skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000MB
Info:
Rok výroby:1967
Najeto:to nikdo neví
Objem: 998 ccm.
Počet rychlostí: 4
Tuning:
- Černé čáry (sped-line).
- Kaplička (Otáčkoměr,teploměr a palivoměr ze Š120).
- Zrcátko (z nějakého Fiatu).
- Pásy (Z 1000MB z roku 1969).
- Celá Palubní deska polepená samolepkami.
Toto embéčko bylo využíváno hlavně pro tyto účely:
- Doprava na ruzné akce a party (V případě nutností až pro 8 lidí)
- Pro krosení do terénu.
- V zimě pro zkoušky smyku.
Neduhy:
- Skoro nefunkční baterie (Nutnost startování klikou).
- Nefunkční stabilizátor.
- Sjeté pneu.
- Koroze podlahy a nosných částí.
- Topení začínající topit až po 12km.
- Unikající voda z chladiče.
Největší úlety:
- Největší dosažená rychlost 125km/h.(pocit že vyletíme ze silnice).
- Při jízdě na uježděném sněhu při rychlosti 80 km/h s universálníma pneumatikami,jsem dostal smyk a dvakrát jsem se otočil kolem své osy a přitom jsem to ani škráb.
- Při jízdě s kopce s 10 procentním klesáním mi vytekla všechna brzdová tekutina,naštěstí mě zachránila ruční brzda.Ten den jsem se po druhý narodil.
- Závody s trabantem do vrchu (7 km do kopce,sice jsme vyhrály,ale trochu jsme vařily).
Škoda jen že toto autíčko už fizycky neexistuje a teď asi odpočívá na věčném vrakovišti,kam ho poslala samotná technická kontrola.
Info:
Rok výroby:1967
Najeto:to nikdo neví
Objem: 998 ccm.
Počet rychlostí: 4
Tuning:
- Černé čáry (sped-line).
- Kaplička (Otáčkoměr,teploměr a palivoměr ze Š120).
- Zrcátko (z nějakého Fiatu).
- Pásy (Z 1000MB z roku 1969).
- Celá Palubní deska polepená samolepkami.
Toto embéčko bylo využíváno hlavně pro tyto účely:
- Doprava na ruzné akce a party (V případě nutností až pro 8 lidí)
- Pro krosení do terénu.
- V zimě pro zkoušky smyku.
Neduhy:
- Skoro nefunkční baterie (Nutnost startování klikou).
- Nefunkční stabilizátor.
- Sjeté pneu.
- Koroze podlahy a nosných částí.
- Topení začínající topit až po 12km.
- Unikající voda z chladiče.
Největší úlety:
- Největší dosažená rychlost 125km/h.(pocit že vyletíme ze silnice).
- Při jízdě na uježděném sněhu při rychlosti 80 km/h s universálníma pneumatikami,jsem dostal smyk a dvakrát jsem se otočil kolem své osy a přitom jsem to ani škráb.
- Při jízdě s kopce s 10 procentním klesáním mi vytekla všechna brzdová tekutina,naštěstí mě zachránila ruční brzda.Ten den jsem se po druhý narodil.
- Závody s trabantem do vrchu (7 km do kopce,sice jsme vyhrály,ale trochu jsme vařily).
Škoda jen že toto autíčko už fizycky neexistuje a teď asi odpočívá na věčném vrakovišti,kam ho poslala samotná technická kontrola.
Míra/Š1000MB - komentáře:
01:39:20
14.02.2008
14.02.2008
David29
21:05:42
23.10.2006
23.10.2006
Gogata BG
interesting dashboard .
15:30:57
23.04.2005
23.04.2005
kuko
humus, tuzing
20:41:32
24.12.2004
24.12.2004
Crack
Opravdu to sem radši nedávej..trochu smutnej konec
15:09:59
29.09.2004
29.09.2004
Fifa
Chudák,tohle sem radsi nedavat.Nedela mi to dobre. Fakt uz nic nezbylo?Narazniky?
22:19:10
29.08.2004
29.08.2004
zansquare
jo tak s timhle autem sem taky něco zažil. oldskul rulezzz
11:03:13
29.08.2004
29.08.2004
koudis07 - zrušená registrace
Jenom kola,zbytek je buď ve šrotě nebo jsem to prodal.Kamaradovy jsem prodal prevodovku,kterou si da do Š120 aby mu to pekně lítalo.
00:15:14
29.08.2004
29.08.2004
Morda
Nemas uz sneho absolutne nic ,niake diely?
18:53:53
26.08.2004
26.08.2004
Morda
JA si davam teraz do kopy moj liter a uz chodim dva tyzdne peso ide ma stoho jebn...
17:08:31
26.08.2004
26.08.2004
koudis07 - zrušená registrace
Morda: Bylo mi docela lito mé škudky,ale mě bylo líto že jsem musel chodit tři měsice pěšky,nežly jsem si pořidil Favo-
23:48:29
25.08.2004
25.08.2004
Morda
Neni ti luto ze uzz dosluzilo ked si snim tolko zazil?