
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco málo k mému vytvoru a tříleté práci.Jedná se o přestavbu erka auta na nejsirší okruhovku.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Lamináty jsou od Krajanského,největší jistota,když chcete co nejméně práce s pasováním.Kasle komlet vyvařena nalakovaná i ze spodu.Ochranný rám vyříznutý a opět svařený z originál auta.Zadní náprava je samozřejmě od Molčana,Nejlevnější náhrada za origo a fakt to funguje.Něco málo k motoru.Blok je 136B.Ubraná a vylestěná klika a ojnice,rovné písty.Vačka 307 na 307 od Krebicha,zdvih 7.Odlechčený setrvák a řemenice.Upravená zdvihátka.Komplet udělaná hlava.Velké kanály,bez zásahu vodítek do nich,velké ventily-saci 37mm,výfuky 32mm,upravene a vyleštené spalovaky,tvrdé pruziny na ventilech.Kompesní poměr 11,5:1. Svody 4 do 1.Karburatory dellorto 40 s rovným sáním,pumpa facet.Kola na předku 7 palců a vzadu 10.Voda tažená vnitřkem v nerezu.Makrolonová okna.
Takze upravy co jsem zase do ted udelal.Komplet jsem predelal brzdou soustavu,dal jsem silnejsi brzdovy valec,zavodni desticky,silnejsi brzdova prasatka.Preskladal jsem prevodovku,se sucheho 5q 3,9,jsem slozil 5q 4,22.Predelal jsem razeni,protoze seriove ma vule jako bejk a presnost skoro zadna.Predni stabilizator dostal prumer 22mm a veskere silembloky a gumy jsou tvrde.Setrvacnik na motoru je nyni loukotovy o vaze 3,6kg.Tlumice presli rozborkou a upravou na okruhy.Dnes jsem dal do motoru novou vacku 328 x 328 se zvihem 6,6.Dnes jsem privezl dlouhe sani prez hlavu,takze budu pasovat a upravovat kanaly.
Karlos 130rs - komentáře:
diky,sejdem se až na jare,prez zimu chci udelat jeste nejake zmeny.

-> bloodman: Tak už jezdíš, výborně. Mohl jsi přijet dneska a mohli jsme poměřit síly. Ale asi bys vyhrál. Gratuluju ke zprovoznění.
nádherný auto..



O.K.Tak v sobotu ráno v 8:00 u mě, vercajk mám a můžeš začít
. Né, sranda, ale děkuju.

jo to znám,jde to pomalu,ale ta vydrz stoji za to.Koukal jsem,ze bydlime kousek od sebe,kdyby te neco zajimalo nebo si potreboval neni problem
To jsi měl ale 3 letou dovolenou, ne? Já to skládám po volnech už tři roky a stále mi to nejezdí.

Toto musí byť riadna raketa!!!
Krásna biela ...


pekny kusok 

ty trubky jsou slabosteny,takze vaha skoro stejna jako hlinik.Chtel bych zkusit vrchy,ale nejdrive na letiste vse seridit,nechce to drzet volnobech,jsou zatim ty karbce trochu rozhadany,ale v otackach je to pecka.
Nejsou nerezové trubky na vodu příliš těžké?
Čau, vypadá to velice dobře. Budeš jezdit vrchy?
fotky jsou ,ale mam docela problem je uplodnout.tech par fotek sem davam,uz druhy den.K te naprave,z kasle jsou urezane domky a jsou navarene drzaky,takze vratit origo napravu trochu problem.
-> hundrtkarjiri: tak neprekaza, ale zasah do nosnych casti karoserie to je ... a to si este zrusis dva uchyty priecky prevodovky, pozri na to lepsie ... myslim ze by sa im to zrovna dvakrat nepacilo, aj ked tam ta naprava nebude
-> afro100: To vim,že tam musim dovařit držák.Ale když jí budu mít na autě a na STK se jim nebude líbit,tak odšroubuju ramena a nandám klasiku(zůstane mi na kastli akorát držák-který podle fotek nepřekáží.
-> hundrtkarjiri: hej, ide na seriu auto prirobit tak, ze tam po pracnom rozmeriavani navaris drziaky 

Zase další soutěžák ala 130RS.Jen tak dál,Molčanovka se mi líbí čím dál víc-hlavně de přidělat na serii auto a pak zase vrátit zpět origo nápravu,že?Nebo se pletu??