-> prezident: Jaká silná trojka? To ste vy dva a kdo eště?
-> Johny Death: Ser na kvasar, máme lepší značky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Když jsem jej koupil měl v techničáku tyto údaje:
Favorit 136L r.v. 1990 barva: bílá ... podle mého odhadu najeto tak 250 000km ( jen kdyby to podle fotek nebylo poznat :-))
Rozborka začala týden po nákupu ( viz. první fotky ) , barvu jsem volil pro jednoduché rozpoznání " chycených částí " , ale myslím, že i na jiné bych je celkem jednoduše rozpoznal :-))) . Tyto auta se vyznačují velmi rychlým poločasem rozpadu, ale to ví každé malé dítě. Já počítal se vším, ale po odmašlení interiéru, blatníků, dveří, skel a prahů mě to přece jen trochu překvapilo........ no, ale z boje se neutíká a přeci jen už při tom rozdělávání si člověk k autu vytvoří nějaký ten vztah a už se v tom veze :-).... teda svezl jsem se až za rok :-)))
Prostě i přes hrůzně vypadající plechařinu jsem se s pomocí klempíře atd. pustil do renovace tohoto " socialistického zázraku " :-)
Vyměnilo se a zrepasovalo snad všechno. tolik seznamů co koupit jsem snad do té doby vživotě nenapsal. Velmi mě pomohli knihy od Andrta atd... někdy i lehce nablblé Jak na to, ale hlavně katalog náhradních dílů který jsem koupil ve výprodeji za pár korun, ale díky nemu jsem se po roce u některých věcí vůbec vyznal jak patří do sebe a co chybí, jelikož se při rozborce lecos rozpadne. No knih o údržbě favorita mám snad pět. Šestá, kterou nelze počítat se jmenuje - Škoda favorit 136L ( 1988 ) vyjíždí. Není o údžbě, ale je to skutečný klenot. Kdo ji nezná tak se kompletně věnuje vývoji tohoto stroje ( taková kniha snad ani nevznikla o žádném jiném modelu ). Po přečtení má člověk pocit, že lepší auto snad neexistuje. Při práci v garáži jsem si častokrát vzpoměl na úryvky které jsem četl na každé druhé straně o tom jak je toto auto etalonem pokroku socialistického průmyslu, jak dosud i na západě nepřekonaná a důkladná antikorozní ochrana zaručuje takřka nemyslitelné napadení korozí.......... atd. atd........ s odtupem času se člověk pobaví.
Co pasovalo z feldy tak sem tam dal z feldy. Zvlášť přístrojovka se mi líbila víc než původní krabice od banánů.Ta z feldy popravdě i méně vrže. Jen se sedadly jsem udělal chybu:-( ty jsou také s feldy, ale v původních se sedělo líp, teda aspo mě! Měl jsem tam dát spíš z Fa GLX 93ky v těch felďáckejch s bederní opěrkou se sedí na delší trase dost mizerně. No nakonec z toho teda je takovej felorit :-)
Favorit 136L r.v. 1990 barva: bílá ... podle mého odhadu najeto tak 250 000km ( jen kdyby to podle fotek nebylo poznat :-))
Rozborka začala týden po nákupu ( viz. první fotky ) , barvu jsem volil pro jednoduché rozpoznání " chycených částí " , ale myslím, že i na jiné bych je celkem jednoduše rozpoznal :-))) . Tyto auta se vyznačují velmi rychlým poločasem rozpadu, ale to ví každé malé dítě. Já počítal se vším, ale po odmašlení interiéru, blatníků, dveří, skel a prahů mě to přece jen trochu překvapilo........ no, ale z boje se neutíká a přeci jen už při tom rozdělávání si člověk k autu vytvoří nějaký ten vztah a už se v tom veze :-).... teda svezl jsem se až za rok :-)))
Prostě i přes hrůzně vypadající plechařinu jsem se s pomocí klempíře atd. pustil do renovace tohoto " socialistického zázraku " :-)
Vyměnilo se a zrepasovalo snad všechno. tolik seznamů co koupit jsem snad do té doby vživotě nenapsal. Velmi mě pomohli knihy od Andrta atd... někdy i lehce nablblé Jak na to, ale hlavně katalog náhradních dílů který jsem koupil ve výprodeji za pár korun, ale díky nemu jsem se po roce u některých věcí vůbec vyznal jak patří do sebe a co chybí, jelikož se při rozborce lecos rozpadne. No knih o údržbě favorita mám snad pět. Šestá, kterou nelze počítat se jmenuje - Škoda favorit 136L ( 1988 ) vyjíždí. Není o údžbě, ale je to skutečný klenot. Kdo ji nezná tak se kompletně věnuje vývoji tohoto stroje ( taková kniha snad ani nevznikla o žádném jiném modelu ). Po přečtení má člověk pocit, že lepší auto snad neexistuje. Při práci v garáži jsem si častokrát vzpoměl na úryvky které jsem četl na každé druhé straně o tom jak je toto auto etalonem pokroku socialistického průmyslu, jak dosud i na západě nepřekonaná a důkladná antikorozní ochrana zaručuje takřka nemyslitelné napadení korozí.......... atd. atd........ s odtupem času se člověk pobaví.
Co pasovalo z feldy tak sem tam dal z feldy. Zvlášť přístrojovka se mi líbila víc než původní krabice od banánů.Ta z feldy popravdě i méně vrže. Jen se sedadly jsem udělal chybu:-( ty jsou také s feldy, ale v původních se sedělo líp, teda aspo mě! Měl jsem tam dát spíš z Fa GLX 93ky v těch felďáckejch s bederní opěrkou se sedí na delší trase dost mizerně. No nakonec z toho teda je takovej felorit :-)
Prezident / fa modrák - komentáře:
ach
-> Fén: kdyby si to pamatoval tak by ti to řekl

