skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:32:53
10.06.2008
10.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Budeš taky repasovat převodovku?Jinak nápravička echtovní
16:32:34
10.06.2008
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Myslíš že pružina tvrdší o 200% se stačí váhou auta tak jako sériová? Pokud to Eidy dobře spočítal, tak aoto bude stejně vysoko a tím že bude tvrdší, tak bude na dorazech méně často než třeba s 250tkama od sakyho na sériových dorazech.
16:05:41
10.06.2008
10.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
to este tlmice pri takej volnej dlzke nebudu buchat? ake dorazy tam chces davat? verim ze to mas fajnovo vymyslene ale ked to nei je tajomstvo rad by som pocul ako to budes mat spravene....aj ta tvrdost predku...preedsa len je to uz az priliz vela..nebude ten rpedok dkakat alebo co ja viem
15:41:28
10.06.2008
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ koukal jsem na text
15:34:53
10.06.2008
10.06.2008
Eidy
Ale jinak jsem zcela v pořádku
15:33:35
10.06.2008
10.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Teď jsem trochu zpomalil. Jo a ty pružiny jsou o 200%. To jen pro upřesnění
15:20:17
10.06.2008
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Koukám že jedeš jak drak, to je dobře. Jsem zvědavý na nové pružiny přece jen 200% to už je mazec.
14:50:11
10.06.2008
10.06.2008
Eidy
přední náprava už je z 50% v kupě. Zjistil jsem, že mi chybí ložiska, který budou ve čtvrtek. Na zadní není víceméně co skládat, teď se musím vrhnout na převodovku. To bude taky hlína.
22:49:32
08.06.2008
08.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Já už na nich 1 sezónu (3000km) odjel a opotřebení je zanedbatelný. Nedoporučuju nejtvrdší směs S3. Když vidím jaký jsou ty střední tak S3 bude asi hodně podobné sériovce. Takže S1 nebo S2. Záleží kolik km ročně najedeš, kolik z toho ostrých. Na sprintu z nich nic neubude, to spíš na soutěži, ale záleží na povrchu. Vyber si podle jízdních vlastností auta, jaký má teď, jaký chceš potom. S Daihatsu jsem v životě nejel, takže těžko radit. Loni v Běšinách jsem se bavil s týpkem co jezdí Feldou nějakej Českomoravskej pohár rallye nebo tak něco a ten jezdil opak toho co já, tzn. vepředu střední vzadu měkká.
01:26:43
08.06.2008
08.06.2008
black_dragons
-> Eidy: ok dik no ja bych je prave chtel pouziovat na normalni jezdeni obcas nejakej ten zavod , sprint abych to nemusel porad prezouvt ma to homologaci a jeste prosim te jakou mam zvolit smes je to na auto daihatsu charade 1,3 4WD 100 ps celkova vaha 800kg 60% je pis na predku a 40 zadek... nesjizdeji se ty nejmekci moc rchle vydri to aspon jednu sezonu dik
23:38:04
07.06.2008
07.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Eidy 07.06.08 23:35:12 napsal:
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.a otazka konikov
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.a otazka konikov
23:35:12
07.06.2008
07.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.
21:32:15
07.06.2008
07.06.2008
black_dragons
-> Eidy: prosim te jak si spokojeny s gumama markgum ??? a ta co mas na fotce je jaka smes ???dik
10:12:56
03.06.2008
03.06.2008
Eidy
-> havlik: No teda, tolik slov chvály. Kóča prej děkuje za poklonu a celá z toho zčervenala
22:54:42
02.06.2008
02.06.2008
havlik
-> Eidy: mno to sem ti chtěl říct eště:) jak sme se otáčeli v tej vesnici jak byly ty kostky:) tak cestou domu sme jeli tamtudy a hnedka za tou vesnicí novej asfalt a krasný zatáčky. Jinak opravdu sem neměl slov něco takového sem ani nečekal a moooc se mi to líbilo
22:52:28
02.06.2008
02.06.2008
Eidy
-> havlik: tak jestli jsi byl nadšen tak jen dobře. Dokázal bych (resp. Kóča) předvést víc a líp, bohužel jsem neměl k dispozici potřebnou silnici. Taková utažená protahovačka v 70km/h bokem je lepší zážitek.
18:52:42
02.06.2008
02.06.2008
havlik
-> Eidy: děkuji pánovi za svezení bylo to víc než dobrý a myslim že mě to trošku navnadilo zase na tom svym verglu něco udělat a vylepšit
00:36:37
26.05.2008
26.05.2008
Eidy
-> U-Geen: díky
-> gim: díky, a že ses nepředstavil je skoro jedno. Já tam mluvil s tolika lidma, že už ani nevím s kým.
-> gim: díky, a že ses nepředstavil je skoro jedno. Já tam mluvil s tolika lidma, že už ani nevím s kým.
23:25:24
25.05.2008
25.05.2008
gim
-> Eidy: fakt moc pekny auti, ale to sem ti rikal i v kempu ;-) promin ze sem se nepredstavil...
21:10:36
24.05.2008
24.05.2008
U-Geen
ahoj.
ten potah volantu je kupovanej tady, ale maj to v hodne jinych tuning kramech (obvykle trochu draz)
tuning.shop5.cz/cz-detail -92436.html
ten potah volantu je kupovanej tady, ale maj to v hodne jinych tuning kramech (obvykle trochu draz)
tuning.shop5.cz/cz-detail -92436.html