skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
Jarda Bošků si je v Běšinech pochvaloval. Na dotek směs rozumně měkká, rozměr spíše nižší, cca 185/55. Za ty prachy dle mě super volba. Uvidíme časem jak životnost
-> Čokin:
te vrba prokleje do třetího kolena


-> Vrba: Taky jsem zvědavý na reference, vypadají velice dobře to už je skoro závodní guma to musí sedět jak víno, určitě budou mít skvělé vlastnosti.

Tak to jsem taky zvědav na reference...ale ve 14" a šířce 185 dělají jen 185/60 

-> Eidy: Na Yokohamy jsem se také díval,ale Regaly měly podobné reference a příznivější cenu.
Taky jsem noc zvědavej na reference. Kamarád si je dal na předek svojí repliky Caterhamu a je maximálně spokojenej. Sice nikdy nejezdil semislick, ale on je do toho blázen a pomalu s tím rozhodně nejezdí.
-> m8rinek: :D taky možný
-> havlik: než Ty vyjedeš? To Ti stihnu poreferovat i já :D
-> m8rinek: tak čekam na info:) rád bych je eště než vyjedu

-> Vrba: hmm Regaly, čekám na info, na podzim bych je také rád...
-> radekp: Regal Racer
-> Vrba: Co jsou to za gumy?
-> tibi1702: Poslal jsem ti email, mám doma olejový chladič externí přímo z erka, já už ho nevyužiju pokud budeš chtít můžeme se domluvit.
-> tibi1702: na erko bych pouzil externi olejovy chladic nebo vymeník ,ktery bych pripojil misto puvodniho.To co mam ja je z naftové felicie a na erko blok ho asi nedáš.
-> tibi1702: chladičom myslíš výmeník ?
na erkový motor by to išlo, ale ... najprv musíš dať na blok redukciu na plnoprietok, potom výmeník a olej. filter ... vzhľadom k výške jednotlivých vecí sa nezmestíš nad šusplech ... prípadne zohnať niečo menších šikovnejších rozmerov ...
na erkový motor by to išlo, ale ... najprv musíš dať na blok redukciu na plnoprietok, potom výmeník a olej. filter ... vzhľadom k výške jednotlivých vecí sa nezmestíš nad šusplech ... prípadne zohnať niečo menších šikovnejších rozmerov ...
cauko z coho si tam dal rposim ta ten chladic oleja? nevedel by si mi poradit ci by sa nieco take dalo urobit aj na erkovy motor? Dik :)
-> minno: -> Čokin: On nebyl ucpany nebo nejak extra zaneseny.Jen na spodku byla mala vrstvicka bordela,ktery se pri demontazi rozviril a udelal takovy humus.Jinak ucinnost filtru je asi vysoka,protoze se z nej vysypal kromě vetsich usazenin i opravdu velmi jemny prášek.
-> Vrba: -> Čokin: ja som ten filter menil už po nejakých 10-15 tis. km a bol tiež pekne zanesený. Teraz ho už musím vymeniť zas.