skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco málo k mému vytvoru a tříleté práci.Jedná se o přestavbu erka auta na nejsirší okruhovku.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Karlos 130rs - komentáře:
11:24:07
02.03.2013
02.03.2013
Aidamgonnahate
-> Tuner#2: Mám na tebe vůbec odpovídat ? Ale jo) Ano všechno je napsaný na mě
17:36:50
01.03.2013
01.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Aidamgonnahate 01.03.13 15:29:22: Ty už jsi po tátovi dědil?
15:29:22
01.03.2013
01.03.2013
Aidamgonnahate
-> Eidy: Není:)) Stojí mi to v garáži tak o tom mám přehled :D Nenašel se normální kupec..
20:31:58
15.02.2013
15.02.2013
Eidy
-> bloodman: prodáno?
19:44:14
15.02.2013
15.02.2013
bloodman
21:30:53
28.05.2012
28.05.2012
bloodman
Tu vacku mas asi pravdu,bohuzel ted s tim uz nic nenadelam,ale do noveho motoru dam tu origo vacku z RS co mam doma,320x320 a bude to zas lepsi.svody se casem snad nejake lepsi vyvrbi.Jinak praci Urbiho vrele doporucuji,super clovek.
12:01:43
28.05.2012
28.05.2012
Petr Urban
Tak sem měl možnost svezení a po dokalibrování rozdělovače a dellorta lambdou sem se také nestačil divit, každou zatáčku sem jel bokem, velice pěkný zátah. Až sem se divil že to je schopné zrychlovat od 3000ot. se zátahem, ta 328 nebude 328, za to bych dal krk, do nejvyšších ot. už to s takovým zátahem jít nechtělo, i když sem jel jen jednou celý kopec u domu, troufám si říct že o tak je. Lepší svody by tomu ještě dodaly lepší výkonovou špičku na vrcholu a zřejmě bych šel do jiné vačky...nejspíše velkou argentinu Krejbich...pak to bdue maso, toť můj úplně laický názor.
20:27:58
03.04.2012
03.04.2012
Eidy
-> bloodman: Jsem rád, že ti to jezdí. A jezdí ti to pěkně.
18:59:24
03.04.2012
03.04.2012
ZdrubT
Jezdí ti to moc pěkně. Poslední jízda tří RS byla pěkná. Rád jsem tě potkal na trati.
17:01:25
01.04.2012
01.04.2012
Martin/125/
peckový auto!!!
21:36:40
31.03.2012
31.03.2012
havlik
-> bloodman: takže se nakonec povedlo a jelo to? Co se stalo tu první jízdu?
19:26:03
31.03.2012
31.03.2012
bloodman
19:00:47
31.03.2012
31.03.2012
vhml
Co si mám představit pod pojmem silnější brzdovej válec?
23:58:44
16.01.2012
16.01.2012
Felinka 1.3mpi
pěkný eReSko
19:35:34
16.01.2012
16.01.2012
favo110lrs
taky bych se chtěl sváma povozit:))
19:55:36
22.10.2011
22.10.2011
bloodman
diky,sejdem se až na jare,prez zimu chci udelat jeste nejake zmeny.
18:48:25
22.10.2011
22.10.2011
Eidy
-> bloodman: Tak už jezdíš, výborně. Mohl jsi přijet dneska a mohli jsme poměřit síly. Ale asi bys vyhrál. Gratuluju ke zprovoznění.
20:57:36
21.10.2011
21.10.2011
bloodman
20:56:34
21.10.2011
21.10.2011
bloodman