skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š 1000 MB, r.v.1965, barva modrá( přený odstín bych rád zjistil), koupeno 10/2011, najeto cca 65000 km, cesta z K. Varů do Jihlavy na podválu. Přihlášeno(po malých útrapách z eko daní, což se podařilo úspěšně vyřešit). Plně pojízdné, až na hlučnou převodovku. Čeká mě spousta práce, ani nevím, kdy se do toho pustím. Blatníky jsou všechny K.O., prahy z části taky, ale skelet je v dobrém stavu.
25.12.2011
Na Bábinu(jak jí občas říkám) mi chybí ještě celkem dost věcí, tak kdyby jste měl někdo doma nebo nějakej tip, tak budu rád...LZ blatník, otevírání nádrže i s ovládáním, slzy nárazníků(všechny čtyři), L spodní chrom lištu okolo blikače atd....atd....
12.4.2012
Pro velký hluk a škubání z převodovky jsem byl nucen přistoupit k repasi převodovky. Záhada byla celkem rychle rozluštěna, polorozpadlá klec u jednoho ložiska. Takže vyměněny všechny ložiska, naštěstí jsem k autu dostal celkem dost drobností, chybělo jen ložisko, které bylo skladem za 80,- Kč. Vše šlo povolit a rozdělat jak po másle, kupodivu i kostky v zadních ramenou vypadají jako nové, takže je vidět, že o auto bylo dobře pečováno.
25.12.2011
Na Bábinu(jak jí občas říkám) mi chybí ještě celkem dost věcí, tak kdyby jste měl někdo doma nebo nějakej tip, tak budu rád...LZ blatník, otevírání nádrže i s ovládáním, slzy nárazníků(všechny čtyři), L spodní chrom lištu okolo blikače atd....atd....
12.4.2012
Pro velký hluk a škubání z převodovky jsem byl nucen přistoupit k repasi převodovky. Záhada byla celkem rychle rozluštěna, polorozpadlá klec u jednoho ložiska. Takže vyměněny všechny ložiska, naštěstí jsem k autu dostal celkem dost drobností, chybělo jen ložisko, které bylo skladem za 80,- Kč. Vše šlo povolit a rozdělat jak po másle, kupodivu i kostky v zadních ramenou vypadají jako nové, takže je vidět, že o auto bylo dobře pečováno.
auta.petr/ Škoda 1000 MB - komentáře:
19:42:33
27.12.2011
27.12.2011
auta.petr
-> j_j: No s tím interiérem bych to neviděl tak růžově, moc dobrých fotek nemám, ale skoro nic tam nebudu moct nechat, snad krom sedaček, tapeců a pár drobností, ale přístrojovka a všechny koženky jsou k ničemu
19:34:00
27.12.2011
27.12.2011
j_j
-> auta.petr: moc dobře to znám, ceny jdou dost nahoru a tu barvu musíš zachovat :) vážně, zelenejch, tyrkys=baby blue, bílejch je dost...ty máš raritku. Jako není to konec, ale ten zachovalej interiér a origo stav ti dost ušetří práci i peněz :)
19:26:24
27.12.2011
27.12.2011
auta.petr
-> j_j: Pokud se mi podaří sehnat někoho, kdo mi tuhle barvu namíchá, tak tam samozřejmě půjde zpátky.. a ještě k těm nasysleným dílům...myslím, že to není až tak velký problém je poschánět, ale horší už je to z penězma, co to všechno stálo...a to ještě není konec...
19:17:18
27.12.2011
27.12.2011
j_j
-> auta.petr: díval ses na to video co jsem ti dával ? je to v té reklamě, zůstaň prosím u téhle je moc hezká a hlavně neobvyklá (protože se na pozdější modely již nedávala) nevyšisovaný odstín této barvy najdeš v interiéru a musíš uznat že to je fajn barva ladí k interiéru, podobná kombinace světlého laku a tmavšího modrého interiéru se dělala za pár let i u stováků..
19:08:20
27.12.2011
27.12.2011
auta.petr
-> j_j: No právě barva je to co mě pořád ještě není jasné, i když je na ní ještě dost času, přemýšlím, že bych dal tu světlejší modrou, taky pořádně nevím, do jaké míry je ten odstín vyšisovaný, takže si vlastně nedokážu představit, jak by vlastně vypadala nově nastříkaná v tomhle odstínu..
18:56:13
27.12.2011
27.12.2011
j_j
je hodně hezká - moc se mi líbí i ta barva, je taková pozitivní, věci si taky nasyslil pěkný bude to nádherný auto...