-> Johny Death: Ještě řekni, že se ti tam nelíbilo.

-> Fire:
no o srazu mi ani nemluv

-> Johny Death: ty si radsi hlidej at ti misto kofoly nedavaji KOLA LOKU, nebo JOHNY KOLU, a nedel rozumy v pivech, na to jsou tady jini pivari
( nerikam ze ja, ale s Petanem jsme to na srazu tahli v
) ...




-> prezident: pujdem jak si cepujes sam, to je U Mamuta nebo jak se to jmenuje ! hele, ja dojdu hned po hokeji ! Teda hokej zacina v 18 hod, a jak skonci,tak dovalim ! OKi ? k tomu mamutovi !
! takze jdem jen silna trojka ! Zdravé jadro virtu



-> prezident: kvasar je pekná sračka :D
-> Fire: nebo můžem tam jak si čepuješ sám, ale netvrdím, že zrovna dneska trumfnem celou hospu....

-> Petr81: problém je, že si tam bez rezervace v týdnu ani neprdneš. Což však nenaznačuje na hnusný pivo

-> Petr81: proč piješ kvasara s citrónem? pivo je náhodou dobrý, . pi normální jako já

-> tomapa: my vždycky:-)...ty ne? polepši se! a poď s náma...
-> Fire: JD by taky šel, ale pegas se mu nelíbí, ale šel bych tam kde maj dobrý pivo. takže buď pegas nebo dudák nebo něco navrhněte. jinak ať si trhne....slyšíš Johny?
Tak KAM?
-> Fire: JD by taky šel, ale pegas se mu nelíbí, ale šel bych tam kde maj dobrý pivo. takže buď pegas nebo dudák nebo něco navrhněte. jinak ať si trhne....slyšíš Johny?

-> prezident: Se mu nedivím, jako Jé Déčkovi že nechce jít do pegasu, kua kdo by chlastal tak hnusný pivo a eště s citróóónem, to je prasárna....
-> tomapa: my vždycky:-)...ty ne? polepši se! a poď s náma...
-> Fire: JD by taky šel, ale pegas se mu nelíbí, ale šel bych tam kde maj dobrý pivo. takže buď pegas nebo dudák nebo něco navrhněte. jinak ať si trhne....slyšíš Johny?
Tak KAM?
-> Fire: JD by taky šel, ale pegas se mu nelíbí, ale šel bych tam kde maj dobrý pivo. takže buď pegas nebo dudák nebo něco navrhněte. jinak ať si trhne....slyšíš Johny?

-> prezident:
vy ste hovada


-> Johny Death: JouDo poď s náma
nebuď sračka..tréning na pátek a budem chvilku pilovat MK

-> Fire: voe sem si teď dal třetího panáka, tak ne že se střískáš víc jak já
a nedondeš. půjde i JD nebo ještě někdo??? na čáru ser v paegasu se sejdem..teda dyž bude místo tak budu v něm jinak před. Víš kde tam u čáry to je,nebo ne?21 je celkem pozdě ráno vstávám,nemůžeš dřív? no divej pokud nebudeš moct dřív tak 21 v pegasu a pokud nevíš kde to je tak na tý čáře pod hodinama:-) ETZ teda vem

-> prezident: RTZ beru, dame sraz pod hodinama na čáře cca v 21 hod, nebo to je pozde ?
, doufam, ze nedojdu zmaštěnej jak wocas


-> Johny Death:
doufám, že mou omluvu přijímáš!Stydím se, že jsem urazil nejlepšího a nejrychlejšího řidiče v Brně



