skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1,6, chip cimbu, svody 4do1, výfuk střed Remus z GolfIII, konec remus GolfIII, sání sport filtr,
Výbava:
klima, ABS, servo, všecny okna v el. i zrcátka, centrál na DO, 2x AIRBAG
Podvozek:
tlumiče HP sporting, kotouče ve předi děrované Cimermany, v zadu náprava a kotouče děrované cimermany z GolfIII
stabilirátor ve předu i vzadu, Al Brbet 8x15" ET15, pneu Michelin Pilot 195/45
Interiér:
kombinace černé se stříbrnou, folie na oknech, loketní opěrka, modré podsvícení budíků a jejich výměna za neumanovy kopie z oktávky a červené podsvícení kontrolek a tlačítek, alu pedály, sport řadička a ručka
Exteriér:
Přední nárazník vlastní výroba z GolfIII, Světla Polo, Zadní nárazník vlastní úprava z al-tuningu, zadní dveře zavařené s al křídlem, zadní světla uřezané GolfIII, prahy top-plast
Hudba:
woofer 15" MacAudio, zesilovače Magnat 1x 4kanál přední za zadní repro Magnat, 1x 2kanál na woofer, kapacitor 1F, Radio Pioneer P6800MP
Velké dííííík při realizaci tohoto auta patří Witazsovi, Láďovi a Kefovi ještě jednou dík
1,6, chip cimbu, svody 4do1, výfuk střed Remus z GolfIII, konec remus GolfIII, sání sport filtr,
Výbava:
klima, ABS, servo, všecny okna v el. i zrcátka, centrál na DO, 2x AIRBAG
Podvozek:
tlumiče HP sporting, kotouče ve předi děrované Cimermany, v zadu náprava a kotouče děrované cimermany z GolfIII
stabilirátor ve předu i vzadu, Al Brbet 8x15" ET15, pneu Michelin Pilot 195/45
Interiér:
kombinace černé se stříbrnou, folie na oknech, loketní opěrka, modré podsvícení budíků a jejich výměna za neumanovy kopie z oktávky a červené podsvícení kontrolek a tlačítek, alu pedály, sport řadička a ručka
Exteriér:
Přední nárazník vlastní výroba z GolfIII, Světla Polo, Zadní nárazník vlastní úprava z al-tuningu, zadní dveře zavařené s al křídlem, zadní světla uřezané GolfIII, prahy top-plast
Hudba:
woofer 15" MacAudio, zesilovače Magnat 1x 4kanál přední za zadní repro Magnat, 1x 2kanál na woofer, kapacitor 1F, Radio Pioneer P6800MP
Velké dííííík při realizaci tohoto auta patří Witazsovi, Láďovi a Kefovi ještě jednou dík
RS 1,6 - komentáře:
-> Rosta: a kapota bez mraceni?
-> REMIX: nene nedají :)
koukám tobě ty zadní světla nedají spát

-> Rosta: jj,to jim z toho pujde hlava kolem

-> Max: jj výfuk a atestem, kola s atestem, spojlery s atestem, folie s atestem, maska s atestem, RZ na svém místě, sice nějaké věci nejdou jako světla ale to už se nějak ukecá když na chlupaté vytáhnu štust atestů :)
-> Rosta: hmmm....jsem zvadavej na výsledek. Říkal jsi že to bude legálnější verze...tak jsem zvědav :-)
-> entin: jsou nastříkané barvou na textil ale hodně se to špiní budu je laminovat
prosimtě jak maš ty bveře po maš taky někak nalakovane ty tapeciry s bveří? dik
pěkne kola ,jsou super

-> Max: si taky ,myslím

-> Rosta: hm...hezký kola

-> REMIX: tak aspoň troška do mlýna, jj začala doba chromu :) -> Pavluska: jj byla to kráska buduje se změna
Je to kráska a ty asi budeš zvíře co? Nebo obráceně?

nějaké aktual foto prosííím prosííím



-> kobliha: díkes ale už tak nevypadá
moc pekne a hlavne vkusne udelana felda chlape
10/10

No ja řeším taky moc :o) už jen brousím a brousím
-> Bzuco: pretože se mi to tak páčí :)
Pekná Felda, len prečo si rezal tie zadné svetlá?