
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
-> ZdenoR 19.07.11 23:04:38: To je dobře... No a prozradíš kam se teda jelo? 

-> ZdenoR 19.07.11 23:04:38: uz som sa zacinal bat, ze tam toto auto bude tento rok chybat ...
-> Tuner#2: -> tunerlada: Neprodal jsem ho tolik mi nikdo nenabídne
a hlavně čím bych jel letos na HG


-> ZdenoR: škoda ho
moc pěkný éro to bylo! takže konec škodovkám?

-> ZdenoR 19.07.11 22:44:18: Však jo to bylo jen nadhození lasa. Takže jsi fakt prodal?



-> Tuner#2: Rám bych do auta nedával, i když hodně pomůže proti kroucení nejen nárazem, ale do provozu není moc vhodný. Problém při každé zastávce orgánem a dost vysoka možnost úrazu hlavy bez helmy.
Slovy kolegy ekonoma: "Vše je na prodej, záleží o jaké ceně se bavíme"
Slovy kolegy ekonoma: "Vše je na prodej, záleží o jaké ceně se bavíme"
-> ZdenoR 19.07.11 22:16:06: Prodeji snad ani nevěřím, kam putovalo? Na rám? 

-> ZdenoR: pěkné erko
-> ZdenoR: : nebojim, jen se mi nelíbí ten přístup dozadu no
jinak samo, že jsou určitě lepší 


-> tunerlada: Přesně tak.-> T: Skořepin se neboj tyhle jsou i pohodlné 

-> tunerlada: : souhlas,ale stejně bych se rád dostal k převodovce snáz
ale je pravda, že dělat si problémy kvůli jednomu vlezu ročně...ještě to přehodnotim 


-> T: tak tomu ze by me tam nekdo lez se nebojim od té doby co je auto moje tam neseděl nikdo
mě stejně teď ty sedaky nejdou pořádně zklopit takže je to taky prolejzačka strašná a chci něco sportovnějšího kůli požitku
-> ZdenoR: horem myslíš prostředkem nebo kama ?



-> tunerlada: Ona je to tak trochu "prolézačka" lezu tam horem přes sedačky, když jsem líný je šroubovat kuli nastavení spojky nebo podobným věcem. Dostat tam třeba tašky na sraz není problém.
-> tunerlada: : já jsem na tom stejně,ale pořád si říkám, že to bude příjemnější, když se tam dá vlézt jako člověk
(kvůli převodovce ) ale zase takhle už je jistota, že tam nidko nepoleze dozadu 



-> ZdenoR: právě já teď řeším jestli koupit skořepiny nebo sklopné sedáky (vzadu nikoho a nic krom baterky nevozím)
-> tunerlada: Dík. V případě nouze se tam dá protáhnout, ale zadní sedačky jsem stejně zrušil.
-> ZdenoR: krásný éro
jak se dostáváš do zadu když máš skořepiny ve předu?

na tom detailu moc pěkná barva
-> ZdenoR: slint