Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:25:53
20.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.12.20 23:22:12: Takže něco jako drc páska?

-> Milan 136 20.12.20 23:08:25: To bych měl strach, že to poškodí chladič vibracema.
23:22:12
20.12.2020
Eidy
-> Milan 136: Skoro.
-> Tuner#2: Taková ta univerzální sada. race-shop.cz/montazni-pri slusenstvi-k-ventilatorum/ 1561-montazni-sada-ventila toru-chladice.html Nic speciálního. 4
23:08:25
20.12.2020
Milan 136
23:06:22
20.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.12.20 14:14:44: pěkný, ale jak je to chycené do té voštiny?
21:45:47
20.12.2020
Eidy
-> MVM: V koloně se mi to vždycky začalo hřát, ale díky přetlaku jsem to naštěsti nikdy neuvařil. Takže tohle by mělo rozumně pomoct.
-> vhml: Jj, dokud se auto hýbe, není problém. Při stání je to jiná story. Tak snad to takhle postačí.
21:14:40
20.12.2020
vhml
Já bych spíš čekal, že i ty dva to nemůžou zvládnout. Byť ty Spaly mají obrovský průtoky.

Jsme třeba měli problém na tom Činově letos, že jsem vykroužil kolečko pro diváky a i přes zapnutej větrák se to v tu ránu přehřálo, jak ten roztopenej motor neměl vzduch od náporu ale jen od větráku.
21:12:45
20.12.2020
MVM
-> Eidy: Tak ja mam řekněme stejny chladič a jeden vetrak a ne tak kvalitni jako Spal. Záleží jak moc se to hřeje. Ale zavodni auta nemivaly vetrak a tak tenhle adrenalinek dobre znam3
21:07:41
20.12.2020
Eidy
-> MVM: Radši dva, povíme si v létě, až pojedu někde přes město. Rozhodně se tím nic nezkazí. 4
17:50:42
20.12.2020
MVM
-> Eidy: Stacil by i jeden 4
17:28:36
20.12.2020
Eidy
-> T: 1 Teď ještě, aby to opravdu fungovalo.
15:14:47
20.12.2020
T
-> Eidy: to je dost, kdo se měl koukat jak jsi v koloně nervózní 3 5 156
14:24:06
20.12.2020
ZdrubT
-> Eidy: Hezká práce.156
14:16:00
20.12.2020
Eidy
Je to na milimetry. K tomu lehce dotažena přední ložiska a svisláky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2020 14:16:00
14:14:44
20.12.2020
Eidy
2 Spaly se tam vešly jen tak tak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2020 14:14:44
22:10:06
18.12.2020
Eidy
Sice jsem od úterý doma, ale dělal jsem věci na baráku. Dneska opravdu začíná volno. 1 Konečně budou ventilátory na chladiči.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.12.2020 22:10:06
21:30:22
19.11.2020
Eidy
-> jok3r: Jo, to znám. Taky mám někdy děsnej KOPR. Teď tu mám první zimní předělávku, tak pak ukážu. 4
04:38:13
19.11.2020
jok3r
-> Eidy: to já se nenudím, ale na některý věci při práci musím počkat a prokrastinace je svině1
08:41:41
18.11.2020
Eidy
-> jok3r: Nějaký věci předělávat nebo měnit budu, ale nic zásadního. Pár fotek sem pak přidám.
Jestli se nudíš, tak musíš zalézt do garáže a dělat na svojem. 1
08:29:16
18.11.2020
Luky
-> jok3r: žejo1 Třeba jiný motor. Včera jsem mu zrovna jeden pěkný návrh posílal 1 (2,5 L Millington Diamond - 340 koní 1 )
07:16:56
18.11.2020
jok3r
-> Eidy: nepotřebuješ na tom něco předělat nebo tak? na tvou práci a dokumentaci se krásně dívá a teď jak máš hotovo mi chybí náplň prokrastinace na home office 1
Extreme Tyres