem úspěch dva srazy za 14 dní a tři poháry

trošku mimo ale regaly jezdim už skoro rok na zadku na kadettu na slalomech a jsem spokojenej, směs je měká a při zahřátí drží opravdu pěkně, foukám je sice víc abych eliminoval měký boky který tio prostě má ale ne nějak vyrazně prostě měký jako každý seriová guma. ale za ty prachy jsem spokojenej a na vodě taky perfektní odvod vody a adheze, na předku mám maxsport rb5. ale jak řikám drží to pěkně, a při zahřátí to funguje opravdu velice pěkně . samozřejmě nelze to srovnávat s těma maxsportama ale na zadku mi to naprosto vyhovuje je to o třídu jinde než seriová dunlop SP sport a po zahřátí je to ještě o kus lepší a když sou teplý tak i na zadku krásně řvou :-D
-> ondrej.: Z které fotky tak soudíš?Ted foukam 1,8/2,2
Ako tie pneu hustíš? Zdá sa mi, že by si mohol skúsiť trocha pridať, akoby moc uhýbali na taký nízky profil...

-> vhml: Tak jako byla zahrata.Nevim teda jak moc ma byt,ale tepla byla na muj vkus dost.Geomka by mela byt taky v pohode,protože předtím nebyl žadny problem.Dokonce po prehozeni tehle gum na predek a na zadek seriovky se ta riditelnost zlepsila.
-> Vrba: a máš tu gumu ohřátou? Studenou vůbec nemůžeš řešit.
Případně geometrie atd.?
-> vhml: Nemam info o tom ,ze by to mel byt protektor.Musim nechat nekoho ridit a divat se co ta guma dela.Pri rovné jízdě je auto rozplavane a citlive na volant,...v zatacce kousek ujede a pak se jakoby zasekne a jede cistou stopu.Fakt nevim co si o tom myslet,nemam s takovyma gumama zadne zkusenosti.
-> MOLSO: to na situaci nic nemění :-)
-> vhml: pokial viem vrba ma 15ky

-> Vrba: nech jí sednout, hlídej si tlak a případně jí zkus dát někde trošku na prdel ať se pořádně ohřeje a obrousí.
Druhá věc je, že pokud jsou to protektory (nevím) jsi mohl narazit na kus udělanej z horší kostry. Proto Maxsport přestal vyrábět 13", protože nebyli schopný sehnat kvalitní kostry, ve 14" s tím problém nemaj.
-> vhml: Prave to řeším,...jestli je to skluz nezajete gumy a nebo mekky bok.Ale zase kdyby mela takovej skluz,tak by uklouzla uplne a ne ze se po chvilce zastavi a jede cistou stopu.Chování je dost divné.Najeto cca 100km
-> Vrba: kolik měli najeto? Prvních aspoň 100km je guma mastná a nemůže fungovat.
Pak taky pozor na tlak, tyhle měkký směsi je lepší foukat dusíkem, protože tlak vzduchu se v nich kvůli teplotám dost mění
-> Dušan: Řekl bych že směs drží dobře tady bude problém spíš v konstrukci běhounu. Nevím no směs a vzorek je třeba dobrý. Nevím no dobrá sportovní guma a za 1200,- to je taky divný.
-> Vrba: setrvej chvili a ty gumy se teprve jak rika MOLSO odmasti, resp sjed ta kluzka vrstva
-> MOLSO: Na asfaltu drží,ale houpe se v bocích.
-> Tuner#2: Tak ja jsem zvyklej že auto reaguje na volant přesně.Tady zatoci podle volantu a po chvilce jeste zatoci jak se sveze guma a pak je to moc a musi se korigovat volantem zpatky.A po rozhoupání volantem je na hraně smyku,...ja nevim no,ale spotrovní gumu si predstavuju uplne jinak.
upraveno 1x, naposled 12.05.2011 20:34:37
-> Vrba: a kolko si na nich najazdil ? ja som tie moje nexeny obul až po ceste na zraz a po 20 km kludnej jazdy som chcel zobrať kruháč a skoro som sa vysypal ... ešte boli mastné na povrchu alebo čo ... proste neboli zabehnuté. Po 60 - 100 km začali držať

-> Vrba 12.05.11 20:11:22: To se mě nějak nezdá... Ono se semislickem to chce se naučit jezdit, je to úplně jiné svezení a po všech tě pochvalných reakcích na autohifiklubu se mě tomu nechce věřit, že by Turanzy byli lepší...
Tak mě Regaly sklamaly na plné čáře.To auto prostě nesedí,...na zadku jsem je nemohl mít vůbec,protože maji tak měkke boky že to auto bylo pri vyšší rychlosti v zatáčkách neovladatelné.Vracím se k ER300 ,ktere byly nesrovnatelně lepší.
upraveno 1x, naposled 12.05.2011 20:14:29
Kamarád mě loni v práci vozil E30kou 325i s Regalama 195/50 R15 a oba sme si je pochvalovali. A to měl předtim Yokohamy A539ky což jsou taky výborný pneu. Prubnul je i v Brně na okruhu a vrátil se vysmátej a prý byl spokojen i na mokru.