Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:07:21
30.10.2020
MATTESS
-> Eidy: asi ano
-> Tuner#2: foto zmizelo1
13:47:22
30.10.2020
Eidy
-> MATTESS: Asi by tu mělo být napsáno to samé.
12:11:30
30.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 29.10.20 22:11:43: -> MATTESS 30.10.20 11:43:10: Přesně, no zatím čekám na vyjádření. Uvidíme.
11:43:10
30.10.2020
MATTESS
-> Tuner#2: hlavně že dole na stránce sami mají červeně cosi o přebírání a šíření
22:11:43
29.10.2020
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.10.20 20:58:39: Docela me udivuje, ze si todle jeste nekdo troufa. Ale mohlo by z toho neco kapnout kdyz uz...
20:58:39
29.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 29.10.20 20:56:04: tak tu ořizlou fotku jdu s p. pisálkem řešit...
15:01:37
25.10.2020
Jozka
-> vhml: / -> Eidy: Tak to ano..
13:14:28
25.10.2020
Eidy
-> Jozka 25.10.20 12:27:28: ty jsou super, taky mě napadly, ale musel bych mít garáž větší o 2m každým na každou stranu.
12:52:45
25.10.2020
vhml
-> Jozka 25.10.20 12:27:28: to je zas nepoužitelný v interiéru, vzhledem k potřebnému prostoru :-)
12:27:28
25.10.2020
Jozka
-> Eidy 25.10.20 11:34:39: Pravda, už u mýho nejnižšího stroje už je pumpování trochu ztížený - a to ve srovnání s tvým vlastně offroad. To už by chtělo ty překlápěcí rally "rychlozdvihy" (zapomněl jsem termit). Ale s nima by ses vzadu nadřel i ty.
12:00:01
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 25.10.20 11:45:51: za nalakovanou vanu se mě nechce a dif je daleko a blbě se pod nízkým autem pumpuje. 4
11:45:51
25.10.2020
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 11:12:14: proč ne zadek centrálně za vanu nebo diferák? Světlá výška nebo je to moc prasárna?
11:34:39
25.10.2020
Eidy
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: tohle jsem praktikoval dřív. Ale kvůli malé výšce jsem musel najíždět na prkna, vždycky si nechávat vepředu mezeru od vrat, pumpovat pod nízkým chladičem šlo jen malinko a celkově to byl opruz. S velkým heverem jsem přešel na zvedání ze stran. Hlavně teď mám po stranách navařený 3 kousky nerez jeklu.
11:28:14
25.10.2020
Jozka
-> Tuner#2: Jo, dva hevery vzadu jsou ještě lepší.
11:12:14
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: Já to taky tak zvedám, napřed napravnice přes široké prkénko a pak zadek dva hevery za konce podélnych ramen současně.
11:09:26
25.10.2020
Jozka
-> Eidy: Zvedáte "levá-pravá" ? Zjistil jsem, že mi víc vyhovuje styl "předek-zadek", tj. hever 1) pod nápravnici a 2) příčku převodovky (nebo klidně i nosnou rouru motoru).
Ale mám všude skoro sérii..
10:56:52
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Jako aby se to nekvrdlalo? Když svaříš spodek rovně a máš rovnou podlahu, není problém. 4
-> vhml 25.10.20 08:11:08: Aha, rozumím.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 10:24:52: Popravdě jsem je ještě nezkoušel, ale u starých jsem to zvednul na jedné straně, postavil na kraj podstavců (jinak to nejde kvůli promáčknutí podlahy) a šel zvedat druhou stranu. To bylo trochu nejistý. Pak jsem radší první stranu zvednul znovu a postavil na prostředek. Tohle posadím na prostředek rovnou. 4
10:39:39
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkné, jen bych to udelal jen ze 3 sten kvůli stabilite
Extreme Tyres