ZdenoR / SunShine ZdenoR / SunShine

komentáře | popis | fotky | ZdenoR | 25.07.18 21:34 | 142x v oblíbených
Přední náprava:



Široká s hřebenem

Výztuhy podle LA

Upravené odklony a záklon svislého čepu

Pružiny 220mm 70kN

Tlumiče HP sporting

Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit

Odlehčené náboje



Zadní náprava



Široká úhlová.

Výztuhy podle LA

Příčka starší typ ( je hrubší)

Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.

Tlumiče HP sporting

Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.



Kola



MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)

Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium



Motor



Blok 135

Vačka 278/270 by Chovanec

Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.

Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec

Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny

Odlehčený setrvačník

Spojka odpružená SACHS p.190

Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD

Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi

Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110

Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm

Vodní pumpa Felície

Uchycení na tvrdé silentbloky

Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1



Převodovka



Na suché poloosy sp.3,9

Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky



Brzdy



HBV 19mm s posilovačem

Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje

Přední chlazené kotouče by PMautosport

Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)

Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky



Chlazení



Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.

Voda tažená mědí v tunelu

Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená



Karoserie



Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič

Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"

Kulaté zadní lemy z předních blatníků

Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71

Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“



Elektrika



Spínání světel přes relátka

Pojistková skříň na nožové pojistky

Baterka přesunuta do kufru

Startování tlačítkem s imobilizérem



Interiér



Barevně laděn do černé s hliníkem

Budíky leštěný hliník

Kličky dveří hliník ze š1000MB

Volant Kolínská nástrojárna

ZdenoR / SunShine - komentáře:

15:44:11
14.01.2010
Mantrabeach
-> kubo980: hezký ale je tam stejně zásah do kastle jestli vidím dobře8a to já nechci
15:35:18
14.01.2010
kubo980
-> Mantrabeach: Zvyknu ju prevariť... kukni skoda-virt.cz/cz/.../5201 -tousik-esmeralda100
15:32:55
14.01.2010
Mantrabeach
-> ZdenoR: fakt?to jsem myslel že bude vadit teda.

-> kubo980: no ale když vadí ta trubka tak co s tím?nemůže přece na to narážet při jízdě,to je blbost
15:30:48
14.01.2010
-> ZdenoR: . super,taky se ti to rysuje 4 drzim palce 4
15:23:12
14.01.2010
ZdenoR
-> Mantrabeach: Pokud pouzijes saci a vyfuk ze 135/136ky ne prevarene favo vychazi na milimetry.Odskouseno na jinem eRku.
15:06:24
14.01.2010
kubo980
-> Mantrabeach: Cez chladič nepresahuje.. Jedine čo mu zavadzia je ta trubka na vrchu chladiča do termostatu.
14:46:38
14.01.2010
Mantrabeach
-> ZdenoR: myslel jsem kolik přesahuje sání přes původní chladič.já nechci chladič dávat pryč tak mě zajímá kolik to je cm
14:33:32
14.01.2010
ZdenoR
-> steyr: Svody jsou od Bohouše Krejčího

-> Mantrabeach: Nejak nechapu ktery rozmer myslis
14:13:53
14.01.2010
Mantrabeach
-> ZdenoR: teda čumím jak puk.Fakt nádherný erko.Barva moc pěkná.Prosím tě nemohl bys mi změřit o kolik se nevejde sání k chladiči?docela mě to zajímá.dík
14:04:53
14.01.2010
steyr
od koho su tie zvody ?
23:12:48
17.11.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> koko: tak co stovka ještě stojí v garáži??
21:42:05
17.11.2009
ZdenoR
-> koko: Nekope jenom prebira k obedu,ale i to patri k zivotu.To vy z bytu holt nechapete1
19:46:02
17.11.2009
koko
-> ZdenoR: babicka loupajici brambory je na tech fotkach to nejlepsi
22:03:50
14.10.2009
ZdenoR
-> marty110r: Zrovna jsem ti odpovedel na mail 4
21:00:56
14.10.2009
marty110r
Ahoj,



Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com



Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení



sériové výroby eRek.



Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí



světa.

Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko



....

Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.



Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,

ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.



Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o



využití posledních slunečných dní k fotografování.



Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)



Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.



Ahoj Martin
10:11:32
01.10.2009
ZdenoR
-> su.tech: Je mozne ze bude letos kompletni, ale na ceste asi ne. Prece ho nebudu hned nicit ve snehu 3
18:45:47
29.09.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ZdenoR: Vidím, žes pokročil... uvidím to ještě letos na cestě?
15:57:38
26.08.2009
jerzy
-> ZdenoR: ta barva je krásná! 9
16:24:30
15.08.2009
Eidy
-> ZdenoR: Na slunci vypadá ta barva moc krásně. Napadlo mě něco jako "Sunny gold" nebo "Gold pearl".
upraveno 1x, naposled 15.08.2009 16:24:45
15:49:39
15.08.2009
ZdenoR
-> T: "Yellow pearl" vypujcena od britskeho vyrobce premiovych sportovnich vozitek 4
Extreme Tyres