22:30:21
25.12.2011
25.12.2011
Pavel P..
co řešíte? to je normální větší rozdělovač ze stovky... dyk je to na první pohled jasný
22:23:09
25.12.2011
25.12.2011
j_j
-> auta.petr: uděláme určitě, rozdělovače jsou takovej evergreen rešitelskej
19:09:15
25.12.2011
25.12.2011
auta.petr
-> j_j: Hned zítra nebo po zítří zajedu do garáže, prohlídnu, poměřím, popřípadě nafotím a snad v tom uděláme jasno.
16:13:42
25.12.2011
25.12.2011
j_j
-> PAV-PO: jak tak na to koukám,tak to vypadá jako malej rozdělovač s velkým víčkem (resp. víčkem na větší rozdělovač) jsem z toho jelen
14:51:12
25.12.2011
25.12.2011
PAV-PO
-> j_j: Podle meho oka bych rekl ze se jedna jiz o ten novejsi rozdelovac. Vicko je takove banatejsi nez to moje.
11:39:12
25.12.2011
25.12.2011
auta.petr
Díky za dobré rady, samolepky bych taky samozřejmě rád, dá se tady někde najít nějaká adresa nebo odkaz? Jinak budu muset zajít do garáže, kde jí mám zazimovanou a podívat se na ten rozdělovač, o kabelech jsem si to myslel hned, že je to jak píšete, termosytič jsem taky koukal, dokonce myslím, že ho někde mám. Budu rád za každou radu a postřeh od všech, kdo už máte s renovací zkušenosti, třeba i jen teoretické...
11:12:22
25.12.2011
25.12.2011
j_j
Co se týče originality, tak je to super kousek - interiér super, koule řadící páky origo (takový malý detail,ale málokdo má tuto černou), na motoru akorát pokud budeš chtít tak pořídit termosytič, pohrát si s barvami, objednat nálepky co dělá Ondra Svoboda (Fridex, nálepka na filtrbox, popisky cívek, atd.) a je to super motor. v tomto videu máš dokonce přímo tvoje auto.
11:06:22
25.12.2011
25.12.2011
j_j
-> auta.petr: já jsem ted slepej a nepoznám jestli je to úzkej (54mm tělo) nebo širokej (60mm tělo), pokud je to ta větší,tak origo není (ten se dával na MB až v 70.letech, protože byl spolehlivější-spolu s manuálním sytičem to byla nejčastější změna na motoru oproti originálu). Pokud je to malý rozdělovač, tak mi prosím řekni poslední 3 čísla - měla by být 430 (1.-tuším 17. série), 432 pak byly montovány v roce 1968 a měly pár zlepšení (jako palec na pérko a ne na červíka jako 430-podrobněji to mám někde ve SMotorů). Ostatně když si dáš skoda-mb.prekladys.com/ a sekci "klíč" bod 3. Používané rozdělovače,tak tam vidíš vše podstatné :) takže pro úzkosloupková MBčka = rozdělovač s posledním číslem 430 a širokosloupkový model 1969 (naběhl v sprnu 1968) má poslední číslo 432.
10:33:45
25.12.2011
25.12.2011
doking
-> auta.petr: Mě přijde,že rozdělovač,zrovna originální je,podle vzhledu by to měl být ten malý v MB původní. Pokud něco není origo,tak jsou to možná kabely k němu,měli by být červené,jestli se nemýlím. S tím by ti mohl více poradit -> j_j: ,ten to má naštudované
09:02:36
25.12.2011
25.12.2011
auta.petr
Ono je tam dle mého skoro všechno origo. I otvírání nádrže, které nefunguje a chybí celé ovládání i s páčkou. Jen si nejsem jist věcí v motorovém prostoru, třeba rozdělovač, jestli někdo poznáte s fotky, ten asi origo není...
23:29:36
24.12.2011
24.12.2011
PAV-PO
Prvni ktere vidim a ma origo ,,kouli'' na radici pace
23:03:22
24.12.2011
24.12.2011
Brabi1987
-> j_j: souhlasim je to nádhera :-)
15:09:19
24.12.2011
24.12.2011
auta.petr
Opravdu dobré stránky. K tomu sehnání embéčka, já dal poptávku do inzerátu a podařilo se. Mám pocit, že než jsem jí koupil, tak jsem o žádnou ani nezavadil, ale jen jsem jí dovezl, vyrojili se samá embéčka, je jich pořád ještě dost, ale prodejci, nebo spíše překupníci nevědí, co si za ně říct..
14:29:24
24.12.2011
24.12.2011
Martin14
Ticha zavist, taky po takovy touzim ale zatim nemam stesti nekde neco poradnyho najit.