skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední náprava:
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
Široká s hřebenem
Výztuhy podle LA
Upravené odklony a záklon svislého čepu
Pružiny 220mm 70kN
Tlumiče HP sporting
Stabilizátor 22mm ve tvrdých gumách by Pemit
Odlehčené náboje
Zadní náprava
Široká úhlová.
Výztuhy podle LA
Příčka starší typ ( je hrubší)
Pružiny originál R zkrácené o mrtvé zavity.
Tlumiče HP sporting
Zadní stabilizátor 17mm by Svozil ve tvrdých gumách by Pemit. Uchycení vlastní výroby.
Kola
MTX kříže 5.5j13 (Hmotnost 3,7kg)
Obuto 185/60 R13 Nankang NS-2R medium
Motor
Blok 135
Vačka 278/270 by Chovanec
Celooplechované těsnění by Kalina s.r.o.
Hlava se Sacími a výfukovými kanály průměr 27 úprava by Chovanec
Ventily s 7mm dříky a kuželové pružiny
Odlehčený setrvačník
Spojka odpružená SACHS p.190
Karburátor WEBR DCHD s mech. otvítáním 2. komory ala DCD
Kontaktní rozdělovač PAL s upravenou regulací a cívkou BOSCH by Urbi
Palivová pumpa Facet silver top uchycená na 3 silentbloky topení š100/110
Alternátor 70A s drážkovanou hliníkovou řemenicí průměr 100mm
Vodní pumpa Felície
Uchycení na tvrdé silentbloky
Výfuk Škoda 100 na svodech 4-1
Převodovka
Na suché poloosy sp.3,9
Přidáno horní uchyceni na 2 motorové silentbloky
Brzdy
HBV 19mm s posilovačem
Trubky tažené tunelem včetně spojkové a tlaku oleje
Přední chlazené kotouče by PMautosport
Rozšířené 4p brzdiče s propojkami by Radek Svěcený (RST)
Zadní bubnové brzdy s 22mm válečky
Chlazení
Náporový chladič škoda 130 a el. ventilátor.
Voda tažená mědí v tunelu
Topeni pryč a odbočka pro něj zaslepená
Karoserie
Přední čelo a kapota s výřezem pro chladič
Zadní blatníky rozšířené "narovnáním podběhu"
Kulaté zadní lemy z předních blatníků
Zadní čelo a mřížka upravena ve stylu modelu 71
Lak 4 vrstvá perleť „Yellow pearl“
Elektrika
Spínání světel přes relátka
Pojistková skříň na nožové pojistky
Baterka přesunuta do kufru
Startování tlačítkem s imobilizérem
Interiér
Barevně laděn do černé s hliníkem
Budíky leštěný hliník
Kličky dveří hliník ze š1000MB
Volant Kolínská nástrojárna
ZdenoR / SunShine - komentáře:
15:45:10
15.01.2010
15.01.2010
matoo
-> havlik: som sa len pytal, lebo delitkami kopec ludi nazyva vsetky delene disky...
15:11:18
15.01.2010
15.01.2010
havlik
-> matoo: ne s vyřezanym tim středem dělítek:)
15:08:54
15.01.2010
15.01.2010
Rapid05
-> ZdenoR: Krásný auto. Vyřezaný dělítka budou ideální volba, jen zkus popřemejšlet o celoleštěných ta zlatá barva se mi nezdá ideální vzhledem k barvě kastle, ale to je dost možná jenom nějaká moje deformace
14:40:51
15.01.2010
15.01.2010
matoo
-> ZdenoR: s vlastnym vyrezanym stredom? nieco take sa kedysi riesilo uz, neviem ci tu alebo na skoda110r.cz
14:38:37
15.01.2010
15.01.2010
Eidy
-> ZdenoR: žádnej troškař koukám.
13:53:19
15.01.2010
15.01.2010
ZdenoR
-> Eidy: Paprskove kola se mi moc nelibi.Podle me k eRku nesedi. Mam predstavu delitek s vyrezanym stredem ve zlate barve.Vepredu 7palcu vzadu by se tak 8 8,5 veslo ted je pod loukoti 35mm podlozka.
