skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Litra jsem si pořídil asi nejvíc z nostalgie, jelikož ho měl otec, když jsem byl malý a i děda a když jsem se dozvěděl, že tenhle stojí už asi 8 let v kopřivách napospas přírodě, bylo mi ho líto a hned jsem ho bral domů:)
Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)
- vyvaření kastle
- ošetření podvozku, podběhů BODY
- vystříkání dutin
- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu
- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.
- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..
- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.
- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.
- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..
- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50
- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou
Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:
Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)
Teď je asi na čase, abych tak nějak shrnul vše, co se na litru za ten necelý rok udělalo. Jelikož už je v hromadě a připraven na stk:)
- vyvaření kastle
- ošetření podvozku, podběhů BODY
- vystříkání dutin
- vyčištění motorového prostoru, motor zatím venku nebyl ale půjde příští zimu
- na motoru byla vyčištěna vana + nově nabarvena, olejový filtr, vzduchový filtr, přetěsněno víko, karburátor sedr vyčistěný ultrazvukovou myčkou, vyčišten a odrezen chladič vyčištěny všechny hadice potažmo vyměněny např. hadice k topení. Topení bylo taktéž vyčištěno, jelikož v něm asi měly hnízdo myši či jiná havěť. Na rozdělovači byly vyměněny kabely, kondík, kontakty, samozřejmě i nové svíčky. vyměněny silentbloky motoru za nové, upravený výfuk natřený černou žáruvzdornou barvou i se svody, tak jsem zvědav kolik to vydrží.
- brzdy byly komplet udělány nové tj. prasátka, pakny, trubky, hadice, lanko ruční brzdy..
- z podvozku, pření náprava je širší ze 120tky s kotoučema, měl jsem štěstí a na vrakáči jsem natrefil na nápravu s novýma kotoučema i destičkama :) pružiny jsou uřezány asi o dvě otáčky...zadní náprava je původní jen tam ještě příjdou podložky.
- interier byl ošetřen alkytonem RAL9002 a s tím i vnitřek kufru a motorový prostor, celý interier je vylepen černou koženkou kromě tapeců dveří, ty jsou původní červeno-černé. Palubní deska byla původně po minulém majiteli 100vková nahrazena originální v barvě vozu, elektrika zapojená podle originálního schematu plus přidán otáčkoměr a rádio. Startování tlačítkem.
- z kastle je všechno krom předních blatníků původní. Přední blatníky jsem sehnal nové jelikož staré už byly prorezlé až až...mám je ještě v úschově, kdyby někdo potřeboval na kusy plechu stačí se ozvat, jinak půjdou do šrotu...celá kastle po vybroušení a vyrovnání nastříkána plničem a poté pastelovou dvousložkovou BODY barvou. Chromované díly, které šly použít se přeleštily a zbytek šly bohužel do černa...snad časem budou chromy...jinak všechny gumy karoserie jsou nové, kromě výklopných okének...ty jsem tak nějak polepil aby tam zatím alespoň něco bylo..
- alu wolfrace 15'' s pneu předek 165/50 a zadek 175/50
- všechny menší části auta jsou ošetřeny kataforézou
Video s fotkama našich litrů a jejich vývoji:
Krátké video z cesty na Vyškov tuning. Krásně se ty kola točí (netočí). :)
Ouhara / lowliter - komentáře:
17:27:09
24.01.2016
24.01.2016
MaRv3L
-> castrol: měly by no 260° vačka a upravená hlava tomu snad pomůže
12:50:09
22.01.2016
22.01.2016
castrol
-> MaRv3L: budu silnejsie kone :)?
12:10:39
02.09.2015
02.09.2015
castrol
-> MaRv3L: banda zmrdou
09:07:43
02.09.2015
02.09.2015
MaRv3L
to ne ale youtube se asi nelíbilo, že to je i na jiných stránkách
11:48:10
26.08.2015
26.08.2015
castrol
-> MaRv3L: ale to porno nebolo a ani náznak
11:27:28
26.08.2015
26.08.2015
MaRv3L
-> castrol: pry to autor videa dal ještě na nějaké jiné stránky kde je i porno tak to bude ten pravý důvod
17:06:51
20.08.2015
20.08.2015
castrol
-> MaRv3L: skor sa im nepacilo ze sa stvera po aute
14:38:31
20.08.2015
20.08.2015
MaRv3L
moc nahoty a sexuálního obsahu
13:46:47
20.08.2015
20.08.2015
castrol
-> MaRv3L: no to hadam nie
13:43:53
20.08.2015
20.08.2015
MaRv3L
-> castrol: asi moc porno na ně
13:39:08
20.08.2015
20.08.2015
castrol
-> MaRv3L: jakt to ?
13:30:33
20.08.2015
20.08.2015
MaRv3L
tak video už nám bohužel zakázali
21:07:56
04.08.2015
04.08.2015
MaRv3L
zadní žádné vyztužení nemá no...ale říkej to holce co se po tom plazí v kalhotkách
17:00:41
04.08.2015
04.08.2015
Jozka
-> MaRv3L:
-> isti: Přední je daleko víc vyztužená, zadní jen olemováním a žebrem..
-> isti: Přední je daleko víc vyztužená, zadní jen olemováním a žebrem..
15:26:04
04.08.2015
04.08.2015
castrol
-> MaRv3L: za to to stalo
14:56:20
04.08.2015
04.08.2015
isti
-> MaRv3L: Dobréé,ja by som skôr tipoval na prednú kapotu
14:47:06
04.08.2015
04.08.2015
MaRv3L
-> castrol: díky stálo mě to promáčklou zadní kapotu
13:34:21
04.08.2015
04.08.2015
castrol
-> MaRv3L: vyborne videjko
13:16:11
04.08.2015
04.08.2015
MaRv3L
tady je odkaz na video: https://www.youtube.com/w
atch?v=woJGy25QKL8