Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:37:21
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:12:22: normálně jen venecek, ten dlouhej ma vetsi průměr takže to jde. A dvojka se nechává právě proto ze uz je to hroznyho mrdani i skrz zpátečku.
10:24:52
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkná práce, jen jak to zvedas? Pořád za jednu stranu? Je to stabilní při zvedání té druhé?
10:16:08
25.10.2020
Eidy
A složené zabírají míň než půlku místa. Pod lisem jsem je otestoval na 3 tuny a podle výpočtu by měly vydržet mnohem víc. Takový tip pro někoho, kdo chce šetřit místem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2020 10:16:08
10:14:22
25.10.2020
Eidy
Ještě jsem si vyrobil nový podstavce pod auto. Jsou vyšší než předchozí, váží polovinu a mají “parkoviště” na kolové matky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2020 10:14:22
10:12:22
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Tak ale s kusem hřídele, protože jinak to podle mě nejde. A když chceš i dvojku, tak jak? To už je půlka, a to mi přijde snazší to udělat celý.
08:11:08
25.10.2020
vhml
-> Eidy 24.10.20 21:54:59: jasny, vsechny jsou navareny. Novej stromek nikdo nedela.
07:57:18
25.10.2020
SO545
skoda ze som nesfotil wapkovanie LS...to by bol kontrast...1
Este ma kilo tak je sa naco pozriet aj bez depresie.
21:54:59
24.10.2020
Eidy
-> MVM: Jakože navařit?

Dneska bylo téměř ideální počasí na mytí, tak jsem toho využil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2020 21:54:59
11:07:15
24.10.2020
Bukaj
-> MVM: Nojo, ale kde brát? Čtyřkvaltové stromečky se sem tam nové naskytnou, ale pětikvaltové? Já jsem pomalu rád, že seženu převodovku (3,9) s použitelným SP a stromečkem, nová by stála dvě vejplaty a navíc nejsou8
00:12:02
24.10.2020
MVM
-> Eidy: Celej stromeček ne..4 Ale chce to stromecek s neojebanou zpateckou když už..
00:05:35
24.10.2020
Eidy
-> ZdrubT: Tvl, to bude záložní převodovka. Ne závodní. Navíc dlouhá jednička znamená celej novej stromeček.
00:00:57
24.10.2020
ZdrubT
-> Eidy 22.10.20 23:54:15: Tak dej aspoň dlouhou jedničku.
22:26:01
23.10.2020
Eidy
-> Luky: Kuš! 1
09:36:43
23.10.2020
Luky
23:54:15
22.10.2020
Eidy
Abych se nenudil, rozhodil jsem dneska jednu špajzku. Přijde to všechno umýt, očistit a během zimních večerů si v teplé garáži složím záložní převodovku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.10.2020 23:54:15
12:23:00
19.10.2020
Eidy
-> Bery: Kdybych závodil, tak by tam toho Hewlanda chtěl taky. Ale na to moje svezení je mi milejší normální převodovka. Aspoň se k tomu chovám uctivěji a ono to zase dýl vydrží.
-> ZdrubT: Naštěstí to už mám hotový. 3
11:22:55
19.10.2020
Bery
-> Eidy: Musim říct, že se s tím taky teď trochu vnitřně peru - ten hewland je boží a už jsem se s tim trochu naučil, sekvence asi pomůže k lepším časům na RZ, ale ten požitek, dobovost...a hlavně kilo navíc za 6°...(víme že to není jen o 6ce, ale musím si to nějak zhnusit:-)
01:38:59
19.10.2020
ZdrubT
-> Eidy: Noo poslední dobou ti do stavby dost kecám a něco se i ujalo.3 3
23:47:43
18.10.2020
Eidy
-> pavucina: Přesně, stačí mít tak dobrou převodovku a příslušenství, který to to zvládnou. Bohužel to se u transaxelu nenachachází, takže musíš pracovat s tím, co máš.
-> MVM: Neboj se. Jedinej , koho trochu poslouchám, je můj šéf, protože chci pravidelnou výplatu. 3 Jinak všichni ví, že si jdu vlastní cestou. 4
-> KIT: Díky. O sekvenci jsem popravdě nějakou dobu uvažoval. Nicméně jsem seznal, že kvůli požitku zůstanu u háčka. 4 Mě ta manuální převodovka prostě baví. I u nového daily jsem vzal manuál, protože mě to prostě baví.
Extreme Tyres