12:52:57
15.01.2010
15.01.2010
Eidy
-> ZdenoR: Jo, dělítka jsou k tomuhle stylu dobrou volbou. Jen aby nelezly moc z blatníků. Ale to uvidíš. Kopretiny by toho sportovního ducha asi potlačily, ale tak to je na tobě. Co třeba BBS RS?
12:04:38
15.01.2010
15.01.2010
ZdenoR
-> Eidy: Presne takovy byl zamer.
Kola jsou Kokovo a zase mu je asi vratim. Vzhledove na auto pasujou, ale diky chlazenym kotoucum se mi vepredu opiraj o brzdic.Mam jeste v zaloze kopretiny ve stribrne metle nebo se nastvu a koupim delitka. Jeste se uvidi co bude
Kola jsou Kokovo a zase mu je asi vratim. Vzhledove na auto pasujou, ale diky chlazenym kotoucum se mi vepredu opiraj o brzdic.Mam jeste v zaloze kopretiny ve stribrne metle nebo se nastvu a koupim delitka. Jeste se uvidi co bude
08:08:37
15.01.2010
15.01.2010
Eidy
Hezký, čistý, uhlazený se sportovními rysy. Mooc pěkný auto. Tak jak to mám rád.
Vzadu máš nějaký slicky nebo co? Ty kola zůstanou nebo jsou stále jen půjčený od Koka? Pasujou na to skvěle.
Vzadu máš nějaký slicky nebo co? Ty kola zůstanou nebo jsou stále jen půjčený od Koka? Pasujou na to skvěle.
21:39:00
14.01.2010
14.01.2010
ZdenoR
-> filcek: dik za chvalu potesi
-> 8-valec: na aute bych to taky nechtel ale visi mi v garazi jako obraz
-> 8-valec: na aute bych to taky nechtel ale visi mi v garazi jako obraz
19:57:39
14.01.2010
14.01.2010
8-valec
na prvej fotke je to horse jak psy grc..to co bolo na kapote sa nehodi na nic ine iba na TIRaaky...ale teraz wow kraaasa....
19:55:23
14.01.2010
14.01.2010
filcek
tak to je luxusni erule
17:33:44
14.01.2010
14.01.2010
ZdenoR
-> steyr: Měl jsem číslo ale už je to dávno. U Tunera2 jsem našel mail boda.rapid@centrum.cz Jenom připominka svody jsou železné. Cena svodů byla tušim 4800 a 2200 za nerez výfuk s poštou.Už je to ale nějaký rok tak za to neručim.
-> jarda.u1: Nezdá
-> jarda.u1: Nezdá
16:54:41
14.01.2010
14.01.2010
afro100
-> Mantrabeach: ano, kilčo z Krupiny :)
16:38:09
14.01.2010
14.01.2010
Mantrabeach
-> afro100: to je ta slovenská stovka určitě.no nápad dobrej.uvidím až budu zkoušet motor
16:32:40
14.01.2010
14.01.2010
jarda.u1
-> ZdenoR: vypada to moc hezky
Ta zluta je s perleti,nebo se mi to jen zda?
Ta zluta je s perleti,nebo se mi to jen zda?
16:27:15
14.01.2010
14.01.2010
steyr
-> ZdenoR: nejaka stranka na neho nieje ? pripadne cena ?
15:47:01
14.01.2010
14.01.2010
afro100
-> Mantrabeach: www.skoda110r.cz/gallery.
php?aid=760&am... sice tam nie je origo filterbox, ale ten by tam po menšej úprave sadol... stále lepšie takto než rezať do kasne
15:44:11
14.01.2010
14.01.2010
Mantrabeach
-> kubo980: hezký ale je tam stejně zásah do kastle jestli vidím dobřea to já nechci
15:35:18
14.01.2010
14.01.2010
kubo980
-> Mantrabeach: Zvyknu ju prevariť... kukni skoda-virt.cz/cz/.../5201
-tousik-esmeralda100