
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
-> Alenka: Bojým se o sví motori 

-> Tuner#2: tobe to nejak lezi v zaludku :)
-> Tuner#2: ja jsem udelal hen hééééén a blllll....tesnení v háji
-> Tuner#2:



-> Vrba 30.08.10 11:23:14: Uděláš, hen, hééééén a je to... viz. téma o E85.
-> Alenka: Jak se to stane,že praskne klika?Jeste navíc klika z fábie,....
-> Vrba: bud rad, ja na moji 1,4 najel pres 80,000km taky dost nesetrnych kilometru a prvni (a posledni) zavadou motoru byla praskla klika, takze tesneni pod hlavou je jeste pohodicka :D
-> Alenka: jojo,u gls mám taky někdy maličko emulze-při provozu na e85.Ovšem tady jezdím na benzín a těsnění šlo srat...vydrželo 36tisíc kilometrů brutálního provozu,...ovšem stejně mi to nejde do hlavy jaktože to prasklo,...zítra to rozdělám,doufám,že nebudou utopené vložky a celá tahle porucha byla jen haluz,...
-> Vrba: pokud ztracis vodu a varis, tak je to jasny, ale pri provozu na E85 jsem mel tolik slemu pod vickemm i v tech nejvetsich vedrech, takze je to patrne normalni jev, proze voda se mi neztracela, ani s chlazenim problem nebyl.
-> Vrba: Aha tak to je jasny hlava dolu




-> OJOUCH: jojo,ale nesmíš ztrácet vodu a vařit 

-> Vrba: A proc by melo byt vymalovano?? jen vlhkost v motoro to je u skodovek normalni!
-> DuriQ: Myslím, že tento sraz byl v pohodě a ráno jsme mohli řídit oba. Pamatuju i horší srazy




-> DuriQ: Já jsem řídil,proš se ptas?Melo to byt jinak? :-)
mno co kto soferoval domov ty ci cokin ? 

-> Vrba: ja len špásujem :)
-> minno: Já mám jasno v tom ,co upravit aby to bylo lepší,ale zatim neni dostatečná motivace abych do toho ty prachy investoval.Navic se bude stavět prototyp více upraveného motoru a az podle výsledků se uvidí,zda do toho půjdu taky.
-> minno:
-> Vrba: máš brdu ?



-> Vrba: máš brdu ?

-> Vrba: no hej a potom už budeš vedieť presne ako to má a upravíš si to ešte lepšie

-> MOLSO: Tak az to postaviš,dojed ke mě to odladit 
