Š 1000 MB, r.v.1965, barva modrá( přený odstín bych rád zjistil), koupeno 10/2011, najeto cca 65000 km, cesta z K. Varů do Jihlavy na podválu. Přihlášeno(po malých útrapách z eko daní, což se podařilo úspěšně vyřešit). Plně pojízdné, až na hlučnou převodovku. Čeká mě spousta práce, ani nevím, kdy se do toho pustím. Blatníky jsou všechny K.O., prahy z části taky, ale skelet je v dobrém stavu.
25.12.2011
Na Bábinu(jak jí občas říkám) mi chybí ještě celkem dost věcí, tak kdyby jste měl někdo doma nebo nějakej tip, tak budu rád...LZ blatník, otevírání nádrže i s ovládáním, slzy nárazníků(všechny čtyři), L spodní chrom lištu okolo blikače atd....atd....
12.4.2012
Pro velký hluk a škubání z převodovky jsem byl nucen přistoupit k repasi převodovky. Záhada byla celkem rychle rozluštěna, polorozpadlá klec u jednoho ložiska. Takže vyměněny všechny ložiska, naštěstí jsem k autu dostal celkem dost drobností, chybělo jen ložisko, které bylo skladem za 80,- Kč. Vše šlo povolit a rozdělat jak po másle, kupodivu i kostky v zadních ramenou vypadají jako nové, takže je vidět, že o auto bylo dobře pečováno.
auta.petr/ Škoda 1000 MB - komentáře:
-> auta.petr: díval ses na to video co jsem ti dával ? je to v té reklamě, zůstaň prosím u téhle je moc hezká a hlavně neobvyklá (protože se na pozdější modely již nedávala)

nevyšisovaný odstín této barvy najdeš v interiéru a musíš uznat že to je fajn barva

ladí k interiéru, podobná kombinace světlého laku a tmavšího modrého interiéru se dělala za pár let i u stováků..
upraveno 1x, naposled 27.12.2011 19:18:24
-> j_j: No právě barva je to co mě pořád ještě není jasné, i když je na ní ještě dost času, přemýšlím, že bych dal tu světlejší modrou, taky pořádně nevím, do jaké míry je ten odstín vyšisovaný, takže si vlastně nedokážu představit, jak by vlastně vypadala nově nastříkaná v tomhle odstínu..

je hodně hezká - moc se mi líbí i ta barva, je taková pozitivní, věci si taky nasyslil pěkný

bude to nádherný auto...
co řešíte? to je normální větší rozdělovač ze stovky... dyk je to na první pohled jasný
-> auta.petr: uděláme určitě, rozdělovače jsou takovej evergreen rešitelskej

-> j_j: Hned zítra nebo po zítří zajedu do garáže, prohlídnu, poměřím, popřípadě nafotím a snad v tom uděláme jasno.
-> PAV-PO: jak tak na to koukám,tak to vypadá jako malej rozdělovač s velkým víčkem (resp. víčkem na větší rozdělovač)

jsem z toho jelen

-> j_j: Podle meho oka bych rekl ze se jedna jiz o ten novejsi rozdelovac. Vicko je takove banatejsi nez to moje.
Díky za dobré rady, samolepky bych taky samozřejmě rád, dá se tady někde najít nějaká adresa nebo odkaz? Jinak budu muset zajít do garáže, kde jí mám zazimovanou a podívat se na ten rozdělovač, o kabelech jsem si to myslel hned, že je to jak píšete, termosytič jsem taky koukal, dokonce myslím, že ho někde mám. Budu rád za každou radu a postřeh od všech, kdo už máte s renovací zkušenosti, třeba i jen teoretické...

upraveno 1x, naposled 25.12.2011 11:40:04
Co se týče originality, tak je to super kousek - interiér super, koule řadící páky origo (takový malý detail,ale málokdo má tuto černou), na motoru akorát pokud budeš chtít tak pořídit termosytič, pohrát si s barvami, objednat nálepky co dělá Ondra Svoboda (Fridex, nálepka na filtrbox, popisky cívek, atd.) a je to super motor.
v tomto videu máš dokonce přímo tvoje auto.

-> auta.petr: já jsem ted slepej a nepoznám jestli je to úzkej (54mm tělo) nebo širokej (60mm tělo), pokud je to ta větší,tak origo není (ten se dával na MB až v 70.letech, protože byl spolehlivější-spolu s manuálním sytičem to byla nejčastější změna na motoru oproti originálu). Pokud je to malý rozdělovač, tak mi prosím řekni poslední 3 čísla - měla by být 430 (1.-tuším 17. série), 432 pak byly montovány v roce 1968 a měly pár zlepšení (jako palec na pérko a ne na červíka jako 430-podrobněji to mám někde ve SMotorů). Ostatně když si dáš
skoda-mb.prekladys.com/ a sekci "klíč" bod 3. Používané rozdělovače,tak tam vidíš vše podstatné :) takže pro úzkosloupková MBčka = rozdělovač s posledním číslem 430 a širokosloupkový model 1969 (naběhl v sprnu 1968) má poslední číslo 432.
-> auta.petr: Mě přijde,že rozdělovač,zrovna originální je,podle vzhledu by to měl být ten malý v MB původní. Pokud něco není origo,tak jsou to možná kabely k němu,měli by být červené,jestli se nemýlím. S tím by ti mohl více poradit -> j_j: ,ten to má naštudované
Ono je tam dle mého skoro všechno origo. I otvírání nádrže, které nefunguje a chybí celé ovládání i s páčkou. Jen si nejsem jist věcí v motorovém prostoru, třeba rozdělovač, jestli někdo poznáte s fotky, ten asi origo není...

Prvni ktere vidim a ma origo ,,kouli'' na radici pace
-> j_j: souhlasim je to nádhera :-)
Opravdu dobré stránky. K tomu sehnání embéčka, já dal poptávku do inzerátu a podařilo se. Mám pocit, že než jsem jí koupil, tak jsem o žádnou ani nezavadil, ale jen jsem jí dovezl, vyrojili se samá embéčka, je jich pořád ještě dost, ale prodejci, nebo spíše překupníci nevědí, co si za ně říct..

upraveno 1x, naposled 24.12.2011 15:10:07
Ticha zavist, taky po takovy touzim ale zatim nemam stesti nekde neco poradnyho najit.
tak to je super zpráva a vypadá moc hezky, barva je tzv. šedomodrá č. 425 - ale číslo RAL ti neřeknu - mrkni sem
skoda-mb.prekladys.com/ jsou to výborné stránky.
Oni fotky dost klamou, ale není to tak špatné. Rád bych jí dal do originálu, to každopádně.
Vypadá hezky) Pujde do původního stavu nebo dobovej závodní styl?)